WHEM Rijalta, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recensies waren niet echt goed, ben er ook ooit lang geleden in Tilburg op bezoek geweest, en was bij mij chagrijnigheid ten top , volgens mij was ze ongesteld , zo chagrijnig en kort dat ik maar omgedraaid ben, is gvd wel een grote vrouw, zeker met naaldhakken aan. Als je daar van houd zit je goed.
 
In ieder geval niet slecht. Ze is vrij dominant. Als je een klik met haar hebt heb je denk ik een goede date. En ze ziet er iid goed uit. Ik zou nog een keer gaan als er niet zoveel meer mooie vrouwen waren die ik wil bezoeken ?
 
Gisteren de spreekwoordelijke stoute schoenen aangedaan richting Dordrecht, waar ze deze week ontvangt. Persoonlijk vind ik de foto's niet meer wat het nu is en gaan de jaren tellen. Ze heeft een duidelijk uitgesproken mening over wat wel en niet kan... Zo kon doggy niet, doet ze liever niet intiem en gaat ze meer voor penis- en of prostaatmassage.
Vond het alles behalve bijzonder en voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Niet intiem willen is idd heel vreemd. Ik kon een jaar of zo geleden wel alles doen. Rijalta is behoorlijk dominant, als je dat niet wil of niet prettig vind kan je beter naar een ander gaan.
 
Ik heb haar ooit bezocht. Was tijdens de eerste lockdown. Ontvangst was een flat in Utrecht Overvecht. Aardige dame, idd ietswat dominant. Mocht niet aan haar buik komen, iets met overgevoeligheid.
 
ook bij deze dame geweest dame is dik in de vijftig
niks mag en ik ga daar niet meer heen zonder van het geld je mag toch wel verwachten dat jeiets terug krijgt maar dat is minimaal dus voor mij een tmm
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan