Rimmen bij klant

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ken genoeg dvp's die stiekem zomaar gratis rimmen mits je bereid bent hun ook vooraf een pleziertje wilt geven én dat jezelf daaronder helemaal fris ruikt en geschoren bent. Gewoon als zij tussen je benen in ligt je beentjes omhoog en subtiel een knikje geven; nee heb je, ja kan je krijgen. 🤣

Ik vraag het altijd van het te voren, soms zoek ik gewoon een volledige orale behandeling, en dat is toch wel zo netjes om dat te bespreken van te voren.
'Wel netjes van tevoren bespreken'... zo werkt afwerksex!
Echt lekkere sex... is 'go with the flow'... zoek mekaars 'lekkere plekjes'... en ga ervoor!
(en natuurlijk wel elkaars grenzen respecteren)

Dit is een compleet plaatje. €600 en het is ongeremde sex met jutta Leerdam.
vol rimmen, hard anaal stoten, spanken, slappen, keelneuken. Noem maar op.

Denk dat in Nederland Jordan uit Vlaardingen zo'n beetje het alleenrecht op het sterretjes likken heeft want voor de rest is het pure armoede.
Jaa daar ben ik vaak geweest. Qua uiterlijk niet mijn type, hou van dames met grote billen en brede heupen , liefst latinas. Als jullie nog wat leuks weten hoor ik t graag. Ik weet persoonlijk niets leuks op het moment.

Waar kan je deze dagen een goede rimjob krijgen?
Aanbod erg schaars op t koment

Jaa daar ben ik vaak geweest. Qua uiterlijk niet mijn type, hou van dames met grote billen en brede heupen , liefst latinas. Als jullie nog wat leuks weten hoor ik t graag. Ik weet persoonlijk niets leuks op het moment.
Evelyn Sint niklaas
Braziliaanse
Rimt goed

Terug
Bovenaan Onderaan