Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren'Wel netjes van tevoren bespreken'... zo werkt afwerksex!Ik vraag het altijd van het te voren, soms zoek ik gewoon een volledige orale behandeling, en dat is toch wel zo netjes om dat te bespreken van te voren.
Leuk natuurlijk!Verschillende dingen voor verschillende momenten. Soms wil ik gewoon volledig oraal verwend worden, en dan zoek ik dat specifiek op.
Jaa daar ben ik vaak geweest. Qua uiterlijk niet mijn type, hou van dames met grote billen en brede heupen , liefst latinas. Als jullie nog wat leuks weten hoor ik t graag. Ik weet persoonlijk niets leuks op het moment.Denk dat in Nederland Jordan uit Vlaardingen zo'n beetje het alleenrecht op het sterretjes likken heeft want voor de rest is het pure armoede.
Waar kan je deze dagen een goede rimjob krijgen?
Aanbod erg schaars op t koment
Evelyn Sint niklaasJaa daar ben ik vaak geweest. Qua uiterlijk niet mijn type, hou van dames met grote billen en brede heupen , liefst latinas. Als jullie nog wat leuks weten hoor ik t graag. Ik weet persoonlijk niets leuks op het moment.