Recensie Rita, Amstelveen (voorheen Eindhoven, Zoetermeer, Leiden) 4,76 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
This one, I am not writing a detailed review as the ratings speak for themselves. Everything is top notch and you don't have to worry about anything.

Just remember that she is not young anymore so some of the pics don't match reality. Service itself is top notch.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8632475-rita
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Rita ook een keer ontmoet intussen.

De foto's doen haar niet echt recht vind ik. Een prima uitziende rijpe Dame. Een Dame die er ook van weet te genieten. Leuk, want dat zie je nauwelijks bij haar jongere collega's.

Geen gezeur met bookers in het contact, het is Rita zelf. Duits werkte prima bij mij. Het kan wel zijn dat er om een selfie gevraagd word. Hygiëne is uitmuntend. De ontvangstlocatie ook. Prima sanitaire voorzieningen.

Intiem, likken, knuffelen, erg aangenaam allemaal. Niet meteen opvliegen na de date, maar nog even tegen elkaar aan liggen. Ze doet wat ze beloofd en meer. Herhalingsgevaar is groot.

Het Girlsreview predikaat meer dan verdiend.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze natural born sex goddess geilt je op als geen ander.
Door haar huidhonger lijkt het of ze maanden geen sex heeft gehad wat ze effe in een uurtje wil goedmaken.

Finale dmv prostaatmassage in combinatie met edging handjob was zeer, zeer goed.
Ze voelt aan wanneer je klaar gaat komen en met een "ich will dich spritzen sehen" heb ik gehoor gegeven aan haar bevel en mezelf + een beetje haar lichaam ondergekliederd.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Rita onlangs nog maar eens bezocht....moest voor werk naar den haag dan ligt zoetermeer op de weg...ontvangst vlakbij de snelweg....
Ze kende me nog en noemde mij jonkie hahaha....daar houd ze wel van zei ze....mijn beste spaans uit de mouw en mijn pik snel in dr mond....Het was dit keer met veel passie...slow en alsof we lovers waren...wel geil alsof ik met mijn tante bezig ben...
Terwijl we diep aan het tongen waren gaf ik al een signaaltje dat vandaag weer anaal op het menu stond....
Mijn tampeloer was ondertussen kei en kei hard en ready voor injection in haar poepert....ze lust er pap van deze geile tante..
In standje doggy heerlijk haar kont genaaid met lange en baldiepe halen en ondertussen haar klit tussen mijn vingers....extra stimulatie en....ze kwam klaar met een kletsnatte kut de geile slet....
Gekozen om in dr mondje klaar te komen...timing liep niet goed dus werd meer een CIF....kon ze wel om lachen....heb het van dr face gelikt en samen nog heerlijk zitten slowballen met mijn zaadjes.....
Drie kusjes en weer de weg op....volgende keer weer eens een strakke jonge meid....
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8632475-rita
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Rita snel bezocht nu ze in Amstelveen was . Park waar ze zit is prima . Je kan er douchen en cabin was ruim . Rita ontving mij weer bijzonder hartelijk . Had een mooi zwart setje aan . Heerlijk knuffelen en zoenen . Snel even opfrissen en haar langzaam uitgekleed. Vervolgens haar lang en uitgebreid gebeft . Ik weet dat ze daar van houd . Toen heeft zij mij langzaam gepijpt ( ook dt ) en vergat zij ook mijn ballen niet . Toen condoom erop en kwam zij op mij zitten . Haar gezicht sprak boekdelen. Afgewisseld met doggy , deepdoggy en zijwaarts. Op het eind terwijl ze met zichzelf speelde mij klaargepijpt . Ze wilde perse sat ik in haar mond kwam . Ik heb rita nu wel 7 a 8 keer bezocht en zij mij nog nooit teleurgesteld. Kan menig jonkie nog wat van leren .
 
Services zijn echt uitstekend. En wat ik al zei, in werkelijkheid vond ik haar er beter uitzien dan op sommige foto's. De locatie is ook prima. Geen hints naar waar het is, goede plekjes blijven best onder de pet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk ook eens een keer met Rita af kunnen spreken.
Als je een wat rijpere dame zoekt en die ook nog service gericht is TOP.
Dame zal zeker geen 40 jaar zijn maar schat haar net even boven de 50.
Weet op een gegeven moment echt wat je lekker vindt.
Had wel een kleding wens aangegeven maar dat is denk ik door de taal barriere of communicatie mis gelopen.
Eigenlijk verder terplekke niet om gevraagd.
Heb gewoon een lekker relaxed uurtje met haar gehad en de afsluitende massage was ook geweldig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8632475-rita
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ongeveer 2 weken geleden bij Rita geweest en een heerlijk uurtje gehad.
Ze ontving in een hotel in zoetermeer, contact via whatsapp ging makkelijk en snel alleen op locatie om naar het hotel te komen was in het begin een klein beetje moeizaam maar dat was in verband met haar eigen veiligheid en verliep uiteindelijk ook gewoon goed.

Eenmaal op de kamer werd ik blij verrast, Rita is een heerlijke, knappe, geile milf met lekkere tieten en een goed kontje en ze had een geil setje aan. Voor de financiele afhandeling geilde ze me al lekker op waardoor ik gelijk al met een harde onder de douche kon. Ze spreekt Duits, Spaans en een paar woorden Engels maar we zijn er prima uit gekomen.

Na het douche wachte Rita me op in de kamer, na even staand gezoend te hebben ging ze op haar knieën en begon me heerlijk en diep te pijpen. Ik ben niet klein geschapen en ze kon hem er bijna helemaal in krijgen.
Geen facefuck maar ik kon wel lekker haar hoofd pakken en hem lekker in haar mondje drukken.
Hierna op bed gaan liggen waar ze nog even lekker door pijpte waarna het condoom erom ging, eerst kwam ze lekker op me en daarna haar in missio genomen waarbij ik ook echt lekker hard kon stoten. Tussendoor met haar heerlijke tieten bezig geweest en dirtytalk (in het nederlands wat ze waarschijnlijk toch niet verstaat)
Daarna heeft ze me heerlijk klaar gepijpt waarbij ik lekker in haar mond gespoten heb, even bijgekomen en nog een fijne massage gehad.
Nog even gedouchd en gezoend en zeer tevreden weer vertrokken.

Het was een heerlijk uurtje en ik ga zeker nog een keer bij Rita langs.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8632475-rita
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Rita in Amstelveen geweest. Ik heb lang getwijfeld om haar te bezoeken want ik werd niet echt warm van haar foto's maar de positieve recensies maakten me toch erg nieuwsgierig en heb inmiddels wel ervaren dat uiterlijk totaal niks zegt over de service. Het contact met Rita ging soepel en na het sturen van een selfie was een afspraak snel gemaakt.

Eerste indruk bij binnenkomst: goedverzorgde vriendelijke relaxte iets vollere rijpe milf die in werkelijkheid beter eruit ziet dan haar foto's doen vermoeden. Nadat de deur op slot werd gedaan gelijk diep ongegeneerd schaamteloos tongzoenen en graaide ze direct naar mijn pik dus ze laat er geen gras over groeien. Op bed verder gegaan met elkaar verkennen, geld op tafel gelegd, kleren uit en op haar knietjes in mijn favoriete pijppositie gebracht. Ze pijpt zoals ik het graag wil; stevig, diep, gulzig en met gevoel. Rita doet gewillig mee en ging op mijn verzoek op haar knietjes op bed en ik staand erachter. Ze kan tegen een stootje dus heb ik daar gretig gebruik van gemaakt tot ik het niet meer vol hield. Haar daarna nog uitgebreid gelikt terwijl ik haar flinke borsten bijeen kneedde. Ze laat zich graag verwennen en geniet zichtbaar er ook van. Een tijdje haar gepussyslide wat ze gewillig toeliet en mijn eikel tegen haar clit aandrukte en me heerlijk langzaam erover heen liet glijden. Daarna liggend op bed haar geduldig verder laten pijpen en als afsluiter heeft tante Rita bovenop pussyslidend me knallend naar het einde gebracht. Afgepeigerd en bezweet kreeg ik nog een glaasje water aangeboden dus de afterservice was ook prima. Snel opgestaan, douchen, aankleden, geprobeerd een gesprekje te voeren en daarna gauw weer de benen genomen. De plek waar ze mij ontving was trouwens niet erg discreet; de overburen zaten gezellig buiten de boel in de gaten te houden waarna ik nog een grijns van de buurman kreeg terwijl zijn vrouw met een afkeurende blik gauw iets in zijn oren fluisterde… volgens mij hadden ze wel een klein vermoeden wat er allemaal aan de overkant speelde... 🫣🙈😅

Samengevat: prima eerste kennismaking gehad met Rita. Niet helemaal mijn type waar ik normaal voor ga maar met haar service zit het helemaal goed. Jammer van de kleine taalbarrière maar zeker voor herhaling vatbaar.
 
De plek waar ze mij ontving was trouwens niet erg discreet; de overburen zaten gezellig buiten de boel in de gaten te houden waarna ik nog een grijns van de buurman kreeg terwijl zijn vrouw met een afkeurende blik gauw iets in zijn oren fluisterde… volgens mij hadden ze wel een klein vermoeden wat er allemaal aan de overkant speelde... 🫣🙈😅
Had haar graag willen proberen, maar wil nu liever geen risico nemen met een inval tijdens de daad of buren met een camera gericht naar de ingang.
 
Rita stuurt je duidelijke instructies hoe te lopen. Ik was er gisteren en voelde mij niet bekeken.

Verder een herhaling van wat ik al geschreven heb. Top, ik kan niet anders zeggen.

Edit: wellicht leest Rita ook mee op een zeker lijstje, wie zal het zeggen?
 
Laatst bewerkt:
Vorige week zondag Rita nog langdurig met lange halen in dr poepert liggen poepgatstampen....ze vroeg om een extra stevige aanpak want ze gaat even naar huis en komt nadien weer naar ons kikkerlandje op sexvakantie....even geduld dus mannen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8632475-rita
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een bezoek aan rita stelt nooit teleur . Ik vind het een prachtige vrouw . Mooi figuur , heerlijk borsten en leuke snoet . En van haar sexdrive kan menig jonkie wat van leren. Bij binnenkomst al lekker zoenen en knuffelen . Even opfrissen en op haar knieën werd ik heerlijk gepijpt . Toen haar op bed gelegd . Haar al kussen en strelend verwend . Bij het likken van haar zalige poesje kwam ze klaar. Daarna ben ik de tel kwijt geraakt . Maar tijdens intiem lagen verstrengeld van elkaar te genieten . Op het eind terwijl met zichzelf aan het spelen heerlijk klaargekomen . Locatie is gelukkig nu wat rustiger en discreter. Ze vertrekt naar een hotel in Amstelveen en blijft nog een week. Geweldige vrouw en met een beetje duits, engels en spaans kom je een heel eind.
 
Dat bedoel ik ja. Was al langere tijd geïnteresseerd, mede doordat ze anaal deed. Maar we gaan het zien...
It was also closed for business unfortunately already last month when I was with her to try it.
Rita is al iets ouder wellicht daardoor geen anaal meer . Ik ben zelf niet zo van anaal dus voor mij maakt het niet uit .
 
The other Rita is probably even older and she has no problem with it ;). But yeah I'm also not too crazy about it so not a big deal for me too, just thought I'll share that anal with her most likely won't be on the menu indeed until further notice.
 
Terug
Bovenaan Onderaan