Recensie Rita, Amstelveen (voorheen Eindhoven, Zoetermeer, Leiden) 4,76 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8632475-rita#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had Rita ook al een tijdje in het vizier en had haar al een paar keer zonder succes in het Duits een appje gestuurd maar toen ik dat vandaag in het Spaans deed reageerde ze vlot waarna we afspraken in het Engels. Herken alle bovenstaande recensies helemaal.

Wat een ontzettend lekker ding vind ik haar, echt lustopwekkend lekker, mooi en sexy. Qua uiterlijk deed ze me wat denken aan Marina van DS vh MM.
Ze stond me buiten haar huisje al op te wachten en meteen volgde bij de begroeting een volle tongzoen. Binnen lieten we er geen gras over groeien en volgden er nog velen terwijl we elkaar staand verkenden. Wat een passie vanaf seconde 1! Tongen doet Rita zalig, vol en zonder terughoudendheid, perfect! Gaf haar meteen € 170,00 zodat ik me bij het PZC niet in zou hoeven houden.

Na het wasje gingen we op bed even energiek verder met een stomende vrijpartij alsof we elkaar al jaren kenden. Stemming en klik zeer goed. Vind alles aan haar heerlijk, inclusief haar ongeremde en tomeloze seks drive.
Een aanzienlijk deel van het uur brachten we in 69 door. Heerlijk, ondanks dat ze het PZC'en naar mijn smaak iets te veel afwisselde met aftrekken. We hebben vervolgens al tongend heerlijk in close cowgirl geneukt waarbij ik (mc) in haar zalige flamoes klaarkwam. Het uur volgemaakt met een goede massage en wat tongzoenen. Na gekletst en afgesproken elkaar in het nieuwe jaar opnieuw te zien.

Kortom, een zeer geslaagd bezoek aan deze CL niveau klasse dame die bij mij allover op 4,5/5 sterren uitkomt!
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8632475-rita
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week ook bij deze dame geweest, wat een heerlijkheid. Via app afgesproken en op de locatie krijg je duidelijk instructie hoe te lopen. Ik was wel wat huiverig want op haar foto's kan ze er nogal streng uitzien. Toen ik bij haar binnen stapte verdween dat totaal, want voor mij stond een prachtige dame, stralend te lachen, gekleed in prachtige lingerie waar haar borsten bijna uitvielen en zo te zien een killer body (voor mij althans). Het zoenen begint en daarna een heerlijke tijd gehad. Dat ik geen Spaans of Duits machtig ben was totaal geen probleem. Alles is wel al beschreven hierboven , maar wat een heerlijke, leuke en geile vrouw is dit. Uiteindelijk heerlijk in haar mondje klaar gekomen. Terugkom gevaar 100%.
was alles goed? nee hoor, vond het huisje zelf een trieste bedoening maar goed daar kom je dan niet voor. En wat ik persoonlijk jammer vond is dat ze geen goede massage olie gebruikt, van mij mag dat lekker glibberig zijn, het leek wel of de olie die ze gebruikte meteen opdroog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan