Recensie Rita, Amstelveen (voorheen Eindhoven, Zoetermeer, Leiden) 4,76 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
844
23/09/21
454
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8632475-rita
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij Rita, een milf in de 40 die er ook lekker uitziet. Zowel op de foto`s als in real een lekkere tante.
Bij binnenkomst vroeg ze of ik Duits kon wamt dat spreekt ze goed...gaf aan dat ze een Spaanse is maar dat geloof ik helaas niet. Doet er ook niet toe.
Tijdens de chat gaf ze haar prijs op met CIF en CIM extra 20 euro en anaal 50 euro, dat laatste sla ik maar af want CIM is vééél lekkerder :)

Keurige appartement met alles er op en eraan, even opfrissen en liggen voor een lekkere pijpbeurt.
Dat deed ze goed maar geen deepthroat (adverteert ze ook niet mee) maar wel goed met hoop slijm, ze is duidelijk ervaren.
Eén standje cowgirl gedaan en daarna weer een pijpbeurt met de intentie de hele volle lading in haar mond te kwakken.

Voldaan weer opgefrist en vertrokken, misschien op herhaling maar met iets langere tijd en zelf meer dan alleen neuken en pijpen.]
Het gfe schoot een beetje tekort, het was geen Mila niveau net niet genoeg passie
 
Toch op basis van recensies Rita bezocht . En wat ben ik blij .ze is stukje voller dan op foto's maar daar hou ik wel van . In begin nog beetje afwachtend maar eenmaal op gang , omg . Ze pijpt geweldig ( ook dt) . Ze kwam bij het likken en neuken meerdere keren klaar en ik hield het ook niet meer . Na massage probeerde ze mij nog een tweede keer te laten komen . Dat lukte haar bijna ( en voor mij is dat binnen 1 uur ) een hele prestatie. Topervaring, ze vertrekt volgende week naar spanje .
 
Net terug van een bezoek aan Rita. Alle bovenstaande recensies kan ik beamen. Ja, ietsje ouder dan 40, ja, ietsje voller dan de foto's doen vermoeden, maar zeker niet dik. Gewoon een heerlijke milf. Wat een inzet van haar. Meteen zoenen en meteen aanvallen. PZC voortreffelijk. Afwisselend en met gevoel. Bij het likken en neuken is ze inderdaad meerdere keren klaargekomen. Standjes gaan als vanzelf in elkaar over en ze vindt ze allemaal lekker. Rita is een vakvrouw, maar wel eentje die er zelf van geniet. Wat mij betreft een echte GFE. Iets voor de afgesproken tijd weer buiten, maar eerlijk, ik had het ook niet veel langer volgehouden, dus ik klaag niet. En dat alles voor een prijs die tegenwoordig uitzondering begint te worden. Ik ga nog eens!
 
Alleen jammer dat ze bijna geen engels spreekt voor een after talk na de daad. Na de daad is de sfeer vaak wat stilletjes. Maar goed we komen daar om lekker te neuken niet om te praten whahah
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/2940383-rita
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja wat kan ik nog zeggen na mijn 4e bezoek aan Rita . Het wordt alleen maar beter . Zij geniet er zelf enorm van . Zoals zij klaarkomt en meedoet dat valt niet te faken . Ze heeft mij ook heerlijk onder douche gewassen en begon toen al met pijpen. Thank you rita
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Bij binnenkomst werd ik enthousiast ontvangen door Rita in een mooie kinky outfit. Haar voorkeurstaal is Spaans, maar in het Duits kun je ook wel een babbeltje maken.

Na de douchebeurt volgt er een goede staande foreplay waarbij haar kledingstukken bijna ongemerkt verdwijnen.
Ze ging vervolgens op haar rug liggen met haar benen wijd - dit signaal betekende kennelijk dat ik aan de bak moest met mijn mond, waar ze zo te horen wel van genoot.

Ik was nu aan de beurt voor de blowjob die ze goed langzaam opbouwt; op gegeven moment vroeg ze of ik een prostaatmassage wilde - si! - en ook dit onderdeel voerde ze vakkundig uit.

On-top wederom een lekker langzame opbouw waarbij ze zich aan het klaarrijden was, tot ze opeens bedacht dat er even gekeken moest worden hoe laat het was: nog maar 10min over :( Dus maar snel over gegaan op chupar icm prostaatmassage waarna na 5min mijn load in haar mond verdween.

Deze dame is aanbevolen als je op zoek bent naar een milf met wat vlees op de botten en uitstekende services.
 
Laatst bewerkt:
Gister weer geweest...had me in de middag al laten leegpijpen op de geleenstraat. Ff uitgerust thuis en met een blauwe knakker in mijn mik voor de tweede keer deze week naar Rita....ik wist dat ze vandaag terug op huis aan gaat. Wat was het weer een plezier om haar poepgaatje hard te neuken waar ze zelf helemaal op los gaat...hoe harder hoe meer ze het uitgilt van genot....Weer samen lekker klaargekomen en hopelijk komt ze snel terug!!
Samen met Olyesa uit Voorburg twee top anale milfs....heerlijk wel eens tussen de jonge strakke tattoo meiden door....
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag ook even bij Rita langs geweest.… Ik wilde het toch een keer proberen.

Gelukkig kon ik snel terecht. Helaas een kleine vergissing qua tijd maar een half uur later kon ik dan toch naar binnen. Binnen is het dusdanig schemerig dat het even duurde voordat ik uberhaupt wat kon zien. Rita is inderdaad een type Milf met wat vlees op de botten. Wel een leuke vrouw om te zien, maar 44 zoals in haar advertentie staat is ze denk ik al een jaar of 5 of langer. Ik denk dat ze zomaar boven de 50 kan zijn.

Anyway, ze spreekt geen Engels en ik nauwelijks Duits dus na de douche meteen maar aan de slag.

Ze zoent best lekker, maar pijpen is wat vreemd. Heel erg langzaam en veel met haar handen. Maar het was op zich wel lekker. Daarna verschillende standjes gehad en helaas werd daar wel een flinke kwak glijmiddlel tevoorschijn getoverd.

Na het feestje douchen, aankleden en weer weg. vanwege de taalbarriere ook een wat vreemd moment omdat je eigenlijk niet zoveel te zeggen hebt.

Concluderend: Het was leuk en ik heb er zeker geen spijt van. Het is ook niet van een dusdanig niveau dat ik nog een keertje zal gaan. Op naar de volgende (die ik al op het oog heb :)).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/2940383-rita
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben inmiddels diverse keren bij Rita geweest . Ja ze is zeker ouder maar heeft een mooi lichaam , lekkere borsten en kont en leuke lieve kop. Ik heb echt een GFE met haar . Zij pijpt inderdaad langzaam maar wel met gevoel en diep. Vanaf het moment dat ik haar begin te strelen en likken wordt ze helemaal wild . Iedere keer komt ze ook meerdere keren klaar ook bij het neuken . Daarna goede massage . Mijn duits is prima en klein beetje spaans . Ze is niet zo van het praten maar haar lichaamstaal zegt genoeg . Zaterdag vertrekt ze weer en komt eind okt terug .
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/2940383-rita#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Rita in Leiden geweest.
Via whatsapp werd ik naar het juiste appartement geloodst.

Na het afrekenen speelde Rita het spel erg gezellig. Dansend met haar heupen, en kusjes op mijn mond en in mijn hals kleedde zij mijn bovenkleding uit met haar borsten pronkend voor mijn neus.
Hierna draaide zij zich om en bewoog zij met haar billen langs mijn piemel, dit vervolgde ook zonder onderkleding.

Ze ging op het rand van het bed zitten en pijpte zonder condoom, dit kostte €20,- extra.
Dit was een heerlijk gevoel. Staand mocht ik ook dieper stoten.

Intiem gaf zij mij de indruk er van te genieten. Zij doet heerlijk mee. Bij mij gebruikte zij geen glijmiddel, wat eerder heb gelezen.
 
Laatst bewerkt:
Deze week ook bij Rita langs geweest, want foto's en de verhalen hier hadden mij nieuwsgierig gemaakt.
Bij binnenkomst idd een keurige maar duistere omgeving.
Ze had een lekker setje aan, en pelde eerst mij en daarna zichzelf uit de kleren.
Heerlijk lijf, idd wat vlees op de botten, maar heerlijk, en ze smaakt heerlijk. Zoenen niet helemaal vol overgave, maar was mijn eerste kennismaking met haar…vandaar misschien.
Communicatie stroef, maar de sex was prima.
Vanaf vandaag weer paar weken weg.
Als ze terug is mogelijk nog eens langs gaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8632475-rita
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Rita is terug . Dus snel een afspraak gemaakt . Zij had een prachtig rood setje aan . Wow. Heerlijk zoenen weer en lekker elkaar verkennen . Snel opgefrist en in slaapkamer verder . Haar langzaam uitgekleed terwijl zij mijn al harde pik streelde . Haar borsten gelijt en toen langzaam naar beneden. Zij houd er echt van en komt meerdere klaar . Ze begon mij voorzichtig te berijden waarbij ze ook mijn pik gebruikte om haar clitoris te wrijven . Zo geil . Condoom erop en zij kwam op mij zitten . Al na een paar tellen kwam ze weer en dat ging zo een tijdje door . Uiteindelijk kwam ze boven mij staan en mocht ik haar weer beffen . Toen hield ik het niet meer en kwam geweldig klaar .
Zij mag dan wat ouder zijn dan de foto's. Zij ziet er verdomd lekker uit en qua inzet kunnen er weinig aan haar tippen . Ook echt DT pijpen . En ze doet ook anaal als je daarvan houd . Mi Carino.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan