Recensie Rodica, Brussel, Aarschotstraat 100 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaikkezelf

Wandelaar
Forumpionier
91
02/07/21
115
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net deze heerlijke blondine bezocht. Ik vond het vreemd dat over haar nog geen topic was, ze is al enkele jaren actief in Brussel. Zeer vriendelijke dame, die als je ze met het nodige respect behandelt een goeie service geeft. Achteraf nog een babbeltje en tevreden naar huis. Ze hanteert de normale prijzen in de A-straat. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Haar 2weken geleden voor de 2de maal bezocht,ze geeft goede service.
Pijpen was goed en de sex ook ,niets op aan te merken.
Als ze terug komt van vakantie van Roemenië en ik ben in de straat dan bezoek ik haar terug.
 
Haar 2weken geleden voor de 2de maal bezocht,ze geeft goede service.
Pijpen was goed en de sex ook ,niets op aan te merken.
Als ze terug komt van vakantie van Roemenië en ik ben in de straat dan bezoek ik haar terug.
Vind Rodica ook top. Ik verwacht haar eind januari terug. Ook al ben ik twee uur onderweg naar haar, ik blijf haar bezoeken!
 
Heb je haar dan met het nodige respect en beleefdheid behandeld? Ze vraagt anders wel dat het ok is en bij de minste opmerking past ze haar pijpstijl snel aan. Gebruikt zeker haar handen zo weinig mogelijk dus begrijp niet helemaal hoe het mechanisch was bij jou .. maar ja .. smaken verschillen gelukkiglijk. Ik zou anders nog beginnen denken dat iedereen naar die opgehemelde trien van nr 192 gaat …
 
Heb je haar dan met het nodige respect en beleefdheid behandeld? Ze vraagt anders wel dat het ok is en bij de minste opmerking past ze haar pijpstijl snel aan. Gebruikt zeker haar handen zo weinig mogelijk dus begrijp niet helemaal hoe het mechanisch was bij jou .. maar ja .. smaken verschillen gelukkiglijk. Ik zou anders nog beginnen denken dat iedereen naar die opgehemelde trien van nr 192 gaat …
Er was gewoon geen tot weinig variatie. Ook weinig tongwerk. Respect en beleefdheid is mij gekend. Gelukkig hebben we allemaal niet dezelfde smaak. Iemand een trien noemen getuigd sowieso al van weinig Respect. Ik krijg daar misschien (192) betere service, mogelijks door vriendelijkheid en Respect.
 
Laatst bewerkt:
Heb je haar dan met het nodige respect en beleefdheid behandeld? Ze vraagt anders wel dat het ok is en bij de minste opmerking past ze haar pijpstijl snel aan. Gebruikt zeker haar handen zo weinig mogelijk dus begrijp niet helemaal hoe het mechanisch was bij jou .. maar ja .. smaken verschillen gelukkiglijk. Ik zou anders nog beginnen denken dat iedereen naar die opgehemelde trien van nr 192 gaat …
192 daria? Of wie zit daar? Over wie gaat het?
 
Terug
Bovenaan Onderaan