WHEM Romaisa, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was ook fris en fruitig doe ik altijd als ik naar een date ga dat is wat ik verwacht van een dame en wat ik dan ook ben.

Wat betreft besnijding ik ben ook besneden op latere leeftijd weliswaar vanwege medische redenen.

Het ging meer om de service die was echt minder ook had ik zoals ik eerder zei gezegd dat ik grootschapen ben aan de telefoon was dat geen probleem maar tijdens de date wel.

Wat ik wel echt jammer vond dat er tot twee keer toe de telefoon werd opgenomen tijdens de date
 
Was ook fris en fruitig doe ik altijd als ik naar een date ga dat is wat ik verwacht van een dame en wat ik dan ook ben.

Wat betreft besnijding ik ben ook besneden op latere leeftijd weliswaar vanwege medische redenen.

Het ging meer om de service die was echt minder ook had ik zoals ik eerder zei gezegd dat ik grootschapen ben aan de telefoon was dat geen probleem maar tijdens de date wel.

Wat ik wel echt jammer vond dat er tot twee keer toe de telefoon werd opgenomen tijdens de date
Over telefoon dat heb ik gedaan na dat je klaar kwam kom niet onzin vertellen ik zit nooit zomaar op me telfoon zonder te vragen ten zijn je al lang komt en ik weet dat je niet erg vind. Maar zoals ik zij ga je missen😅😘
 
Dit zegt al genoeg. jammer genoeg heb ik dit forum te laat ontdekt anders had ik deze geldverspilling kunnen voorkomen
Jammer he ik weet wie die gene is. En ik weet waarom ik zo praat tegen heb. En hij weet zelf dat hij niet fris uit ze mond was maar goed ga weer door met me leven. Ga hier offline geen tijd voor
 
ik las jaren geleden een recensie op hookers. Iemand schreef daar dat ze niet knap in haar gezicht is. Beetje nors kijkt. En veel over zichzelf en haar problemen praat. Dat ze hem heel serieus aankeek tijdens het pijpen en dat hij tijdens de seks 'voor zijn verbazing toch klaar kwam'

Toen werd ik wel nieuwschierig haha
 
ik las jaren geleden een recensie op hookers. Iemand schreef daar dat ze niet knap in haar gezicht is. Beetje nors kijkt. En veel over zichzelf en haar problemen praat. Dat ze hem heel serieus aankeek tijdens het pijpen en dat hij tijdens de seks 'voor zijn verbazing toch klaar kwam'

Toen werd ik wel nieuwschierig haha
als je haar op straat ziet of in een club zou je echt niet omkijken maar als je haar betaald en doggy neukt kan je niet wachten weer te gaan
 
De eerste keer nam ik haar doggy en kwam ik binnen 2 minuten. Gelukkig was het toen nog 'maar' 50 euro. Ze kreunde wel lekker mee.

Daarna heb ik pas een jaar later weer bezocht. Toen heb ik haar lekker lang geneukt in verschillende standjes. Bij missionaris trekt ze haar benen recht omhoog dat is minder. Maar doggy. Hmm heerlijk die grote kont
 
Terug
Bovenaan Onderaan