Rosa, Cardate Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3427

Guest
Als je haar al te pakken kan krijgen dan heb je geluk of misschien ook niet. Ze neemt gerust een paar maanden haar telefoon niet op, maar goed, het is mij gelukt om te daten met haar en dat viel vies tegen! Afgesproken bij een tankstation in Tilburg Oost. Komt ze aanrijden samen met een vriendin. Ze stapte in en ik vroeg haar waarom ze eigenlijk geen WhatsApp gebruikt. Zegt ze: "Omdat ik doodsbenauwd ben dat de veiligheidsdiensten haar dan kunnen volgen ( ik maak geen geintje, ik citeerde zojuist). Ik kwam niet meer bij van het lachen maar dat lachen verging me heel snel. Alvorens ze begint met de date krijgen jij en je met name je auto een grondige inspectie op het gebruik van afluister en camera-apparatuur ( en denk nu niet dat ik een geintje maak ). Ik wist niet wat ik meemaakte. Dit alles wordt gadegeslagen door haar vriendin die, nadat Rosa bij me was ingestapt bij dat tankstation, je met haar auto volgt tot aan de afwerkplek!! Hoe geil wil je het hebben........not? Bij mij zorgde dit hysterische gedrag ervoor dat al m'n zaad als sneeuw voor de zon was verdwenen. Ik was helemaal klaar met die twee meiden en heb haar op de afwerkplek dan ook vriendelijk bedankt voor haar debiele gedrag en dat ze beter weer bij haar vriendin kon instappen. Wat een gestoord wijf is dat.
Daarnaast vind ik haar lang niet zo knap als velen ons willen doen geloven. Ze zegt dat Spaanse is, zou kunnen, Portugees of Italiaans zou ook kunnen trouwens. Beetje vadsig type, niet lelijk maar ook niet van WAUW.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/neem-jij-me-lekker-diep-in-me-keeltje_7108304
 
Ik kan me herinneren dat op hookers positief over haar werd geschreven. Heb zelf nooit met haar afgesproken omdat cardate niks voor mij is.
Koenxxx
 
Pas nog bij Rosa geweest, eerst warrig over de locatie, maar daarna ging ze los.
Ze had een jurk aan met niks eronder, haar flinke borsten met grote tepels al deels zichtbaar.
Binnen no time was haar spleetje zeiknat.
Lekker gepijpt door haar, stoel plat , condoom erom en flink tekeer gegaan.
Ze is zo puur.
 
Ik heb haar de afgelopen maanden ook zeker een keer of 25 gebeld, voornamelijk vanwege de positieve berichten op hookers. Maar ze nam geen enkele keer op. Zelfs niet toen ik een paar keer binnen 5 min na haar update op sexjobs belde. Ook via SMS een aantal keer geprobeerd, zonder succes.

Ik las dat ze geweldig volle grote tieten had, en ook het pijpen heel goed was van haar. Als ze verder niet dik is, dan is dat prima voor mij. Dat van die inspectie had ik al wel iets eerder over gelezen, dat is een beetje vreemd maar zou voor mij nog geen dealbreaker zijn. Maar het hele hysterische brengt je zo wel aan het twijfelen ja.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan