Recensie Rosaura, Doetinchem, Eroscentrum Escape k11 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben 1 keer bij rosaura geweest 😁
Ze pijpt heerlijk, en diep,
Keihard maakte ze hem , moest mijn best doen om niet te snel klaar te komen, daarna op z,n hondjes afgemaakt, dat hield ik niet lang vol , lekker man🤤
Fijn dat jij het wel naar je zin had. Ik weet ook dat de meesten hier goede ervaringen met haar hebben. Inclusief ikzelf een paar keer ervoor. Laten we hopen dat ik gewoon pech had. Maar ik skip voortaan.
 
Nog voor de Kerst bij haar langs geweest. Beter laat dan nooit maar nu toch maar even een kort verslagje. Ik ga bij haar voor pzc met cim langs. Het werd een lange pzc en dat doet ze goed, met een beetje afwisseling, niet te veel, vind ik zelf ook niks, maar gewoon lekker, soms moet je oppassen dat je niet te rap komt. Jammer deze keer was dat ze na de eerste twee spuiten de rest niet cim liet gaan. Voor mij toch een minpuntje. Als ze dat de volgende keer weer doet dan wordt het toch minder. Ze zou trouwens tot na nieuwjaar weg blijven. Weet niet of ze al terug is.
 
Nog voor de Kerst bij haar langs geweest. Beter laat dan nooit maar nu toch maar even een kort verslagje. Ik ga bij haar voor pzc met cim langs. Het werd een lange pzc en dat doet ze goed, met een beetje afwisseling, niet te veel, vind ik zelf ook niks, maar gewoon lekker, soms moet je oppassen dat je niet te rap komt. Jammer deze keer was dat ze na de eerste twee spuiten de rest niet cim liet gaan. Voor mij toch een minpuntje. Als ze dat de volgende keer weer doet dan wordt het toch minder. Ze zou trouwens tot na nieuwjaar weg blijven. Weet niet of ze al terug is.
Volgende keer de neus dichtknijpen 😜 🤣

Haha geintje!
 
Ik zag afgelopen weekend in de binnenstad van Arnhem Rosaura nog met haar vriend ze stond in het openbaar met hem te tongzoenen ik werd daar misselijk van dat ze dat in het openbaar moet delen ik had er niet om gevraagd om dat te zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan