Recensie Rose, Emmen (voorheen Arnhem, Hoogeveen, Almere, Leeuwarden, Delft, Nijmegen, Zwolle, Haarlem) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kidloco70

Newbie
Forumpionier
1
29/07/21
3
Ben onlangs hier geweest, zou zeggen bespaar je bezoek. Had in eerste instantie mijn twijfels maar de foto's zien er goed uit en het is ook de dame van de foto. Na eerste app contact en op de vraag wat je krijgt voor 120, krijg je alle opties toegestuurd ( TZ, Deepthroat, Blow wo Condom etc. Uiteindelijk overstag gegaan. Aangekomen in een sjabbie hoogbouwflat deed ze deur open en werd geleid naar een afgeleefde kamer.
De service ging helemaal nergens over,...zal je de details besparen. Maar mijn advies is dat ze de moeite niet waard is. https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/6258762-rose
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen dinsdag had ik ook een afspraak gemaakt met deze nieuwe talent Rose. Geen recensies te vinden en videocall ter verificatie was ook niet mogelijk dus had al zo mijn twijfels. Nog gevraagd of ze het meisje zelf was of de manager (meisje zelf) en waar ze vandaan kwam (vietnamees ?). Bij voorbaat had ik al gezegd als ze niet dezelfde meid is of ze spreekt geen enkel woord Engels dat ik weg zou gaan. Alles positief beantwoord dus afspraak gemaakt.

Zoals Kidloco70 al hierboven vermeldt is de buurt waar ze ontvangt volgens mij de ghetto van Haarlem. Goor en louche flatgebouw. Moest eerst naar de 7e verdieping en vervolgens via een vies trappenhuis naar de 8e. Ik was al alert om niet overvallen te worden ?.

Bij aankomst deed Rose open. Appartement zag er idd shabby en krakkemikkig uit. Bleek dat ze dus Thai was ipv Vietnamees en dat ik niet met haar zelf contact had gehad. Ze zat ondertussen met haar manager te appen. Mijn gevoel om niet te blijven groeide meer en meer. Ze vroeg of ik haar kon betalen maar mijn blik zei al genoeg en zei ze als je niet wilt blijven mag je ook weggaan. Dus dat heb ik maar ook heel snel gedaan. In de lift ondertussen Sandra Amstelveen geappt die nog op mijn to do list stond en daar maar gelijk naar toe gegaan.

TMM deze Rose zou ik zeggen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Rose is een hele leuke en frisse Aziatische dame. Doet exact wat in haar profiel staat en doet dat erg goed. Ze reageert zelf en snel via WA. De foto's zijn gestyled. Zeker een bezoek waard als je ook zo van Aziatische dames houdt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan