Algemeen Rosie Prive, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Precies dàt dus. Dat is de reden dat ik niet meer in Schiedam kom. Maar als t bij Rosie ook zo is dat een GSM mee mag dus ook maar niet. Jammer dat die andere bios niet meer in Rotterdam zit. Daar moest gsm in je locker.
Een bioservaring zonder gsm zou fijn zijn, maar ik zie het niet gebeuren. Een verbod zou alleen werken als je kunt handhaven en ik zie nog niet dat de kassadames en -heren regelmatig een rondje gaan lopen door de bios. Maar wie weet, het roken is uiteindelijk ook verdwenen uit vrijwel alle biossen.
Duidelijke regels en medebezoekers die elkaar aanspreken, dat zou de oplossing zijn. Er zijn bij elk biosbezoek wel mensen die gekluisterd aan hun scherm zitten, waarmee ze zowel de video op het scherm als de actie om hen heen missen.
Tip voor de Rosie: de achterste rijen van beide cinemazalen bieden 'bescherming' tegen ongewenst filmen, want je kunt dan anderen goed in de gaten houden. Maar dat zou niet moeten hoeven, natuurlijk.

Dat laaste (rij) is een goede tip.

In Schiedam zag ik ook meerdere heren met een mobieltje in de weer maar niet om te filmen maar zoals men dat ook in de gewone bioscoop doet.

In de bijbehorende (Schiedam) kik groep zijn een paar stamgasten die af en toe opnames maken en delen maar altijd met medeweten en instemming (zo niet op verzoek) van de betrokkenen.

Ikzelf bijv. zou het niet erg vinden gefilmd te worden, integendeel zelfs.

Op het www kom ik op dat gebied alleen filmpjes tegen die mensen van zichzelf maakten, bijv een groep kerels afwerken op zaal of lekker loos gaan bij de gloryholes. In hoeverre anderen die in beeld komen daar weet van/moeite mee hebben weet ik niet maar afgezien van de gloryhole filmpjes (waar alleen een verder anonieme pik in beeld komt) gebeurde het filmen op zaal in die gevallen voor zo ver ik kan beoordelen gewoon open en bloot en niet stiekem dus wie het risico niet wilde lopen al dan niet herkenbaar in beeld te komen kon er voor kiezen buiten beeld te blijven.

Binnenkort schuif ik aan bij een travestiesletje die in een sexcinema een gefilmde gangbang heeft gepland (met een ingehuurde cameraman) en daarvoor een oproepje heeft geplaatst. De oorspronkelijk beoogde bioscoop ging dat te ver (filmen niet toegestaan, al heb ik daar zeker 5 gefilmde gangbangs bijgewoond waar wel toestemming voor werd verleend al waren die beslotener) en een andere cinema heeft er een speciaal projectje van gemaakt. Voor die gefilmde gangbang hebben zich overigens meer mannen aangemeld dan er wellicht in de bioscoop passen al moet nog blijken hoeveel ervan daadwerkelijk opduiken. Meerdere andere tv dames wilden ook aanschuiven. Er is dus duidelijk behoefte aan, jammer dat dat sexcinema daar zo moeilijk over doen. Themapartys met filmen en/of life streaming zou wel eens een gat in de markt kunnen zijn. Alleen de kamasutra beurs biedt die optie maar alleen voor stellen. Als er een gloryhole bestond met life streaming of video shoot (voor een bijbehorend label of site) was ik er niet weg te slaan. Sletten met een camera erop vind ik persoonlijk geweldig.

Als stiekem filmen de insteek is dan bestaan er tegenwoordig overigens tools, van knopen tot brillen/contactlenzen, waarmee dat veel beter kan dan via een opvallende telefoon. Die kan geloof ik zelfs in de kluis blijven liggen terwijl de verborgen camera de beelden draadloos doorzend en/of streamt. Politieagenten filmen zo ook wel eens als ondersteunend bewijs of om gemonitoord te worden inzake escalaties en support.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan