Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.

Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNog een klein beetje extra centjes nodig, zeker ?Inderdaad, ze komt voor 1 dag terug...
Bizar
Raar , voor 1 dag?????Nog een klein beetje extra centjes nodig, zeker ?
In de dag of de avond @DaalZe was vandaag aanwezig maar ze had een serieuze ruiterbroek aan ?
Dan ga ik straks eens kijken of zeer hopelijk isZondag was Rossie aanwezig.
En dat zeg jij vandaag pas? Van uw vrienden moet je het hebben.Zondag was Rossie aanwezig.
Ik ben zelf niet in Rossie geïnteresseerd. Ik heb het dus pas gemeld toen er naar gevraagd werd.En dat zeg jij vandaag pas? Van uw vrienden moet je het hebben.
Ik vraag het me allang af wie dit kan zijn. Ik vind er alvast geen recensies over. Vorige week stond ze te pronken met een 'zebrabroekje' aan. Staat inderdaad reeds een tijdje thv VT3, ervoor VT48 waar nu die lange dame staat.Hamvraag blijft wie is dan dat knappe slanke meisje met donker haar wat daar in de avond nacht staat, beetje asia/oost europees looks en met arrogante uitstraling wat ik wel opwindend vind
Het begint met een G en eindigt op Eld. Geen idee bruur. Het meisje zal die Antwerpse piemels niet kunnen missen zeker. In Roemenië is het na de val van de Berlijnse muur zoeken naar een deftige pik. De gemiddelde Bogdan is 17cm lang en slechts 4cm breed, daarmee hou je de meisjes daar niet gelukkig. En zo geschiedde.Waarom is ze zo sporadisch aanwezig?
Maar ze rijden wel allemaal in een chique auto's (chaufeur Bogdans)ni moeilijk gesponsord natuurlijk ,parkeren regelmatig op pleintje falconHet begint met een G en eindigt op Eld. Geen idee bruur. Het meisje zal die Antwerpse piemels niet kunnen missen zeker. In Roemenië is het na de val van de Berlijnse muur zoeken naar een deftige pik. De gemiddelde Bogdan is 17cm lang en slechts 4cm breed, daarmee hou je de meisjes daar niet gelukkig. En zo geschiedde.
Ik weet niet hoe het bij Rossie zit, maar veel dames komen ook zelf met die luxe auto naar het werk. De roemeense auto's die meestal op het Falconplein staan zijn van de eigenaar van het roemeense restaurant daar of van zijn klanten.Maar ze rijden wel allemaal in een chique auto's (chaufeur Bogdans)ni moeilijk gesponsord natuurlijk ,parkeren regelmatig op pleintje falcon