• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

Recensie Rosy Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bustybiz

Wandelaar
71
01/03/22
43
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lick-my-juicy-tits-bb.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De foto's konden me overtuigen om deze Colombiaanse te bezoeken. Het is het meisje van de foto's, mooi jong gezichtje, grote natuurlijke borsten maar bijgewerkte billen die er onnatuurlijk uitzien. Tip, ga na het uitkleden niet direct op bed liggen, dan wrijft ze haar billen tegen je jongeheer en kan je met haar borsten spelen. Vervolgens jasje aan, en begint ze je te pijpen op haar knieën waarbij ze soms speels omhoog kijkt. Op bed kwam ze op mij maar gaat langzaam tekeer zodat je nog een tweede standje meekan. Toch op zijn hondjes waarbij die weelderige billen lekker meedansen. Zeker de moeite, heel vriendelijk, knap en goed me sex. Minpunt, kan alleen Spaans.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er vandaag ook langs geweest. Daar aangekomen op het afgesproken uur, bleek ze nog niet klaar te zijn. Ik moest nog 45 minuten wachten of kon voor haar vriendin Valeria kiezen. Toch maar gekozen om te wachten. De 45 minuten om meldde ik me weer en moest nog eens 15 minuten wachten. Zelfs boven aangekomen moest ik eerst even bij die Valeria want ze had nog een klant. Opgelet dus: als je stiptheid waardeert, moet je niet bij haar zijn.

Eens binnen zag ik een knappe verschijning. Ze zag er naturel uit, geen make-up. Wat de collega-wandelaar zegt, klopt: ze heeft mooie natuurlijke borsten die nog niet onderhevig zijn aan de zwaartekracht. Haar kont is duidelijk bewerkt maar het staat haar wel. De financiën afgehandeld, zijn we eraan begonnen. Ze begon direct goed te zoenen, de tong werd niet vergeten en terwijl streelde ze me en daalden haar handen af. Na wat opwarmen, was ik klaar voor de strijd. In het whatsapp verkeer zei ze dat ze PZC deed, maar dat was opeens niet meer mogelijk. Ze had een slechte ervaring gehad eerder op de dag. Ok, kan gebeuren, al had ik wat mijn twijfels over de echtheid van dit verhaal.

Ze pijpte wel goed. Afwisselend zacht en snel. Ze ging af en toe goed diep, waarbij ze lichtjes kokhalsde. Ik mocht haar hoofd pakken en goed doorduwen. Ze kan wel wat hebben en ze keek af en toe ontdeugend naar me op. Toen zag ik dat ze duidelijk onder invloed was want haar pupillen waren wijd en ze keek precies wat door me heen. An sich, niet echt een probleem maar het viel me gewoon op. Na een vijftal minuten ging ze op bed liggen. Ik begon haar in missio te neuken. Ze trok haar benen mooi hoog op zodat ik diep kon stoten. Ik begon traag en bouwde op. Eens in volle actie moet ik wel zeggen dat haar bed verschrikkelijk kraakte. Ik had zelfs wat bang dat we erdoor zouden zakken want het wiebelde ook redelijk. Daar had zij geen last van. Haar ogen draaiden regelmatig weg, wat eerder aan haar toestand lag dan aan mijn daden (zo naïef ben ik niet 😉), maar ze kreunde goed mee en stilaan begon er toch iets te borrelen. Ik vertraagde wat en bouwde zachtjes weer op. Na 15 minuten vond ik het wel welletjes en begon terug stevig gas te geven. Ze pakte mijn kont vast en maande me aan om nog harder te gaan. Na eventjes begon ze zichzelf te vingeren. Daar werd ik zo geil van dat ik nagenoeg stante pede klaarkwam. We kusten nog wat na en dat was het dan.

All in all gekregen waarvoor ik gekomen was. Als je haar zou bezoeken, gewoon rekening houden dat ze niet al te stipt is (zacht uitgedrukt) en als je echt enkel PZC wil, dan ben je bij haar mogelijk niet aan het juiste adres. Voor de rest een mooie, lieve jongedame die goed voorzien is op de juiste plaatsen en toch wel goed haar best doet om het je naar je zin te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan