Recensie Luna, Izegem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

St-Winger

Newbie
10
25/06/23
2
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-luna-5.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben nogal zot van milfjes en Luna haar foto's spraken me enorm aan. Dus even whatsappen en kon makkelijk een afspraak maken voor een paar uur later.


Eens aangekomen was wel even raar opkijken van de locatie; groot huis met rolluiken toe en gordijnen voor de deuren - maar uiteindelijk ging de deur toch open. Zoals op de foto's; heel mooie verschijning. Op naar de kamer en eenmaal binnen nam ze me vast. Ze spreekt voldoende engels om een basic gesprek te kunnen voeren. Eerst afrekenen en dan werden mijn handen en jongeheer ontsmet. Had me al opgefrist thuis dus in dit geval geen probleem voor mij.

Dan lekker beginnen spelen; echt een mooi lichaam met lekkere borsten. Als haar schoenen uitgaan is ze wel héél klein met haar 1,5 meter (ik ben een stuk groter dan haar). Oppervlakkig kussen, heb haar wat gemasseerd en gevingerd. Dat bleek aardig in smaak te vallen want ze werd lekker nat. Daarna is zij wat beginnen spelen met mij, op een bepaald moment wou ze een speeltje erbij halen wat ze wou inbrengen maar daar heb ik toch voor gepast. 🫢 Na wat massage verwenning voor mijn jongeheer vroeg ik om een condoom. Ik lag neer en ze ging eerst in betty rocker aan de slag waarbij ik een mooi zicht had op haar achterwerk. Maar met een steeds hard wordende penis ben ik moet overgaan op de klassieke doggie. Het duurde niet lang om een climax te bereiken met die zalige billen! Eenmaal opgeruimd kwam ze terug knuffelen in bed. Echt een schatje, zal zeker nog teruggaan.
 
Stond eigenlijk ook op mijn lijst, maar na het lezen van de slechte reviuws heb ik toch maar gepast..
Op kinky had ze 4 slechte reviews dat ze haar afspraken niet nakomt, en ineens heeft ze haar reviews uitgezet..
En hier zeggen ze ook dat ze u lokt met mooie praatjes gelijk anaal en pijpen zonder en eens op de kamer piijpt ze met condoom en doet ze geen anaal! Is toch wel raar dat ze bij jou wel goed was.
Heeft ze zonder condoom gepijpt?
 
Heb topic even gelezen maar gelijk LovePattaya zo'n berichten stuur ik niet naar dvp's. Ik spreek gewoon af en ter plaatse zie ik wel wat kan en niet kan. Tzal wel moeilijk te geloven zijn maar pijpen dat doet mij niets - dus kan daar niets over zeggen... :rolleyes:
 
Stond eigenlijk ook op mijn lijst, maar door de slechte reviews het zo gelaten...
Vandaag moest ik voor mijn werk in Menen zijn en dan toch beslist om langs te gaan. Ze ontvangt in Roeselare.
Contact opgenomen via WhatsApp en gevraagd naar de prijzen en mogelijkheden. Ik doe graag anaal en wordt graag gepijpt zonder condoom. Dus heb haar gevraagd of ze anaal deed en of ze ook zonder pijpte. Op alles ja gezegd prijs doorgekregen, en dan maar afgesproken..
Spijtig genoeg moet ik toch bevestigen wat ze zeggen over haar, ze komt haar afspraken niet na....
Is echt een mooie dame en de hygiëne is top.
Heb haar meerdere malen gezegd dat ik groot geschapen ben en dan ook gevraagd of het ok was voor haar om anaal te doen. Zij heeft ja gezegd en gevraagd wanneer ik wou langskomen.
Eens op de kamer wou ze niet zonder pijpen en ook geen anaal doen wegens te groot geschapen... Vind het echt jammer want had haar verwittigd. Mijn goesting was eigenlijk al over!! Ze vraagt 20 euro extra voor anaal en die heb ik dan wel teruggekregen.
Conclusie, ze lokt u met mooie praatjes maar komt haar afspraken niet na, gelijk dat ze hier op het forum en op kinky al zeggen. Is wel spijtig want ik ging speciaal voor anaal..
Zeker te mijden meid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Das natuurlijk jammer maar ergens wist je toch wel al dat anaal niet mogelijk ging zijn...
Ik heb haar 2x gestuurd dat ik voor anaal kom, en dat ik groot geschapen ben.... En dat ze achteraf niet moet zeggen dat ik te groot geschapen ben.. En toch laat ze mij komen! Dan kan ze toch meteen zeggen dat het niet gaat!! Nee ze laat mij naar daar gaan om dan te zeggen dat ik te groot geschapen ben.
Dat noem ik mensen lokken..
Mij ziet ze zeker niet meer terug.
Verspil je geld en tijd niet met deze dame...
 
Ben nogal zot van milfjes en Luna haar foto's spraken me enorm aan. Dus even whatsappen en kon makkelijk een afspraak maken voor een paar uur later.


Eens aangekomen was wel even raar opkijken van de locatie; groot huis met rolluiken toe en gordijnen voor de deuren - maar uiteindelijk ging de deur toch open. Zoals op de foto's; heel mooie verschijning. Op naar de kamer en eenmaal binnen nam ze me vast. Ze spreekt voldoende engels om een basic gesprek te kunnen voeren. Eerst afrekenen en dan werden mijn handen en jongeheer ontsmet. Had me al opgefrist thuis dus in dit geval geen probleem voor mij.

Dan lekker beginnen spelen; echt een mooi lichaam met lekkere borsten. Als haar schoenen uitgaan is ze wel héél klein met haar 1,5 meter (ik ben een stuk groter dan haar). Oppervlakkig kussen, heb haar wat gemasseerd en gevingerd. Dat bleek aardig in smaak te vallen want ze werd lekker nat. Daarna is zij wat beginnen spelen met mij, op een bepaald moment wou ze een speeltje erbij halen wat ze wou inbrengen maar daar heb ik toch voor gepast. 🫢 Na wat massage verwenning voor mijn jongeheer vroeg ik om een condoom. Ik lag neer en ze ging eerst in betty rocker aan de slag waarbij ik een mooi zicht had op haar achterwerk. Maar met een steeds hard wordende penis ben ik moet overgaan op de klassieke doggie. Het duurde niet lang om een climax te bereiken met die zalige billen! Eenmaal opgeruimd kwam ze terug knuffelen in bed. Echt een schatje, zal zeker nog teruggaan.
3 sterren is wat weinig voor zo'n (ongeloofwaardige?) superervaring toch??? 😁🤔🙊
 
Hoezo ongeloofwaardig?

Het zijn maar 3 sterren omdat ze maar basic engels spreekt (onvoldoende om een gesprek mee te voeren) en daar het een eerste ontmoeting was, was er toch een terughoudendheid aan haar kant. Wat uiteraard niet raar is. Er zijn zeker dingen die beter konden maar ik wijt het aan de eerste date.
 
Ben nogal zot van milfjes en Luna haar foto's spraken me enorm aan. Dus even whatsappen en kon makkelijk een afspraak maken voor een paar uur later.


Eens aangekomen was wel even raar opkijken van de locatie; groot huis met rolluiken toe en gordijnen voor de deuren - maar uiteindelijk ging de deur toch open. Zoals op de foto's; heel mooie verschijning. Op naar de kamer en eenmaal binnen nam ze me vast. Ze spreekt voldoende engels om een basic gesprek te kunnen voeren. Eerst afrekenen en dan werden mijn handen en jongeheer ontsmet. Had me al opgefrist thuis dus in dit geval geen probleem voor mij.

Dan lekker beginnen spelen; echt een mooi lichaam met lekkere borsten. Als haar schoenen uitgaan is ze wel héél klein met haar 1,5 meter (ik ben een stuk groter dan haar). Oppervlakkig kussen, heb haar wat gemasseerd en gevingerd. Dat bleek aardig in smaak te vallen want ze werd lekker nat. Daarna is zij wat beginnen spelen met mij, op een bepaald moment wou ze een speeltje erbij halen wat ze wou inbrengen maar daar heb ik toch voor gepast. 🫢 Na wat massage verwenning voor mijn jongeheer vroeg ik om een condoom. Ik lag neer en ze ging eerst in betty rocker aan de slag waarbij ik een mooi zicht had op haar achterwerk. Maar met een steeds hard wordende penis ben ik moet overgaan op de klassieke doggie. Het duurde niet lang om een climax te bereiken met die zalige billen! Eenmaal opgeruimd kwam ze terug knuffelen in bed. Echt een schatje, zal zeker
Kom er net vandaan (in Aalst zit ze), nu want ze sprak mij ook aan. Toen ze haar kontje aanbood voor intiem had ze nog geen condoom gereed, ik moest het eveneens vragen. De verleiding was anders wel erg groot om het dan maar zo te doen :)
Toch wel raar, want bij aanvang kreeg ik een volledige uitwendige poetsbeurt…
Ondertussen had ik met mijn tong al diepthroat in haar kutje geduwd. Zalig, maar ik mag er niet aan denken dat de klant die vóór mij kwam daar iets heeft achtergelaten…
 
Kom er net vandaan (in Aalst zit ze), nu want ze sprak mij ook aan. Toen ze haar kontje aanbood voor intiem had ze nog geen condoom gereed, ik moest het eveneens vragen. De verleiding was anders wel erg groot om het dan maar zo te doen :)
Toch wel raar, want bij aanvang kreeg ik een volledige uitwendige poetsbeurt…
Ondertussen had ik met mijn tong al diepthroat in haar kutje geduwd. Zalig, maar ik mag er niet aan denken dat de klant die vóór mij kwam daar iets heeft achtergelaten…
Was pijpen met condoom? En heb je haar ook anaal geneukt?
Bij mij wou ze geen anaal doen omdat ik zogezegd te groot geschapen ben... En pijpen zonder wou ze ook niet...
Mijn jongeheer was lekker fris, want had juist gedoucht thuis, en ginder nog is gewassen aan de lavabo, dus mijn hygiëne was goed.. Maar toch wou ze niet zonder pijpen.. . Was voor mij toch een afknapper!
Spijtig want is echt een mooie dame, maar mij ziet ze zeker niet meer terug
 
Laatst bewerkt:
Was pijpen met condoom? En heb je haar ook anaal geneukt?
Bij mij wou ze geen anaal doen omdat ik zogezegd te groot geschapen ben... En pijpen zonder wou ze ook niet...
Mijn jongeheer was lekker fris, want had juist gedoucht thuis, en ginder nog is gewassen aan de lavabo, dus mijn hygiëne was goed.. Maar toch wou ze niet zonder pijpen.. . Was voor mij toch een afknapper!
Spijtig want is echt een mooie dame, maar mij ziet ze zeker niet meer terug.

Ze heeft haar mondje niet eens aangeboden. Anaal heb ik niet gevraagd. Was ook maar 30m. waarvan de helft hygiëne en rug massage. Is zo eentje waarvan je best niet teveel verwacht. Ze liet haar wel nemen maar het had voor mij wat 'heter' gemogen. Knappe dame maar nogal koeltjes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan