Recensie Angie, Balen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vanlaerke

Wandelaar
55
21/04/22
32
18
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-brazil-12346.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
op een zaterdag middag is het hier in de regio al wat moeilijker om iets te vinden en na talloze sms'jes kwam ik terecht bij Angie Hot Brazil in Balen.
Op de pagina van redlights staan talloze mooie fotos in wit zwart en kleur en ik was direct verkocht.
Ze antwoord met een Standard SMS met de prijzen en mogelijkheden en daar stond "bareback blowjob" bij, ik zoek er nooit achter maar altijd mooi meegenomen dus nog gevraagd of zij de dame in de fotos is en of ze pijpt zonder als antwoord kreeg ik "yes baby" en "100%"
Ok het adres dan maar gevraagd en dat was mij wel bekend in Balen, vlak bij was een motorcross bezig dus vrij druk in de omliggende straten.
eens aangekomen ging de deur open en kort samengevat .....Dit is niet de dame in de fotos en het zijn ook geen fotos van lang geleden of zo het is gewoon totaal iemand anders!. (kleiner, 20kilo zwaarder, en 10 jaar ouder als aangegeven)
Ik had mij moeten omdraaien maar aangezien ik al een paar uur aan het zoeken was en de nood hoog maar mee naar boven.
afrekenen, uitkleden en ik mocht mij op het bed leggen, zij vervoegde mij op het bed en begon te kussen met af en toe een tong erbij maar niet gemeend.
ze begon te likken aan mijn ballen en de jongeheer en toen ging haar hoofd omhoog met de zin "Blowjob whitout 30 euro extra" , een leuke tactiek eerst de ballen likken en hem half in de mond steken tot de goesting is gegroeid en dan 30 euro extra vragen.
dan maar het rubbertje aan en heeft ze wat verder gepijpt, niet slecht maar na een paar minuten was ze moe en werd het glijmiddel bovengehaald.
ze kwam cowgirl op mij en deed wel een beetje moeite maar ik vond het ondermaats, ze is ook wat zwaar en de beweeglijkheid was niet meer wat het moet zijn.
positie gewisseld en missio klaargekomen.
de plaats ken ik en ik heb daar al mooi dates gehad maar deze viel echt tegen, tijdens de ganse date had ze een soort netkous overal aan.
het enige wat ik kan zeggen is dat ze zeer vriendelijk was ook al was het in gebrekkig engels, ze adverteert onder twee links op redlights met dezelfde fotos

https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mooi-jong-vol-glimlach-en-energie.html

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan