Recensie Angie, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BBWoww

Newbie
2
14/02/24
3

Ik had het hier graag even over Angie ( voorheen Angy hot girl ), een meisje afkomstig uit de Balkan waar ik ondertussen al een drietal jaar regelmatig bij over de vloer kom. Ze heeft een appartementje niet zo ver van het beroemde 5thAvenue café te Brussel waar je dus andere dames van lichte zeden aan de haak kan slaan. Angie is een zachtaardige dame waarmee je ondanks haar beperkte Frans toch een aardige babbel kan mee slaan, hetgeen ik altijd met haar doe alvorens het bed in te duiken. De foto's op haar QR-account zijn zo levensgetrouw als maar mogelijk, ja, een superbom is ze niet maar dat mooie, vrouwelijke gezichtje terwijl ze je pik afzuigt is toch wel top! Toen ik haar pas leerde kennen was ze een mollig dametje en namen we altijd eerst een gezamelijke douche, soms trok ze me toen al klaar en raakten we dus daarna niet meer tot in de slaapkamer, maar de gezellige babbel ook achteraf nam ik er met plezier bij... ik bedoel, je hebt met Angie met een echte vrouw te doen, ze zou je girlfriend kunnen zijn, en niet zo'n afstandelijke pop waarbij je voortdurend op je tellen moet passen of je niet ergens een verboden lichaamsdeel wil betasten. Dus ze pijpt natuur, en past haar zuigkracht aan alnaargelang je haar aangeeft je het harder of zachter wil; verder tongzoent ze als geen ander, iets vrij uitzonderlijk zou ik zo denken als ik er hier vele recensies op nalees, waar er soms nog geen kusje op de lippen vanaf kan! Enig minpunt voor mij, die haar van vroeger kent, is dat ze vrij skinny is, maar ondertussen zijn we bijna vrienden en maakt het wederzijdse vertrouwen me toch nog iedere keer supergeil. Een leuke meid die ik iedereen die wat respect heeft voor vrouwen aanraad, zelf al gaat het hier om een prostituée...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/angie-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op basis van de recensie hierboven het er maar op gewaagd.
Ze heet Angela, maar gebruikt op QR de naam Angie. Geen idee waarom. Ze beweert uit Pisa te komen. Daarom heb ik Zuid-Europees aangeduid ook al zegt de regelmatige bezoeker hierboven dat ze uit Oost-Europa komt. Ook dat heb ik niet kunnen checken, want ze sprak Engels met mij.
Angela is geen fotomodel, maar toch een pak mooier dan de foto's op QR doen vermoeden. Ze is ook bijzonder lief.
Voor deze prijs was ik bang dat het wat minnetjes zou zijn, maar de collega heeft overschot van gelijk. Wat een lekkere vrouw! Ze tongkust voluit alsof ze je vriendin is en ze pijpt heerlijk. Ik had anderhalf uur het gevoel alsof we elkaar al jaren kenden en we een hopeloos verliefd stel waren. Zalig!
Enig minpunt is de locatie. Het appartement is de naam basic zelfs niet waard. Het ligt bovendien in de buurt van metro IJzer, wat niet de fijnste plaats is. Maar ach, daar komen we niet voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan