Recensie Carla (Roe) Aarschotstraat 154 (denk ik) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
14/11/22
8
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tot mijn grote verbazing vond ik niets terug over Carla.
Het was vrijdag en ik had zin in een wip met een mooie dame. Eerst was ik langsgeweest bij de 5th av., maar ik vond niet echt mijn cup of tea. Dan maar naar de Brussel Noord afgezakt. Vele ramen waren nog leeg, aangezien ik net op het moment van de shift wissel was aangekomen. Maar plots zag ik een enorm knappe dame, bruine huid, met bruin haar en blonde meshen, een sexy lederen bh en een ontwapenende glimlach. Ik had er meteen zin in en vroeg een half uur.
Eenmaal in de kamer stuurde ze me op het bed en bewoog zich over mij, zodat ik haar fantastische borsten kon kussen.
Daarna bewoog ze zich naar beneden en begon mij te zuigen op een gekmakende manier. Me geil aankijkend en ondertussen ook mijn ballen masserend. Ik kon het uiteindelijk niet lang volhouden en ik kwam klaar.
Daarna zei ze dat ze me wou masseren. Tijdens de massage hebben we nog leuk gebabbeld en ze vroeg me op een bepaald moment om me terug om te draaien. Ze begon me overal te kussen en zag dat er terug beweging kwam. Ze begon me terug te pijpen op een zalig tempo. Soms deep throat, traag, snel, maar me steeds aankijkend. Daarna hebben we het op verschillende posities gedaan, waar zij, soms ik, het initiatief nam.
Ik denk dat het voor mij 1 van de beste bezoeken was.
Ik kan me helaas het exacte adres niet meer herinneren.
Draag zorg van deze mooie dame!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan