Recensie Rosy, Mechelen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

N-O

Newbie
6
02/09/23
8
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latin-sexy-female-ready-to-please-you-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week heb ik mijn 2de bezoek bij een dame gehad. Toch is dit mijn eerste recensie. Kon mijn eerste namelijk nog nergens mee vergelijken.
Rosy haar afbeeldingen spraken me enorm aan. Ze leek een mooi lichaam te hebben en leek me ook een gekke dame in bed. Of althans, dit gevoel kreeg ik na het lezen van haar verschillende advertenties.

Bij afspreken heb ik de eerste keer in haar straat gestaan en stuurde ze niet terug. Dit was om 9u in de ochtend. Later stuurde ze dat haar gsm stuk was en ze een nieuwe was gaan halen. Leek me een uitvlucht aangezien ik haar heb proberen bellen en hij gewoon over ging. Volgens mij lag ze dus nog te slapen. De week nadien nogmaals proberen af te spreken, maar dan iets later op de dag (11u30).

Bij aankomst bleek dat ze geen Engels sprak, als nieuwe "wandelaar" vond ik dit enorm ongemakkelijk. Ik ben zelf vrij verlegen en durf dus niet goed initiatief te nemen. Ze was ook veel molliger dan op foto's. Waar ik persoonlijk niet zo voor ben. Het is er heel donker en tijdens het bezoek kijkt ze ook geregeld op haar gsm. Na een 10 minuten werd er ook aangebeld en werd er iets geleverd.

Mijn ervaring was niet slecht. Ze deed wel haar best in bed, pijpte goed en af en toe deepthroat. Doordat ik me vrij ongemakkelijk voelde, ben ik zelf na een half uur vertrokken.

Als je zelf wel iemand bent die initiatief neemt, denk ik wel dat je er een toffe tijd mee kan beleven. Maar ik heb iemand nodig die initiatief neemt of me op zijn minst op mijn gemak kan stellen.

Massage etc had ik ook gevraagd, maar dat was 5 minuten zacht masseren en toen was ze het beu en ging ze op haar gsm kijken.
 
Merci voor uw recensie N-O. Was zelf van zinnes om vnvd eens een bezoekje te brengen aan haar, maar was aan het twijfelen.
Mss probeer ik morgen mijn kansen bij één van de andere Latina's in Mechelen. Volgens mij ontvangen ze trouwens allemaal op hetzelfde adres. Mag ik vragen welke regio: station of Vrijbroek park?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan