Recensie Roxana (ROE), Den Haag, Doubletstraat 75k1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
788
09/01/22
969
75
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
vandaag bij Roxana langs geweest
bij binnen komst me tool gewassen en plaats genomen op bed Roxana nam me tool zc in haar mond(€20) en begon me diep te pijpen met diepuh halen Roxana kijkt je hier erg geil bij aan ze doet dit erg goed met diepuh halen, toen snel cd erop en het feest kon beginnen. ze moest me ook geen moment langer pijpen want anders kwam ik in haar mondje bijna klaar maar net niet gelukkig pfff..
Hierna Roxana op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en hier heel even snel aan gelikt en toen ben ik haar gaan pompen het ging heel lekker want Roxana kutje werd best warm van het pompen en dat voelde ik ook het gevoel werd steeds beter. Toen was het tijd voor doggie Roxana heeft geen kontje, maar gewoon een lekker dikkuh kont om tegen aan te stoten dit ging echt als een leie dakje tak tak je kent het geluid wel als je in je hand klapt maar dan heel snel het zweet droop van me hoofd af en dit vond Roxana helemaal niet erg.
Ze was zo aardig om het zweet eraf te deppen met een tissue. Ik kwam niet lang daarna best snel klaar in het cd.

Roxana is een geduldige meid waar best wel wat opties beschikbaar zijn zoals ZC, beffen en misschien wel anaal niet gevraagd overigens .
Ik ga zeker terug naar deze lieve en geduldige meid. Ze heeft mooie grote tieten waar je lekker aan kan zuigen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Roxana is na 1 jaar weer terug en jaaja het was weer een feest

Bijna binnenkomst snel me tool gewassen en plaats genomen op bed. Roxana nam hem zo in haar mond ZC heerlijk is dat bij haar kost €20 extra maar dat is het waard ze kan namelijk best goed pijpen en dit doet ze erg goed met diepuh halen. Ik ken haar dan ook best wel wat jaartjes volgens mij vanaf het begin hahaa
Hierna heb ik haar op haar ruggetje gelegd en lekker aan haar kutje gelikt ze werd hier erg nat van en dat is heerlijk om dat kuttesap in je mond te nemen hmm smaakt naar meer.
Hierna heb ik haar lekker liggen stoten met CD uiteraard ze doet goed mee kijkt hierbij je erg geil aan met haar mooie ogen ze kreunt hierbij ook als je lekker goed stevig pompt.
Toen was het tijd voor doggy ze Roxana heeft een lekkere reet om tegen aan te stoten het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in het cd klaar kwam
Roxana is een erg lieve meid wel weer jaartje ouder maar toch nog even geil ze biedt veel opties aan zoals ZC, Beffen misschien ook meer you never know ze staat open voor veel dingen.
Ik ga zeker weten terug naar deze aardige en lieve meid.
Welcome back Roxana
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan