Recensie Roxanna Belgisch Limburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Molleke

Newbie
22
27/12/21
29
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/roxanna-complete-trans-20cm-ik-vervul-al-je-fantasieen.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de tweede keer bij haar geweest, eerste keer was jaar geleden. Afspraak maken gaat heel vlot en adres is goed bereikbaar. Roxanna is aardig en heeft een mooi lichaam en is zeker niet echt mannelijk. Ze had vrij snel in de gaten dat ik haar graag in een dominante rol wilde hebben en dat heb ik ook geweten. Zonder in details te treden heeft ze me echt enorm uit elkaar gerukt in diverse standjes waarbij ook mijn mond niet werd ontzien. Af en toe mezelf moeten ontworstelen aan haar pik om adem te kunnen halen ;-)
Als klap op de vuurpijl is ze klaargekomen op mijn gezicht/in mijn mond (ongevraagd maar wel heel geil). Kortom echt een super geile date gehad waarbij ik zeker weet dat Roxanna zelf ook echt genoten heeft, waarschijnlijk omdat ik haar oraal goed verwend heb en omdat ze helemaal los mocht/moest gaan. Volgende week gaat ze even naar Spanje maar ik moet me inhouden om niet voor volgende week nog een keer te gaan.
Enig minpuntje is zoenen/tongzoenen, hebben we ook niet besproken maar dat gaat niet heel erg van harte, gelukkig maakt de rest alles goed.
 
Ze had vrij snel in de gaten dat ik haar graag in een dominante rol wilde hebben en dat heb ik ook geweten. Zonder in details te treden heeft ze me echt enorm uit elkaar gerukt in diverse standjes waarbij ook mijn mond niet werd ontzien. Af en toe mezelf moeten ontworstelen aan haar pik om adem te kunnen halen ;-)
Als klap op de vuurpijl is ze klaargekomen op mijn gezicht/in mijn mond (ongevraagd maar wel heel geil). Kortom echt een super geile date gehad waarbij ik zeker weet dat Roxanna zelf ook echt genoten heeft, waarschijnlijk omdat ik haar oraal goed verwend heb en omdat ze helemaal los mocht/moest gaan.
Dit deel van je recensie zou van mij kunnen komen, identieke ervaring met haar gehad.
Ze heeft zeker niet de grootste pik maar ze weet hem zeer goed te gebruiken waardoor ik na date toch efkes moest bekomen ☺️
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan