Recensie Roxana, Amsterdam, Ruysdaelkade (vh Den Haag, Geleenstraat 45 & Hunsestraat 51) 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geleenstraat

Vaste klant
Forumpionier
119
01/07/21
228
48
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag was er een nieuw gezicht in de Geleenstraat 45, het bleek de 23-jarige Roemeense Roxana. Staat er in zwarte outfit met hele hoge hakken.

Bij binnenkomst bleek het een vriendelijke en rustige dame die nog wat bescheiden is. Standaard pakket afgenomen; pzc voor een meerprijs wist ze van, maar bood ze niet aan.
Wassen en plaatsgenomen, allemaal heel rustig, en Roxana kwam naast mij zitten pijpen. Op zich wel met gevoel, maar ze liep veel te rommelen met het condoom. Overgegaan op doggy en daar bleek Roxana wel los te komen. Heerlijk zacht, goeie kont en vol energie. Zo mooi dat ik het in deze positie ook maar heb afgemaakt.

Naderhand bleef het allemaal wat aankijken en toen bleek al snel dat Roxana nieuw is aan zowel de Geleenstraat als in het vak. Net enkele dagen bezig, dat verklaart. Na wat tips voor haar ter overweging tevreden weer vertrokken. Roxana heeft voor mij een aardig groot herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hier kan ik heel kort en krachtig over zijn. Dame is zeer zakelijk maar neukt goed mee. Voor een klik hoef je er niks van te verwachten aanrader voor de heren die dit niet interesseert en gewoon een lekkere dame willen bezoeken al met al geen herhaling voor mij. Maar mijn ervaring is dat die hele hoek zo is met die knappe dames daar.

Groet,

The Fishermen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
€50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag sinds lange tijd Geleenstraat weer een keer bezocht. Was echt baggerweer en de laatste periode vind ik de doub wat tegenvallen als je zin hebt in wat afwisseling. De vaste dames staan er altijd wel maar soms ook gewoon zin om een keer een nieuw snoepje te proeven. Was al een paar keer langsgelopen en merkte dat ze best wel je aandacht probeert te trekken. Na een paar rondjes rond gekeken snel naar binnen. Goede indruk gekregen. Komt relaxed over maar zakelijk. Wel kletspraatje en een goed halfuurtje binnen geweest. Hygiëne is voldoende tot goed en ik denk dat de band/ service beter wordt als je regelmatig binnen komt wippen. Geen 5 sterren om het zo te stellen maar ik ga op zeker terugkomen en kijken wat er nog op het menu staat met bijbetaling.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had haar al vaak gezien in haar zwarte truitje en hoge zwarte schoenen. Mooi fotomodeltype, ze leek me een studente. Binnen bleek ze groter dan ik dacht en flinke aangeplakte wimpers. Dikke lippen en die zijn echt. Ze praat wel maar is wat koeltjes, wat ik niet ongewoon vind de eerste keer. Ze heeft flinke best fraaie borsten en een mooi figuur. Ze pijpt goed en eerst cowboy en daarna missionaris. Haar truitje hield ze aan maar borsten bloot. Ze is wat ruim en had best wel tijd nodig, ze wacht geduldig af. Erna weer wat gepraat, ze werkt elke dag de hele dag. Ook dinsdag avond ook al zag ik haar dan vaak niet. Ze studeerde, waarin vroeg ik niet. Ze is een mooie jongedame en ook bij het afscheid wat koeltjes. Later kom ik nog wel eens terug, maar er zijn meer verlokkingen.
Je hebt seks met een mooie jongedame maar verwacht geen GFE. Dat krijg je meestal pas als je vaker komt.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Voor eerst naar de raamprostitutie geweest. even rond gekeken. er waren 2 dames die er uitsprongen. Roxana en een blonde dame tegenover haar aan de andere kant van de straat. ze praat niet veel en het is allemaal erg plichtmatig maar misschien hoor dat ook wel zo, geen idee verder. pijpen (mc) doet ze prima, sex was goed maar niet noemenswaardig. ik mocht een standje uitkiezen. doggy gekozen, vroeg wel een aantal keer of ik al kwam wat ik super irritant vond. uiteindelijk in de condoom gekomen.
 
Deze dame staat nu op het RDK in Amsterdam op wisselende kamers. Haar bordje is weg in Den Haag. Wellicht staat ze nu tijdelijk in het Amsterdamse.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week bij deze blonde dame geweest.
stelde zich voor roxanne en is roemeens

dame heeft goede C cup borsten en een goede bilpartij, aardig wat make up.
beetje koeltjes en vroeg voor pijpen en neuken 50
uitgekleed en op bed gaan liggen waar zij meteen een condoom om mijn slappe lul deed.
Vanwege mijn nog koudere handen niet een kleine warming up gedaan.
mocht tijdens het pijpen wel lekker aan haar tieten zitten.

gekozen voor zij on top, ze keek niet echt genietend maar goed, ik genoot wel van haar op mijn lul.
, en heerlijk doggy klaar gekomen stotend tegen die grote billen. een beetje hard is geen enkel probleem. kleine sidenote, ze hield het handje er wel bij bij doggy, welke ik niet zozeer voelde.

ook was ze ook wel wat stil tijdens de sex.
al met al, een lekkere beurt als reserve als mijn dames er niet zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan