Recensie Valentina, Den Haag, Geleenstraat 122 k6 (Tanja Diane's Secret) 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tegen mij zei ze eerst dat ze een lange zomerbreak ging houden. Jammer dat ze besloten heeft te stoppen. Hoop dat ze toch van gedachten verandert
 
Ze schijnt nu in Antwerpen te werken, waarschijnlijk Schippersstraat 14/3.
Edit: ze is onlangs gezien aan de Verversrui 11, het is niet bekend of ze daar nog is.
 
Laatst bewerkt:
Haar profiel op Wellcum was eerst verdwenen, maar ze staat daar weer op de agenda begin november.
 
Om alle vraagtekens weg te werken, heb ik even contact opgenomen met Wellcum.
Zij is helaas op dit moment daar werkzaam.
In het Skw draaide het niet zo goed, wellicht is zij daarom weer vertrokken naar Oostenrijk.
 
Heb vernomen dat zij in Zwitserland werkt.
Dus van Oostenrijk naar Zwitserland.
Straks gaat zij heel Europa rond🤣
 
JIulia v Verversrui 13 Antwerpen kent haar. Zij hoorde dat ze in Engeland zou zitten maar ook van horen zeggen dus
 
Zij heeft voor het laatst in Oostenrijk gewerkt. Ze zou daarna stoppen, een goede vriendin van haar heeft het ook bevestigd. Zij is namelijk in Roemenië.
 
Haha ik snap dat het zo klinkt maar ik had in NL écht goed contact met Valentina en zou heel graag weer in contact met d'r komen. Geloof me het is geen stalken
 
Thanks, is dat dan de door Johny Walk benoemde Julia op de Verversrui 13? Dan ga ik daar maar eens wandelen. Kwam er vroeger wel eens toen Café D'Anvers nog bestond
 
wellicht de bedoeling, denk je niet.

//Edit mod: dame niet meer werkzaam (in NL) zo lijkt het. Topic gaat op slot. Mocht dame terug actief zijn rapporteer dit dan even, dan zetten we topic weer open.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan