Recensie Noelle, Diane's Secret, Den Haag 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pussymonster

Vaste klant
182
10/10/22
190
7
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
€150,-
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik zie dat Noelle niet meer op de site van DS staat (ze staat nog wel op de home pagina), maar in het geval ze terugkomt toch maar deze recensie.

Mijn originele afspraak kwam niet opdagen. Kan gebeuren, maar ik vind dat de gastvrouw het dan wel moet proberen goed te maken. Dat gebeurde niet. Toch maar Noelle gekozen. Pijpen was gewoon slecht en zelf pijnlijk. Na mijn orgasme werd ik vakkundig weggewerkt, terwijl er nog veel tijd over was. Als me dit in het verleden gebeurde ging ik verhaal halen of bleef ik op bed liggen. Nu had ik geen zin in moeilijkheden en ben gegaan.

Dit was dus een slechte ervaring met Noelle, maar ook met DS zelf. Ik blijf er voorlopig weg.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
215
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dramatisch slecht! Ze had geen condooms bij zich en dat moest ze weer halen. Zo zenuwachtig als de pest. Ik had het idee dat niet wist wat ze daar deed. Onhandig meisje. Ben blij dat ze weg is bij DS. Haar vriendin Lena daarentegen is een toppertje. Waar is zij gebleven?
 
Dramatisch slecht! Ze had geen condooms bij zich en dat moest ze weer halen. Zo zenuwachtig als de pest. Ik had het idee dat niet wist wat ze daar deed. Onhandig meisje. Ben blij dat ze weg is bij DS. Haar vriendin Lena daarentegen is een toppertje. Waar is zij gebleven?
Is dit die Lena? Zo ja is de foto waarheidsgetrouw?

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan