Recensie Roxanne (ROE), Schippersstraat 11/3 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 20050

Vaste klant
158
28/12/22
743
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dinsdagnacht deze slanke Roemeense deerne bezocht. Ik meen mij te herinneren dat zij de wacht houdt op SS 11/3. Het meisje is te herkennen aan haar lang bruin sluik haar met zo een stuk geblondeerd vooraan. Ik weet niet hoe ik dat hier moet uitleggen maar de avondsloebers gaan wel weten over wie ik het heb. Doorgaans heeft ze een lingeriesetje aan maar ditmaal stond ze te pronken in een lederen outfit. Waarschijnlijk springt dat ding ook op de SM kar want ze had tevens van die fucked up attributen in haar kamer. Ze zag er wel suuuper sexy uit en aan de deur was het gewoon 50 euro voor 20 minutes suck fuck touch body change position. Voor meer kwam meneer ook niet dus klonk goed.

Ons Roxanne is niet echt de spraakzaamste van de klas en eens op bed ging de condoom er al vrij snel op. Pijpen was beperkt en inspiratieloos. Dan maar haar geneukt. Ik moet zeggen dat was lekker. Ze liet zich goed nemen, ook doggie was best geil want ze heeft best een mooi zacht vol kontje voor zo'n mager ding. On top was awkward maar met een beetje bijsturen kwam ze op mij liggen en kon ik haar zo goed verder neuken

Geëindigd met wat trekwerk waarbij ze als een gek te keer ging om de laatste druppel zaad eruit te krijgen, hetgeen haar uiteindelijk ook lukte.

Kortom, sex was goed doordat ze gewillig liet begaan maar wel nul komma nul verbeelding en weinig tot geen communicatie.

Herhalingsgevaar? Nope
 

Volgen mij zijt ge over roxy bezig
Nope ik denk het niet mijne beste vriend. Betreft een andere dame.
 
Omschrijving komt wel aardig overeen. Vooral dat wat donkere haar met blonde lok. Maar Roxxy heeft nooit in SS 11 gewerkt. Wel in de 17 of 19, maar dan ook nog in raam 1. Het volgens mij dus wel degelijk om 2 verschillende dames.
 
Omschrijving komt wel aardig overeen. Vooral dat wat donkere haar met blonde lok. Maar Roxxy heeft nooit in SS 11 gewerkt. Wel in de 17 of 19, maar dan ook nog in raam 1. Het volgens mij dus wel degelijk om 2 verschillende dames.
Maandag Roxy gezien op SS13/3 in de avondshift. Of was het 11/3?
Lijkt me wel dat het hier over Roxy gaat.
 
Dan is ze opnieuw verhuisd, en zou het inderdaad wel om dezelfde Roxxy kunnen gaan. Zoals ik schreef, de omschrijving komt wel overeen. Er zijn niet veel dames met donker haar met een blonde lok erin. Ik heb haar vandaag niet gezien.
 
2 topics samenvoegen aub
Idd
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan