De levensgenieter
Stamgast
- 377
- 14/08/22
- 219
Betalen voor tongzoenen?TZ + PZC opslag is ongeveer eu80
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBetalen voor tongzoenen?TZ + PZC opslag is ongeveer eu80
Voordat bedrag verwacht ik dan ook echt hele intieme, sensuele en passievolle tongzoenen .Ja bij veel privehuizen, ramen etc bepalen dames dat zelf tegen een extra prijs. En Rianne geeft je dan een toptongzoenervaring mits je schoon en respectvol bent.
Even mijn bijgewerkte bericht bekijken, meneer La Cloche. Je was er ook binnen 2 minuten bij, hoewel dit topic slapende was sinds februari.https://www.privehuislacloche.nl/rianne/ ik zie 1994 staan?
Nee, maar jullie hebben het niet zo slim aangepakt op deze manier. Zo ontstaat vanzelf het idee dat er iets niet klopt, want klanten weten jullie personele historie niet, die gaan af op de naam die ze zien op de site.Zie het al rianne heette vroeger roxy, dus in post 1 staat de link van destijds die is veranderd naar Rianne, en nu hebben ze een Roxy die blond en 21 is en slank, die was eerst in House of Dreams omdat ze onder de 21 jaar nog niet in Utrecht mocht werken, nu ze 21 is mag dat wel, de link in post 1 klopr dus niet meer en moet vervangen worden door de link die ik net aamgaf, de link in post 1 hoort bij de huidige Roxy voorheen Megan zoals ze hier nog onder Amersfoort staat. Dus niemand heeft de kluit belazerd![]()
Kijk laatste recensie heeft de klant de actuele link geplaatst, dat gaat verder prima dusToch altijd spannend zo zonder foto, maar toch op de gok een afspraak gemaakt. Rianne is inderdaad een soort girl next door type. Niet helemaal mijn type, maar ziet er zeker leuk uit. Had nog nooit anaal geprobeerd en daarom speciaal voor Rianne gekozen. Bleek uiteindelijk niet mijn ding te zijn, maar Rianne heeft mij toch perfect door de hele afspraak heengelootst.