Recensie Rubina, Hilversum (voorheen Haarlem, Arnhem, Amsterdam, Badhoevedorp) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bareman

Wandelaar
Forumpionier
30
30/06/21
33
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/badhoevedorp/5406039-rubina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gister langs geweest bij Rubina, app contact was goed. Dame reageert snel en is flexibel als je toch wat later langs wilt komen. In haar ad staat 70 voor een half uur. Via whatsapp liet ze me weten dat het tarief 100 is voor een half uur. Dit was inclusief bare dus ik vond het wel prima.

Dame spreekt minimaal engels, maar hier had ik geen last van. Vanaf het begin van de date had ik wel een goeie klik met haar. Ik denk dat het de dame van de foto's is, maar dit weet ik nog steeds niet zeker. Als zij het is, is er in ieder geval genoeg fotoshop gebruikt. Ze heeft een mooi koppie, aantrekkelijker dan op de foto. Haar borsten en buik komen niet overeen met de foto. Ze heeft kleinere borsten en deze hangen een beetje. Ook haar buik is voorzien van een vetlaagje. Beide vond ik in dit geval niet storend.

Bij binnenkomst stond een Spaanse dame bovenaan de trap te wachten in een kort zwart jurkje. Ik vond haar er erg knap uitzien en haar lichaam ziet er geweldig uit in die jurk.

Vervolgens naar de kamer, even verkennend zoenen en ze voelt mijn lichaam. Na een paar complimentjes over en weer was de toon gezet en hebben we de financien geregeld. Ze deed haar jurk uit en toen kwam ik achter eerdergenoemde lichamelijke kenmerken. Ze vroeg of ik een condoom wilde, mijn antwoord was natuurlijk niet want ik ga je volspuiten.

Ze begon met pijpen, maar ik merkte dat ik snel klaar zal komen. Binnen paar minuten gestopt en de rollen omgedraaid. Zoenen doet ze, maar met minimaal gebruik van tong. Haar nek, tieten en de rest van haar lichaam goed mogen likken en uiteraard ook haar kutje gelikt en gevingerd. Ze gaf aan dat ze geil werd en dat ik haar moest neuken. Uiteindelijk nog verder gelikt en gevingerd totdat ze klaarkwam. Vervolgens al zoenend hem er bare in laten glijden. In missio haar goed genomen, ze klemt haar benen om je heen zodat ze goed terug kan stoten. Vervolgens haar omgedraaid naar doggie en haar best een lange tijd genomen. Vinger in haar kontje gedaan tijdens doggie en haar uiteindelijk voorzien van een flinke interne donatie.

Herhalingsgevaar is zeker aanwezig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan