Recensie Ruby (Roe), Den Haag, Doubletstraat 4 k4 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
beste broeder @Pfan89 ik vind het zakelijke wel mee vallen aan het raam kijkt ze misschien niet altijd lachend, maar binnen is ze heel lief en hartelijk en doet goed haar service ze kijkt me altijd geil aan als ik haar aan het pompen ben en doet goed mee.
Eens hoor broeder Modjo. Ze was heel vriendelijk en zachtaardig. Bedoel meer dat er vooral standaard-service wordt geleverd, waar op zich niet veel mis mee is. Maar als je andere dvp's gewend bent, is het wel goed om je daarop in te stellen bij Ruby! :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Ruby geweest, wat een prachtige dame. Ons uitgekleed, op mijn verzoek hield zij haar hoge hakken aan, en op bed gaan liggen. De blowjob was lekker en hierna heb ik haar in drie standjes keihard geneukt. Uiteindelijk in doggy het condoom vol gepompt, terwijl zij lekker met mn kale ballen speelde.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijd geleden alweer dat ik hier binnen ben gestapt. Was een niet onaangenaam nummertje, maar voor mij geen tweede keer. Vond haar vriendelijk en service was voldoende. Maar geen vuurwerk voor mij.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond weer een bezoekje aan Ruby, ondanks het warme weer en de hete kamer een goeie sessie gehad met deze lieve, vriendelijk en knappe dame. Voelde wel wat meer gehaast aan als ik van haar gewend ben maar daar geef ik de hitte maar de schuld van. Blijft een aanrader voor mij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren weer bij mooie Ruby geweest. Ons uitgekleed, zij hield haar geile hoge hakken aan, en op bed beland. Condoom om mn inmiddels keiharde lul en het feest kon beginnen. De blowjob was lekker en daarna heb ik haar in drie standjes stevig afgepaald. In doggy was ik uiteindelijk niet meer te houden en met de laatste paar krachtige stoten brullend mn gladde balzak diep in haar leeg pepompt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik ben van de week ook langs de prachtige Ruby langs geweest en het was geweldig en echt heerlijk om haar te pompen
Ik bij binnen komst snel me tool gewassen en plaats genomen op bed. Ruby begon me heerlijk te pijpen diep en lange halen.
Ze kijkt me hierbij erg geil bij aan. Hierna heb ik Ruby op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar lekker diep te stoten onze warme lichamen werden hierbij steeds warmer en het voelde ook lekker aan. Toen was het tijd voor doggy ze heeft een lekker kontje ik heb hier heerlijk tegen aan zitten stoten het zweet droop van me voorhoofd af ik was echt goed bezig we ging van doggy naar plat doggy en kwam heerlijk in haar klaar helaas in het cd dat wel .

Ik ga zeker weten terug naar mijn lieve en trouwe Ruby, ze neemt echt de tijd voor je.
Ik blijf het zonde vinden dat ze geen extratjes doet
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Ik heb Ruby van de week ook weer flink liggen naaien.
Heel vriendelijke ontvangst, gezellig gesprekje mee gehad.
Daarna prima gepijpt. Toen was het tijd om flink tegen haar kontje aan te beuken, en ik mag er ook lekker een tik op geven steeds. Heerlijk!
Daarna plat doge, Missio en ze heeft het pijpend afgemaakt (met cd helaas).
Theoretisch gezien ben ik dus in haar geile mondje klaargekomen, maar het zaad bereikte haar mond niet.
Binnenkort wel weer terug. Heerlijk zo'n jong mooi hoertje neuken voor 40 euries!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisterenavond bij Ruby geweest. Ik wist al dat ik deze keer Ruby zal bezoeken voor het eerst. Zag haar zitten en toen ik knikte ging zij nee schudden. Nou ja, niks aan te doen en ik liep weg. Ik was niet de enige die geweigerd werd, zag van de verte ook enkele medewandelaars geweigerd. Zij is kieskeurig! Na enkele minuten ben ik terug gegaan, zag haar raam open op een kiertje, ik liep naar haar toe en gevraagd waar Lori is. Dit keer was zij vriendelijk en gaf voldoende antwoord op mij vraag, dus nog een keer vragen of ik mag komen, deze keer het antwoord was ja. Binnen was zij vriendelijk en spraakzaam. Na het het voldoen van de financiële verplichtingen en het wassen van mijn tool, zag ik haar al bloot stond. Oh, wat een mooie vrouw is zij. Haar gezicht, lichaam, borsten, billen, allemaal in goede proporties, niet te mager of te dik. Ik heb zin in ….. mijn tool begon al te werken. Ik moest liggen, zij zat naast mij en pakte de condoom maar ik vroeg of eerst haar borsten mag likken. Ja hoor, en zij ging boven mij op liggen, gaf haar borsten in mijn mond om te likken en zacht zuigen ….. wauw! Haar pijpwerk was lekker, geen deepthroath maar diep en strak genoeg dat ik na een tijdje niet meer kon volhouden. Gedurende het pijpen mocht ik met haar borsten spelen. Het is niet moeilijk om heerlijk brullend klaar te komen met deze vrouw. In de tijd dat ik aan het verschonen en aankleden hebben we constant gesproken maar zij bleef maar bloot staan en rondlopen totdat zij verstopte achter de gordijnen de deur opende voor mij ….. mooi zicht en nagenieten voor mij.
Op mijn vraag of ik andere keer binnen mag komen, haar antwoord is "yes sure 100%". Haha.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
van de week weer langs geweest bij de mooie en lieve Ruby bij binnen komst me tool gewassen en plaats genomen op bed
Ruby begon me heerlijk te pijpen met diepuh halen
hierna heb ik Ruby op haar ruggetje gelegd met haar mini kutje omhoog en begon ik haar lekker te pompen eerst rustig maar ik voerde snel het tempo op ik voelde dat haar kutje steeds warmer werd dit voelde echt heel lekker aan
hierna was het tijd voor doggy Ruby heeft een heerlijke kontje hiervoor het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in het cd helaas
ik ga zeker weten terug ze is lief erg mooi en geen klokkijker
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag ook maar weer eens de Doebie in geweest. Kerstmuziek stond op, lichtjes hingen en veel meisjes stonden in vol ornaat klaar om ons mannen te behagen. Ruby was mij in m'n eerste ronde al opgevallen, maar toen m'n zak bij een andere meid geleegd. Turkse Pizza gegeten aan de overkant en klaar voor de 2e ronde. Net toen ik Ruby wat beter wilde inspecteren schoot er iemand voor me naar binnen. Even rustig gewacht waarna ze de man buiten liet. Gordijntje ging weer open en daar stond ze schaarsgekleed. Goede tieten, ze liet haar kontje van de zijkant zien en toen ik dichterbij kwam glimlachte ze. Top, naar binnen.

50E gegeven, gewassen en haar lingerie ging waarschijnlijk voor de zoveelste keer die dag uit. Kutje zag er lekker strak uit, dus dat beloofde alvast veel goeds.

Ze begon me te pijpen. Wat mij betreft goed genoeg. Haar pijpmondje gaat gulzig heen en weer, maar er mag nog iets meer tong en oogcontact bij.

Vervolgens ging ze op ellebogen en knieën zitten en bood haar kontje aan. Haar goed kunnen neuken, maar voelde toch kleine rem.

Toen haar omgedraaid, kutje omhoog en goed gas gegeven. Lekker in de houdgreep m'n worst er ingeschoven en goed tekeer gegaan. Na een tijdje heerlijk klaar gekomen.

Slotsom. Vriendelijke meid, gemiddelde dienstverlening. Maar er zijn betere hoeren in de Doebie.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
van de week bij mijn lieve schat Ruby langs geweest zaterdag was haar laatste dag dan gaat ze 3 weken op vakantie naar haar thuisland
bij binnen komst me tool gewassen en plaats genomen op bed Ruby heeft me even afgetrokken en begon me toen heerlijk diep te pijpen met lekkere slurp geluiden terwijl ik lekker haar billen aan het kneden bent ook haar heerlijke borsten worden niet overgeslagen
hierna heb ik Ruby op haar ruggetje gelegd en ze voelde heerlijk warm aan in haar kutje bedankt broeder voor mij voor het voorverwwarmen hahah
ik heb haar heerlijk diep liggen stoten het zweet brak me uit
hierna was het tijd voor doggy Ruby heeft echt lekker kontje hiervoor ik stootte heerlijk tegen die bolletjes aan het ging zelfs zo goed dat we naar plat doggy gingen ze zweete behoorlijk samen en ik hoorde haar kreunen van genot ze zei dont stop baby en jawel ik kwam heerlijk klaar in haar wel in het cd helaas
We moeten helaas weer wachten tot januari op haar
ik ga zeker weten dan weer terug naar deze lieve en geduldige schat fijne feestdagen Ruby je hebt het verdiend
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag voor het eerst bij Ruby op bezoek geweest, na een rondje doub en geleen (waar niet veel van mijn smaak stond) weer terug naar doub gegaan omdat ik haar tijdens het eerste rondje al zag staan. Ik heb pro actief 50 eu geboden en gegeven, lees hier dat het 40 had moeten zijn. Het tientje maakt me niet uit, op mijn verzoek mocht ik haar uitkleden, waarna ze heerlijk (wel kort) pijpte. Hierna een paar standjes gedaan, helaas geen prone bone, dat wilde ze niet. Prima. Een belachelijk mooi lijf met een prachtig koppie maakt een hoop goed. Rustig ,vriendelijk en spraakzaam op de kamer zoals ik ook veel collega's zie schrijven. Ik zou haar zeker aanraden!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb haar gisteren bezocht.
Wat een mooie vrouw, inderdaad kil achter het raam maar eenmaal binnen een hele aardige lieve vrouw.
Sex was lekker maar niet bijzonder, ben vergeten te vragen of ze extra's doet.
Ik vind haar gewoon een hele mooie vrouw, dus ik ga zeker nog een keer terug
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag maar weer eens langs geweest.

Was weer een heerlijke moment met de dame.

Geen bijzondere dienstverlening, standaard maar wel lekker.

Pijpen was heerlijk, dit doet ze wel met condoom. Ik zou wel een keer willen meemaken dat ze zonder cd pijpt. Maar denk niet dat ze dat doet.

Een vriendelijke dame, waarbij je op je gemak voelt.
 
bedankt voor je review broeder, nee broeder @DonaldDucky extra's doet ze helaas niet aan dus geen beffen of pijpen zonder condoom nee je mag soms wel aan haar tieten zuigen en met haar billen aaien maar vingeren is ook verboden let hier dus op anders kom je de volgende keer niet meer binnen voor de rest is het schone en erg lieve dame die precies weet wat ze WEL en NIEt doet zeker een aanrader
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wanneer je vanuit de Paviljoensgracht richting de rode lichten toe loopt, wordt je aan het begin van de reis al snel begroet door een knappe gezicht uit kamer 4 genaamd Ruby. Een fit slanke brunette waarvan je misschien kunt denken "misschien iets te mooi voor dit beroep", maar afijn- hier de review!

Allereerst begin ik natuurlijk met hetgeen wat me het meeste boeit; de billen. Hoewel we al hadden geconstateerd dat Ruby een slanke figuur heeft, vormde er vrij snel een glimlach op m'n gezicht toen ze de gordijn achter haar dicht deed, en ik een blik kon werpen op haar kont. Is het de grootste stel billen die ik ooit heb gezien? Zeker niet, maar desondanks vond ik ze rond en vooral vol genoeg om hier tevreden mee te zijn.

Tijdens het uitkleden en klaarmaken hielden we de benodigde smalltalk, en viel het me op dat ze best aardig en open lijkt. Ze heeft een mooie lach die ze graag laat zien en probeert ze ook haar best om de situatie niet ongemakkelijk te maken. Ruby is ook iemand die veel waarde lijkt te hechten aan hygiene (zoals het hoort), maar vind ik het nog wel grappig om te delen dat toen ze de condoom bij me om deed, deze zo ver naar beneden leek te gaan, dat ik oprecht bang was dat deze ook nog eens om mijn ballen heen zouden gaan. Iets te veel van het goede dus, Ruby!

De handelingen van begin tot eind waren niet heel bijzonder. Het enige hoogtepunt uit deze ervaring was tijdens doggystyle waar je lekker tegen dat zachte kont aan mag ketsen. Verder zie ik niet een herhalingsgevaar en was de ervaring het alleen waard omdat je het met een lekkerding aan het doen bent.

Ik geef de ervaring 3/5 sterren, en zijn deze billen getest!

- iktestgrotebillen
 
Terug
Bovenaan Onderaan