Recensie Ruby (Roe), Doetinchem, Eroscentrum Escape k5 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er afgelopen zaterdag 6 oktober en zag daar de door mm20 beschreven wachtrij. Gordijnen steeds dicht en nog geen glimp van Ruby opgevangen. Er stonden veel auto's op de parkeerplaats en er waren best wat andere dames aanwezig, maar ben toch maar onverrichter zake omgedraaid.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren sinds lange tijd weer eens naar Doetinchem. Bij binnenkomst waren de gordijnen van kamer 5 geopend. In 1 rechte lijn naar ruby toe. Standaard pakket afgesproken en na de verplichte hygiënische maatregelen plaats genomen op bed. Daar begon ze eens lekker te ontdekken of die kleine nog wat groter kon worden. Na wat trekken masseren en kriebelen, en ik kon overal mooi bij.. Wat heeft die meid een lekker kontje hé. Het condoom er met de mond om gedaan en een heerlijke pijpbeurd gehad. en mocht ze plaats nemen bovenop wat een mooi gezicht als ze zich er overheen laat zakken. Na een tijdje maar gevraagd of ik doggy mocht. Met dat uitzicht hoe langzaam ik naar binnenglij en dat lichaampje duurde het niet lang voordat het cd volgespoten werd.

Even gekletst en voldaan huiswaarts

Op naar het volgende bezoek.. Misschien kamer 2 Chanel een keer bezoeken
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heerlijk klein poppetje.
Standaard bezoekje met de reguliere handelingen.
Het cd op z'n hondjes volgeblazen, en dat is een heerlijk uitzicht, dat lekkere kleine kontje.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer eens bij Ruby geweest. Het pijpen van Ruby vind ik nooit echt hoogstaand (maar ook niet slecht) maar daarvoor ga ik ook niet naar haar.

Zij heeft zo'n mooi klein figuurtje. Neem haar altijd doggy. Door het geile uitzicht op dat kontje van haar kom ik altijd veel te snel.

Daarbij is Ruby ook gewoon een hele lieve en aardige meid wat ik ook belangrijk vind.
 
Vandaag weer eens bij Ruby geweest. Het pijpen van Ruby vind ik nooit echt hoogstaand (maar ook niet slecht) maar daarvoor ga ik ook niet naar haar.

Zij heeft zo'n mooi klein figuurtje. Neem haar altijd doggy. Door het geile uitzicht op dat kontje van haar kom ik altijd veel te snel.

Daarbij is Ruby ook gewoon een hele lieve en aardige meid wat ik ook belangrijk vind.
Dan hebben we elkaar afgelost,🤪
Rond het middaguur ben ik ook even langs geweest, en haar (na wat trek en pijpwerk) lekker op de rand van het bed doggy genomen.
👌🏼Wat een uitzicht op de kleine strakke lichaam.
Heerlijk poppetje om even vlug langs te fietsen.
 
Vandaag weer eens bij Ruby geweest. Het pijpen van Ruby vind ik nooit echt hoogstaand (maar ook niet slecht) maar daarvoor ga ik ook niet naar haar.

Zij heeft zo'n mooi klein figuurtje. Neem haar altijd doggy. Door het geile uitzicht op dat kontje van haar kom ik altijd veel te snel.

Daarbij is Ruby ook gewoon een hele lieve en aardige meid wat ik ook belangrijk vind.
En ook wij hebben elkaar gekruist alleen ben ik in kamer 32 geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan