Recensie Rung, Thai massage, Liedekerke 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
My 2 cents.

Knappe vriendelijke Thaise dame. Leeftijd kan zekere wel kloppen. Ze kwam op het einde in ruglig op mij liggen waarbij ze mijn handen naar haar lekkere borsten leidde en haar glad poesje aanbood om te vingeren. Gooi daar nog wat likjes (in je oor) en wat zoentjes bij en dat is dik in orde. Maar...

De massage begon met toch wel 10 minuten achterkant linkerbeen en 10 minuten achterkant rechterbeen. Gevolgd door 5 minuten rug, waarbij de spanning dan wat opgebouwd wordt o.a. door eens geil in je oor te likken en al eens te gaan polsen aan de paal. Omdraaien en direct afwerken. Niets van massage of b2b aan de voorkant. Kwakje opkuisen en gedaan.

Op zich allemaal wel lekker maar na welgeteld 37 minuten stond ik dan opnieuw buiten. Ze zou zowaar mijn to go to masseuse geweest kunnen zijn, maar betalen voor een uur en na een dik halfuur opnieuw buiten staan vind ik er nu toch wel een beetje over. Komt over als ik wil je eigenlijk niet meer terugzien en dat is dan ook wat ik ga doen. Geen herhaling voor mij.

Terug
Bovenaan Onderaan