Recensie Sabayland - Isaura & friends 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is mijn ervaring daar ook.
Ik vind de locatie top. De verzorging door de uitbaters is ook echt geweldig. De prijs is ook uitstekend, allemaal positief. Maar die paar keer dat ik er geweest ben is het inderdaad steeds hetzelfde. Een aantal mannen die eigenlijk beter een 1 op 1 kunnen boeken. Blijven soms wel een kwartier tot een half uur bezig met een dame.
Eigenlijk heeft dit niets met gangbangen te maken. Het zijn meer 1 op 1 aanschuif neuk festijnen. Als je de hele middag de tijd hebt is dat prima, dan kun je voor weinig geld seks hebben met 4 verschillende dames en tussendoor eten, drinken en toekijken.
Maar echt met een paar kerels een dame helemaal gek maken is er niet bij.
Aangezien dit voor mij bijna twee uur rijden is, staat het niet meer hoog op mijn lijst.
 
Reden dat ik nog wel ga is dat het maar 25 minuten rijden is, de prijs eigenlijk zo redelijk is dat je niet mag klagen, gisteren was 90 euro omdat Valentina er niet was.
Het is van 1200 tot 1700 dus tijd zat.
Eten en drinken tot je ontploft.
Dames pijpen lekker, dus ik ga wel 😅
 
Ja begon tegen 1250 en om 1345 was de eerste pauze en rond 1420 werd het hervat, op zich geen probleem, maar ik moet om 1500 werken en het is 25 minuten rijden 😅
En ik moet zeggen dat de mannen die komen geen gangbangers zijn, die claimen een dame en blijven gerust een half uur liggen, dus je moet wachten 🙈
En mn boxershort gejat, nog nooit meegemaakt, voortaan maar extra in de tas leggen.
Hahaha wtf! Hoe leg je dat thuis uit 😅
 
Heb Ginger onlangs gemist bij Haagse omdat ik ziek was…..goed om te lezen dat Ginger ook elders in Nederland actief is. Weet iemand op welke feestjes zij nog meer komt?
Ik was er wel, als het aan Ginger ligt meer feestjes, maar iemand die specifiek alleen blowbangs doet is het wat lastiger volgens mij.
Maar ik hoop dat het Ginger maandag goed bevalt, stuk dichterbij voor mij 😅
 
Gisteren, voor het eerst sinds maanden, weer eens naar een feestje in Sabayland geweest. Voor mij weer een hele lange dag, maar hé... klagen doe ik niet, sommige meiden zijn nog veel langer onderweg. Zo ook Manon, met wie ik gelukkig een heel stuk mee kon rijden. Dat heeft z'n voor- en nadelen. Het grote voordeel is dat het onderweg al heel gezellig is, met debiele gesprekken over de gekste onderwerpen, het nadeel is dat je aankomt met een piep in je oren door de kneiterharde techno en speedmetal die uit de speakers knalt. Ach ja, het zal m'n leeftijd wel zijn ;)

Eenmaal in Dedemsvaart was het een prettig weerzien met de andere dames, van wie er zich helaas eentje ziek gemeld had. Jammer, want ik was wel heel benieuwd naar haar, maar er was nog genoeg leuks te beleven! De uitbaters van Sabayland waren weer op dreef: ik was nog niet goed en wel binnen en had het eerste drankje al in m'n hand, inclusief de vraag of ik er iets bij wilde eten. Dat ging de hele middag zo door: lekkere hapjes, waanzinnige gehaktballen, prima drankjes en zelfs bij het vertrekken kreeg ik de vraag of ik niet iets voor onderweg mee wilde hebben. Aan deze gastvrijheid kunnen veel clubeigenaren nog een puntje zuigen!

Over "ergens een puntje aan zuigen" gesproken, ik heb me vanaf de eerste minuut (die wel iets later begon dan 12 uur) weer enorm vermaakt. Ik ga hier echt niet in detail bespreken wat ik gedaan heb, maar ik heb me uitstekend vermaakt met Isaura, Manon en (hmmm!) Esther. Met Tita heb ik wel wat gekletst, maar meer ook niet. Het sfeertje in Sabayland is prima, het was gezellig druk, maar ik merk dat sommige gasten toch nog wel een spoedcursusje "Gangbangen voor Beginners" moeten krijgen. Wat me de vorige keer ook al opviel, en wat ik in meerdere berichten hier teruglees, is dat in deze regio vrij veel "plakkers" lijken te zitten: mannen die lekker naast een dame gaan liggen, hun armen (en benen) om haar heen slaan en lekker uitvoerig gaan liggen knuffelen, terwijl er een paar man (ready to go!) omheen staan. Ja heren, zó werkt het natuurlijk niet! Een gangbang betekent dat je SAMEN aan de slag gaat, met ELKAAR een dame onder handen neemt, en NIET in je EENTJE je ding gaat liggen doen. Boek dan een privésessie in een club, huis of waar dan ook. Samen met wat bekenden heb ik af en toe geprobeerd de boel een beetje op te stoken, iets dat vooral Isaura en Manon wel konden waarderen. Zo zat Manon ineens tussen vijf man in voorovergebogen de één na de ander te pijpen, terwijl ze ofwel van achteren werd genomen of die heerlijke kont een paar flinke tikken kreeg. Ook Isaura zat op een gegeven moment op d'r knieën met wat mannen om haar heen, en ook zij genoot hier merkbaar van. Dus heren in het Noorden: SAMEN... en NIET ALLEEN!! En ja, voor iemand mij beschuldigt: ik heb aan het einde ook even lekker liggen plakken met Isaura (die niet wilde opgeven!) en Esther, maar toen was bijna iedereen al verdwenen en stond er niemand meer klaar om bij te springen ;)

Na een lange middag vol hapjes, drankjes, seks en leuke gesprekken was het tijd om de lange reis naar huis weer te beginnen, en uiteindelijk was ik rond 21 uur weer lekker in Den Haag. Prima dag gehad, dat smaakt absoluut weer naar meer...
 
Gisteren voor de 3de keer met Manon meegegaan naar de GB van isaura and friends in dedemsvaart.
Wat een ontspannen sfeer hangt er. En je wordt goed verzorgt door de aanwezige gastheren en -vrouw. En zeker de gehaktballen met eigen gemaakte jus zijn een aanrader.

Ik ben wat dat betreft nog vrij nieuw in het GB gebeuren en was dan ook blij dat HaagseB er dit keer bij was. Hij heeft me gisteren wat extra aangespoord en een beetje op "sleeptouw" genomen. Zo hebben we samen plaats genomen op de bank, waarna Manon op haar knieën voor ons is komen zitten. Ze heeft ons toen om beurten heerlijk gepijpt. Tijdens het pijpen werd Manon van achteren genomen, wat zorgde voor extra dimensie die bij een gangbang hoort.
Ook op de matrassen is ook genoeg actie te beleven. Zo is er voor ieder wat wils.
Ik word helemaal gek van een BBW en daarom kies ik ook altijd voor Manon.

Ik heb gisteren in ieder geval weer een geweldige dag gehad.

Ps HaagseB sorry voor de wat harde muziek op de heenweg en terug weg 🫣
 
Laatst bewerkt:
Was weer leuk weerzien met haagseB en Manon, ook leuk commentaar van Esther en Barbara waarom ik zo lang niet geweest ben 😅 ja laatste gb was afgelast en er zijn bijna geen mini gb's meer op parenavond, dan zoek ik wat anders op 😝
Leuk moment was ook dat Lisa op tv bezig was bij meiden van Holland 😌 ik zeg zo tegen HaagseB, kijk daar ga ik morgen nog heen 😜
 
Gisteren, voor het eerst sinds maanden, weer eens naar een feestje in Sabayland geweest. Voor mij weer een hele lange dag, maar hé... klagen doe ik niet, sommige meiden zijn nog veel langer onderweg. Zo ook Manon, met wie ik gelukkig een heel stuk mee kon rijden. Dat heeft z'n voor- en nadelen. Het grote voordeel is dat het onderweg al heel gezellig is, met debiele gesprekken over de gekste onderwerpen, het nadeel is dat je aankomt met een piep in je oren door de kneiterharde techno en speedmetal die uit de speakers knalt. Ach ja, het zal m'n leeftijd wel zijn ;)

Eenmaal in Dedemsvaart was het een prettig weerzien met de andere dames, van wie er zich helaas eentje ziek gemeld had. Jammer, want ik was wel heel benieuwd naar haar, maar er was nog genoeg leuks te beleven! De uitbaters van Sabayland waren weer op dreef: ik was nog niet goed en wel binnen en had het eerste drankje al in m'n hand, inclusief de vraag of ik er iets bij wilde eten. Dat ging de hele middag zo door: lekkere hapjes, waanzinnige gehaktballen, prima drankjes en zelfs bij het vertrekken kreeg ik de vraag of ik niet iets voor onderweg mee wilde hebben. Aan deze gastvrijheid kunnen veel clubeigenaren nog een puntje zuigen!

Over "ergens een puntje aan zuigen" gesproken, ik heb me vanaf de eerste minuut (die wel iets later begon dan 12 uur) weer enorm vermaakt. Ik ga hier echt niet in detail bespreken wat ik gedaan heb, maar ik heb me uitstekend vermaakt met Isaura, Manon en (hmmm!) Esther. Met Tita heb ik wel wat gekletst, maar meer ook niet. Het sfeertje in Sabayland is prima, het was gezellig druk, maar ik merk dat sommige gasten toch nog wel een spoedcursusje "Gangbangen voor Beginners" moeten krijgen. Wat me de vorige keer ook al opviel, en wat ik in meerdere berichten hier teruglees, is dat in deze regio vrij veel "plakkers" lijken te zitten: mannen die lekker naast een dame gaan liggen, hun armen (en benen) om haar heen slaan en lekker uitvoerig gaan liggen knuffelen, terwijl er een paar man (ready to go!) omheen staan. Ja heren, zó werkt het natuurlijk niet! Een gangbang betekent dat je SAMEN aan de slag gaat, met ELKAAR een dame onder handen neemt, en NIET in je EENTJE je ding gaat liggen doen. Boek dan een privésessie in een club, huis of waar dan ook. Samen met wat bekenden heb ik af en toe geprobeerd de boel een beetje op te stoken, iets dat vooral Isaura en Manon wel konden waarderen. Zo zat Manon ineens tussen vijf man in voorovergebogen de één na de ander te pijpen, terwijl ze ofwel van achteren werd genomen of die heerlijke kont een paar flinke tikken kreeg. Ook Isaura zat op een gegeven moment op d'r knieën met wat mannen om haar heen, en ook zij genoot hier merkbaar van. Dus heren in het Noorden: SAMEN... en NIET ALLEEN!! En ja, voor iemand mij beschuldigt: ik heb aan het einde ook even lekker liggen plakken met Isaura (die niet wilde opgeven!) en Esther, maar toen was bijna iedereen al verdwenen en stond er niemand meer klaar om bij te springen ;)

Na een lange middag vol hapjes, drankjes, seks en leuke gesprekken was het tijd om de lange reis naar huis weer te beginnen, en uiteindelijk was ik rond 21 uur weer lekker in Den Haag. Prima dag gehad, dat smaakt absoluut weer naar meer...
Als ik dit zo lees dan moet ik ook toch maar eens in Dedemsvaart gaan kijken..... die gehaktballen zijn natuurlijk ook mooi meegenomen dan! Ook voor mij vanuit Haarlem ook een aardig stukje tuffen maar dat mag de (voor) pret niet drukken! 😋
 
Gisteren, voor het eerst sinds maanden, weer eens naar een feestje in Sabayland geweest. Voor mij weer een hele lange dag, maar hé... klagen doe ik niet, sommige meiden zijn nog veel langer onderweg. Zo ook Manon, met wie ik gelukkig een heel stuk mee kon rijden. Dat heeft z'n voor- en nadelen. Het grote voordeel is dat het onderweg al heel gezellig is, met debiele gesprekken over de gekste onderwerpen, het nadeel is dat je aankomt met een piep in je oren door de kneiterharde techno en speedmetal die uit de speakers knalt. Ach ja, het zal m'n leeftijd wel zijn ;)

Eenmaal in Dedemsvaart was het een prettig weerzien met de andere dames, van wie er zich helaas eentje ziek gemeld had. Jammer, want ik was wel heel benieuwd naar haar, maar er was nog genoeg leuks te beleven! De uitbaters van Sabayland waren weer op dreef: ik was nog niet goed en wel binnen en had het eerste drankje al in m'n hand, inclusief de vraag of ik er iets bij wilde eten. Dat ging de hele middag zo door: lekkere hapjes, waanzinnige gehaktballen, prima drankjes en zelfs bij het vertrekken kreeg ik de vraag of ik niet iets voor onderweg mee wilde hebben. Aan deze gastvrijheid kunnen veel clubeigenaren nog een puntje zuigen!

Over "ergens een puntje aan zuigen" gesproken, ik heb me vanaf de eerste minuut (die wel iets later begon dan 12 uur) weer enorm vermaakt. Ik ga hier echt niet in detail bespreken wat ik gedaan heb, maar ik heb me uitstekend vermaakt met Isaura, Manon en (hmmm!) Esther. Met Tita heb ik wel wat gekletst, maar meer ook niet. Het sfeertje in Sabayland is prima, het was gezellig druk, maar ik merk dat sommige gasten toch nog wel een spoedcursusje "Gangbangen voor Beginners" moeten krijgen. Wat me de vorige keer ook al opviel, en wat ik in meerdere berichten hier teruglees, is dat in deze regio vrij veel "plakkers" lijken te zitten: mannen die lekker naast een dame gaan liggen, hun armen (en benen) om haar heen slaan en lekker uitvoerig gaan liggen knuffelen, terwijl er een paar man (ready to go!) omheen staan. Ja heren, zó werkt het natuurlijk niet! Een gangbang betekent dat je SAMEN aan de slag gaat, met ELKAAR een dame onder handen neemt, en NIET in je EENTJE je ding gaat liggen doen. Boek dan een privésessie in een club, huis of waar dan ook. Samen met wat bekenden heb ik af en toe geprobeerd de boel een beetje op te stoken, iets dat vooral Isaura en Manon wel konden waarderen. Zo zat Manon ineens tussen vijf man in voorovergebogen de één na de ander te pijpen, terwijl ze ofwel van achteren werd genomen of die heerlijke kont een paar flinke tikken kreeg. Ook Isaura zat op een gegeven moment op d'r knieën met wat mannen om haar heen, en ook zij genoot hier merkbaar van. Dus heren in het Noorden: SAMEN... en NIET ALLEEN!! En ja, voor iemand mij beschuldigt: ik heb aan het einde ook even lekker liggen plakken met Isaura (die niet wilde opgeven!) en Esther, maar toen was bijna iedereen al verdwenen en stond er niemand meer klaar om bij te springen ;)

Na een lange middag vol hapjes, drankjes, seks en leuke gesprekken was het tijd om de lange reis naar huis weer te beginnen, en uiteindelijk was ik rond 21 uur weer lekker in Den Haag. Prima dag gehad, dat smaakt absoluut weer na
dit klinkt goed ,misschien toch maar keer proberen ? Ben er wel eens langs gereden,maar nog nooit naar binnen geweest. Überhaupt nog nooit meegedaan aan een feestje zoal dit. Zijn er mensen met zelfde voornemen,of kennen dit gevoel om eens een eerste stap te zetten. Hoe waren de dames ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan