Recensie Sabrina, Tilburg 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2 weken geleden had ik met haar afgesproken maar zij kon niet ontvangen, zij zit niet in dezelfde woning als voorheen, nu in een appartement, dus het moest een cardate worden. Zo'n 10 minuten haar keel geneukt en in haar mond klaar gekomen. Ze had het daarna uitgespuugd, den heb ik haar thuis gedropt. Deze keer moest ik maar 15 minuten in de auto wachten voordat ze er was dus er is vooruitgang.
 
Ik heb haar 3x in totaal bezocht en in ieder geval bij mij kon dat niet, de laatste (2 weken geleden)keer zij ze zelf er een beetje glimlach " niet in mijn keel klaarkomen"
 
Ik heb haar 3x in totaal bezocht en in ieder geval bij mij kon dat niet, de laatste (2 weken geleden)keer zij ze zelf er een beetje glimlach " niet in mijn keel klaarkomen"
Wel jammer dat je niet in de keel mag spuiten. Wel ongeremd keelneuken? Of denkt ze dat je dan moet klaarkomen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
M'n eerste recensie dan maar…… ondanks vele bezoeken bij de dvp
Een aantal weken geleden Sabrina een bezoek gebracht
Moest een uur rijden maar dacht ga haar Deepthroat kwaliteiten eens testen
ze heeft mij bijna 2 uur laten wachten om vervolgens m'n lul met haar tanden te bewerken. Wat een drama….
Ja ze gebruikt middelen, ja er was nog een man in der huis, ja de dealer kwam langs,
voor mij nooit meer
een van mijn meest slechte ervaring
Wil je s.v.p. toelichten hoeveel het heeft gekost? Mischien de review formulier invullen? Ik vraag haar wat haar prijzen zijn. Ze reageert maar niet.

Sorry guys. Ben echt wanhopig en wil weer een keeltje neuken en in een keeltje klaarkomen. Zijn er weinig (op redelijke afstand en goedkoop.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/deepthroatqueen-_8252700
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond afspraak met Sabrina gemaakt. Ik had aangegeven op de app dat ik geen auto heb en of het mogelijk om het buiten te doen aangezien het toch donker was ze vond het goed. eenmaal aangekomen in haar straat heb ik haar snel een appje gestuurd dat ik er was.
Ze kwam binnen 5 min naar buiten. Ze had al een plek in gedachten zei ze en we liepen ernaartoe het was achter een boom , bij een soort bos achtige pad dichtbij de weg en dichtbij haar huis.

Ze zei tegen me doe maar jou broek omlaag en begon me als een gek te deepthroaten je kan haar zo hard mogelijk keelneuken zonder dat ze naar adem snakt, op een gegeven moment ging het een beetje te hard en ik voelde beetje haar tanden wat beetje pijn deed.
Ik heb toen tegen haar gezegd niet met jou tanden op een vriendelijke manier. Ze had het advies gelijk opgepakt en ik begon haar harder in haar keel te neuken. Ik ben niet klein geschapen maar mijn jongeheer ging helemaal in haar mond. Ze pakte telkens mijn ballen goed vast en duwde zo mijn jongeheer in haar mond. Ze ging steeds harder en harder zuigen wat heel lekker aanvoelde. Op een gegeven moment kon ik het niet meer volhouden en spoot ik haar mondje vol. Mijn jongeheer bleef in haar mond tot de laatste druppel er uit was.

Het was een lekkere deepthroat sessie als je haar beetje aanstuurt dat ze geen tanden moet gebruiken dan ga je zeker lekker genieten!
 
Laatst bewerkt:
Video was op xhamster te vinden maar is inmiddels verwijderd. Ik heb 2x in haar oude woning in Tilburg afgesproken en begreep dat het niet de beste buurt was maar voelde totaal niet onveilig. Ze heeft inmiddels een nieuwe appartement in Tilburg maar heb alleen cardatesgehad nooit in de nieuwe appartement afgesproken. En ja volgens mij gebruikt ze iets. Na onze cardate belde ze direct haar dealer. Trouwens vaker meegemaakt dat na een afspraak de dealer direct gebeld word.
 
Gisteravond afspraak met Sabrina gemaakt. Ik had aangegeven op de app dat ik geen auto heb en of het mogelijk om het buiten te doen aangezien het toch donker was ze vond het goed. eenmaal aangekomen in haar straat heb ik haar snel een appje gestuurd dat ik er was.
Ze kwam binnen 5 min naar buiten. Ze had al een plek in gedachten zei ze en we liepen ernaartoe het was achter een boom , bij een soort bos achtige pad dichtbij de weg en dichtbij haar huis.

Ze zei tegen me doe maar jou broek omlaag en begon me als een gek te deepthroaten je kan haar zo hard mogelijk keelneuken zonder dat ze naar adem snakt, op een gegeven moment ging het een beetje te hard en ik voelde beetje haar tanden wat beetje pijn deed.
Ik heb toen tegen haar gezegd niet met jou tanden op een vriendelijke manier. Ze had het advies gelijk opgepakt en ik begon haar harder in haar keel te neuken. Ik ben niet klein geschapen maar mijn jongeheer ging helemaal in haar mond. Ze pakte telkens mijn ballen goed vast en duwde zo mijn jongeheer in haar mond. Ze ging steeds harder en harder zuigen wat heel lekker aanvoelde. Op een gegeven moment kon ik het niet meer volhouden en spoot ik haar mondje vol. Mijn jongeheer bleef in haar mond tot de laatste druppel er uit was.

Het was een lekkere deepthroat sessie als je haar beetje aanstuurt dat ze geen tanden moet gebruiken dan ga je zeker lekker genieten!
ik zit met het zelfde situatie dat ik geen auto heb maar wil het wel is met haar proberen. in/rond welke buurt zit ze en hoeveel vraagt ze mag ook in pb
 
ik zit met het zelfde situatie dat ik geen auto heb maar wil het wel is met haar proberen. in/rond welke buurt zit ze en hoeveel vraagt ze mag ook in pb
Ik ken de buurt zelf niet want ben zelf niet van Tilburg maar ze woont in de buurt van tilburg centrum
Ze had tegen mij geen prijs gezegd maar ik had voor de zekerheid 50€ gepind
Ze zei eigenlijk is het 70
Maar voor deze keer 50
maar het wordt dan wel een vluggertje
 
Video was op xhamster te vinden maar is inmiddels verwijderd. Ik heb 2x in haar oude woning in Tilburg afgesproken en begreep dat het niet de beste buurt was maar voelde totaal niet onveilig. Ze heeft inmiddels een nieuwe appartement in Tilburg maar heb alleen cardatesgehad nooit in de nieuwe appartement afgesproken. En ja volgens mij gebruikt ze iets. Na onze cardate belde ze direct haar dealer. Trouwens vaker meegemaakt dat na een afspraak de dealer direct gebeld word.
Hoorde je haar drugs bestellen bij een dealer? Zo niet. Hoe weet je dan dat ze met een dealer bel?
 
iemand ooit nog vernomen waar zij nu is of dat er misschien een einde aan haar service gekomen is? ze is al een paar weken niet meer online te vinden, en oude telefoonnummers zijn overgenomen door nietsvermoedende vreemden.

t zou jammer van de skills zijn, ookal kan ik ook bevestigen dat haar mentale toestand zeer merkwaardig is geweest altijd
 
Terug
Bovenaan Onderaan