Recensie Sabrina, Tilburg 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DarkHagen

Wandelaar
42
13/09/21
28
10
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/9234166-sabrina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Laat je niet al te veel verleiden door het leuke koppie. Helaas is dit ook een standaard Roemeense afwerkdame...

Afspraak maken ging vlot genoeg alleen gaat ze je wel videobellen en wil ze weten wat je afkomst is. Dan moet je appen als je in de buurt bent en wederom videobellen dan krijg je een adres. Eenmaal aangekomen blijken dat de buren te zijn, dus belt ze je haastig op dat je daar vooral niet moet aanbellen. Lijkt me niet een hele handige procedure, maar goed we konden mee naar boven.

Dan kom je in een pand met allemaal afwerkhokken, wel redelijk netjes maar niet helemaal afgewerkt. Helemaal bovenaan haar kamer met een keukentje, toilet (geen douche), kast, bank en 1p bed.

Uitkleden en voor een uur betaald, ze maakte eerst nog wat post open... Ik wist al hoe laat het was toen ze begon met pijpen (op de bank) en "tell me when you want to fuck", ipv te vragen hoe ik het uur zou willen besteden. Ik liet haar weten dat ik liever op het bed aan de gang ging en dat het zeker allemaal niet zo snel hoefde want we hadden een uur. Deed ze een beetje lacherig en wat ik dan allemaal van plan was? Ik noemde een paar dingen die in haar advertentie stonden, die bleken allemaal niet te kunnen. Ik vroeg haar een tweede keer of ik haar toch even mocht beffen en dat mocht toen daar op de bank (met het bed scheen iets mis te zijn, hoewel het er splinternieuw en netjes opgedekt uitzag).

Na een minuutje ofzo had ze er al genoeg van en moesten we maar gaan neuken, je raadt het al, daar op de bank. Zij op haar rug, handje er tussen in een totaal onhandige positie. Handje ging op een gegeven moment wel weg. Kon mijn benen niet kwijt, dus het neuken had weinig effect. Normaal kan ik best snel klaarkomen maar in deze achterlijke positie ging dat dus echt niet, echt helemaal stijf bleef ie ook niet. Volgens haar omdat ik haar nog niet goed kende en de volgende keer ( really?) zou het dan beter gaan. "Nou" zei ik, het komt omdat we hier op de bank bezig zijn en ik er niet goed bij kan en al mijn eigen gewicht op 1 been terechtkomt zo, maar dat was het niet volgens haar.

Ik vroeg of we dan doggy konden doen, want dan wist ik dat ik iig op twee benen kon steunen. Zij op handen en knieen, met bolle rug en veel te hoog kwam ze na 1x proberen tot de conclusie dat dit nooit ging werken. Het begon behoorlijk frustrerend te worden en ik met een slappe... Dan maar even rukken, op de bank en veel te hard natuurlijk. Deze dame heeft nog nooit van "work smarter, not harder" gehoord, dus ik legde haar uit dat als ze nou zo ging zitten dat ik ook een beetje met haar kon spelen en ze het een beetje erotisch maakte dat het dan zo gepiept is bij mij. Nee, ik was niet op mijn gemak en ik moest me concentreren. Ik was perfect op mijn gemak, ondanks dat er iemand als een bezetene aan mijn lul aan het rukken was. Sabrina heeft een heerlijke kont, een lief gezichtje, lekkere grote borsten die een beetje hangen en een lekker kutje. Maar daar heb je allemaal niets aan als je het niet aan kunt raken (borsten liet ze wel toe overigens). Ze heeft ook twee grote moedervlekken, daar mocht ik niet in de buurt van komen want dat deed dan zeer. Buiten dat ze daar misschien eens een keer mee naar de dokter moet, blijft er zo weinig over om aan te raken. Een beetje over haar schouder of onderarm aaien betaal je doorgaans geen 150 euro voor.

Nou eenmaal weer stijf weer proberen te neuken, maar zelfde positie dus zelfde resultaat. Op dit moment zag ik dat het een beetje pijn deed bij haar. Dat wil je ook niet natuurlijk, maar ontvang dan geen klanten voor 150 euro of communiceer beter en maakt het op een andere manier leuk. Daar heb ik helemaal geen probleem mee! Nog een keer het riedeltje herhaalt, maar ondanks mijn suggesties verwachtte ze een ander resultaat met dezelfde handelingen. Ik moest me gewoon concentreren... Uiteindelijk ben ik zelf maar gaan rukken om terug stijf te worden, wat lukte toen ze gevraagd toch zo ging zitten dat ik haar lekkere kont kon aanraken. Zie hier; meteen resultaat! Ik opperde dat ze dan maar bovenop mij moest gaan zitten om het af te maken. Nee snel doorrukken en klaarkomen. Overigens wel vriendelijk hoor (heb iets dergelijks ook weleens op een niet vriendelijke manier meegemaakt). Ik was met links gaan rukken, wat normaal niet echt werkt bij mij, maar ik wilde haar nog wel iets laten doen voor haar geld en ze was dus bezig met mijn tepels en ballen aan het strelen. Het leek er meer op dat ze met haar ene hand een kraslot aan het krassen was en met de andere hand iets wat achter de verwarming was gevallen probeerde te pakken. Dus uiteindelijk maar klaargekomen...

In haar advertentie heeft ze een nat, strak kutje... maar volgens mij had ze ergens last van en strak was het zeker niet. Niet verwonderlijk als je altijd je klanten zo afjakkert. Gewoon wat rustiger en zeggen wat er aan de hand is en dan heb ik daar alle begrip voor. Want verder was ze niet onaardig, maar waarom ze dacht dat iemand na zo'n ervaring nog terug zou komen begrijp ik ook niet. Uiteindelijk heeft dit alles een half uur geduurt. Een les rijker en een illusie armer keerde ik weer huiswaarts...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan