Recensie Sacha, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob_ZH

Vaste klant
234
25/01/22
281
10
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/583698-sacha
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Enige tijd geleden Sacha bezocht. Contact via de app verloopt makkelijk. Had haar destijds op SJ gevonden waar alleen haar leeftijd van 37 stond. Op kinky staat zowel 37 als 46, de werkelijkheid ligt dichter bij het laatste. Ook is Sacha niet Nederlands-Frans maar van Russische afkomst.

Dat ze niet 100% naturel is was al duidelijk op de foto's maar de werkelijkheid is een tandje erger. Met name haar lippen zijn echt een verschrikking om te zien en te voelen, ik kan er niet meer van maken.

Ook transpireert Sacha op standje max waardoor er continue met tissues gedept moet worden. Verder is ze nogal vol van zichzelf en gaat prat op haar levenservaring die ze zelf nogal high class benoemt. Daar was bij haar weinig van te merken. Ook het appartement is weinig classy. Discrete ingang met direct toegang tot de slaapkamer waar een oud bed staat en een aftandse badkamer die uit elkaar valt van ouderdom.

Dit nooit meer.
 
Ik ben ook geweest een tijd geleden. Ik snap je review maar ik vond het zo slecht niet. Zij is wat ouder, ik denk zelf 50. Maar seks is opzich oke, geen gezeur, vriendelijk, en lekker goedkoop. Voor een snelle wip is het overwegend waard.
 
Toen ze in Adam ontving had ik bijna een afspraak met haar maar onze agenda's matchen niet. Ik vond haar wel wat hebben althans op de foto's. Lijkt ze daar wel op?
 
Ik ken haar voornamelijk nog van amsterdam, maar ook al eens in Rotterdam bij haar geweest en dat was voor mij meteen de laatste keer. De ruimte is smutsig en de service snel en plichtmatig. Haar lippen en borsten hebben niks meer met de fotos te maken, die trouwens al zeker wat jaartjes oud zijn...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan