Algemeen Salon Bali, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga nog even door.
Vergeleken met bijvoorbeeld Park118 is Bali heel shabby niet alleen de inrichting van de kamers maar ook de dames. Waarom Ellen geen site heeft gemaakt voor haar club weet ik niet. Het maakt dat shabby gevoel nog sterker. Ik kwam er alleen op zaterdag dan was het druk met klanten en dames.
Ik raak op leeftijd (50+) en jonge meiden doen me steeds minder daarom zoek ik oudere dames die dan wel all the Way gaan dus een echte GFE. De andere klanten die ik soms zag waren ook allemaal op leeftijd.
Loop ik langs de ramen dan zie ik twintigers bij jonge meiden naar binnen gaan.
In 2020 ben ik nog geregeld geweest maar dit hele jaar slechts 2 keer. Ik heb Christine niet gekozen vanwege die kilo's.
Ik ga nu vaak prive en zoek de oudste dames dat zij soms niet kunnen neuken is natuurlijk vreemd maar komt helaas voor.
Ik wens iedereen veel wandel plezier
 
Vandaag ook weer bali bezocht. Dezelfde dame uitgezocht als ik al eerder heb beschreven. Zuid Amerikaans met een beetje aziatisch uiterlijk. Genaamd Lorena. Is een lieve dame. Standaard pijpen neuken gedaan. Zoenen beetje. Tongzoenen niet. Sexervaring gemiddeld maar voor mij by far de knapste van de tent. Schat leeftijd max 45. Nog paar andere dames aanwezig maar daar kan ik het echt niet mee.
 
Vandaag ook weer bali bezocht. Dezelfde dame uitgezocht als ik al eerder heb beschreven. Zuid Amerikaans met een beetje aziatisch uiterlijk. Genaamd Lorena. Is een lieve dame. Standaard pijpen neuken gedaan. Zoenen beetje. Tongzoenen niet. Sexervaring gemiddeld maar voor mij by far de knapste van de tent. Schat leeftijd max 45. Nog paar andere dames aanwezig maar daar kan ik het echt niet mee.
Vorige heb ik ook deze dame bezocht idd niet lelijk en een paar heerlijke tieten seks was niet top haar dreef van het glijmiddel dat was jammer
 
oude vrouwen maar op zich goede service, een prijs kwaliteit knaller voor 100 euro verwacht ik niet veel. ik heb caroline uitgekozen en heb haar niet geneukt alleen pzc en aftrekken
 
Die Maria heb ik ook ontzettend vaak anaal geneukt, ze kon het goed. Nadat zij bij Bali vertrok is zij eerst nog de privé ontvangst ingegaan op IJburg. En daarna gaan masseren in Maarssen. Heb haar nog gevolgd want het was erg goed.
Wie doet bij Bali anaal?
Ik heb bij alle door mij boven genoemde dames wel anale ervaringen maar ik weet ook dat het niet altijd van harte ging. Ik heb wel eens aangedrongen.
 
Ik kwam vroeger regelmatig bij Bali, nu door corona al een tijd niet meer geweest.
Inderdaad vaak oudere, maar geile dames.
Wel lang met Iro geweest, een heel slanke Indonesische. Weet iemand of zij er nog werkt?
En ook Veronica, mooi figuur, rond de 40. Werkt zij er nog?
Denk dat ik er maar weer eens langs ga.
 
Ik kwam er al toen ze nog in de Bilderdijkstraat zaten, toen waren er nog weleens mooie jonge meiden. Ben ook al jaren niet meer op de Admiraal de Ruyter weg geweest.
Trouwens de ontvangst door Ellen is ook geweldig.
 
Iro en Veronica dat zijn namen uit de zeer oude doos.
Iro ken ik van gezicht is daar niet meer, Veronica ken ik ook als klant zij is al heel lang weg. Ging privé ontvangst doen op IJburg daar een paar keer bij haar geweest. Daarna verdwenen
 
Salon Bali,
Wat is het nu jammer dat we geen informatie over de bezetting van Salon Bali kunnen krijgen. Je wilt toch graag laten weten wat voor vlees je in de kuip hebt. Dus leiding en dames, een mooie omschrijving, met of zonder foto, op de site van Salon Bali plaatsen.
Gewoon doen.
K2Mlover.
 
Salon Bali heeft geen website en ik maak ook geen websites. De dames moeten zelf een omschrijving, met of zonder foto, maken en aangeven dat ze onderdak hebben bij Salon Bali. Zo kunnen contacten discreet worden afgehandeld.
 
Ik ben hier gisteren geweest maar de dames zijn zeker niet onder de 50 jaar. Het is een erg armoedige bedoening daar hoor. Met een colombiaanse naar beneden gegaan, even haar naam vergeten. Toen ze zich uitklede was wel duidelijk dat het lichaam niet echt best was en zat vol met blauwe plekken. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik blij was dat ik klaar was en weg kon. Toen zij zelf ook ging omkleden hing ze gewoon met haar kont en doos in de spoelbak om zichzelf te wassen om vervolgens op een handdoek te gaan staan en daarna nog verder gaan met water gooien en schoon maken. Echt heel onsmakelijk gezicht
 
Ja Robby zo ken ik Caroline ook. Je moet haar wel keihard opwarmen. Zoent niet??? Hoe kan dat nou?
Daniëlle ken ik niet. Ellen klaagde tegen mij ook blijkbaar moeilijk goeie (geile) dames te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan