Algemeen Salon Bali, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is niet zo gek dat ze niemand kan vinden, ten eerste wie wil er bij dat stuk chagrijn werken en ten tweede het is toch een oude bende daar. Voor een leuke dame zijn er wel betere plekken.
 
Van de week Mira (of Myra) gekozen iets nieuws proberen.
Kleine latino, niet zo oud, 30+ denk ik.
Het lijkt of ze een E cup heeft maar het is een flinke C (kleine D) met een pushup BH.
Mooie borsten hoor beetje zacht en lekker warm, je mag met die borsten intensief spelen vindt ze lekker.
Beffen (prima), pijpen zc (kan beter), heel klein beetje tong met het zoenen en een paar standjes bij het neuken. Het neuken is echt top, jammer dat de andere dingen beter kunnen.
Aardige dame, leuk koppie een 7/10.
Misschien ga ik terug als ik een keertje het tongen niet zo belangrijk vind
 
Caroline echt zo geil sloppy pzc en nog meer maar echt goed eerlijk gezegd twijfel ik of ik haar morgen weer doe of naar de Doubletstraat afreis
Na lange tijd weer bij Caroline geweest.
Viel heel zwaar tegen.
Als ik het dan zo lees denk ik dat zij minder constant in kwaliteit aan het werken is.
Bij vertrek dacht ik 'laatste keer geweest'.
 
Na lange tijd weer bij Caroline geweest.
Viel heel zwaar tegen.
Als ik het dan zo lees denk ik dat zij minder constant in kwaliteit aan het werken is.
Bij vertrek dacht ik 'laatste keer geweest'.
He balen, na de vorige reacties over PZC sloppy BJs had ik haar juist wel op het lijstje gezet, nu toch maar met een vraagteken :')

Overigens, is uurtje 100 of de oude 80? (Lang niet geweest ;)
 
De keer dat ik er was (alweer even geleden) vond ik de kleine gastvrouw juist zeer voorkomend en vriendelijk. De (kelder-)kamer gewoon netjes, wat ouder meubilair maar volop schone lakens, washandjes en handdoeken dus wat schoon moet zijn was kraakhelder schoon. Een vakkundige en knuffelig-vriendelijke handjob gekregen, precies wat ik wilde. Duurde minder lang dan een massage met (eventueel, al dan niet geslaagd) extra, dus minder gedoe voor allebei. Zou €50 zijn geweest maar ik heb destijds gewoon het dubbele betaald want dat zou ik in een massagesalon ook kwijt zijn geweest.
 
Tijdje terug toch ook maar weer eens langs gegaan. De dame ontving mij en ik snap de commentaren over haar humeur, er leek wat irritatie of frustratie in haar stem te zitten. Verder beantwoord ze vragen gewoon en telefoon wort snel opgenomen. Die dag was er niks interessants, dus een paar weken later weer eens proberen. Dat was een week of twee terug.

Er waren twee dames, ene Daniela en een wat kleinere blonde dame waarvan ik de naam even kwijt ben. Gekozen voor de grote borsten van Daniela. Eenmaal op de kamer was het vooral veel teleurstellend. Super plichtmatig, ongeïnteresseerd en simpelweg geen klik. Alles gaat hard, grof en bijna tegen het ongemakkelijke aan. Ze past wel aan op instructie maar dat duurt nooit lang. Dit was zo'n typische ervaring die bevestigd dat "Goedkoop duurkoop is"
 
Gisteren 3 aug. Op bezoek geweest bij Balie. Er waren 5 dames aanwezig maar omdat Melissa er bij was heb ik meteen voor haar gekozen. Op de een of andere manier lijkt het zo is mijn ervaring, dat ze aanvoelt wat ik lekker vind.
Ook dit keer weer lekker gezoend en getongd, en vervolgens een tijdje in standje 69 aan haar kutje gelikt, en zij heerlijk met mijn pik spelen. Uiteindelijk klaargekomen terwijl ze me lekker aan het pijpen en aftrekken was. Het was weer een heerlijk uurtje. Herhalingsgevaar
 
Melissa is geweldig. Ze kijkt naar de klok. Ik ga meestal voor een uurtje. Pijpen, neuken, massage en daarna nog een keer aftrekken.
Ik vind wel jammer dat Sandy daar niet meer werkt. Ze was een volle, blonde, Hollandse meid die lekker kon masseren. Ik had voor de lockdown van haar begrepen dat ze opleiding tot masseuse deed. Wellicht weet iemand waar ze nu werkt?
 
Gisteren 3 aug. Op bezoek geweest bij Balie. Er waren 5 dames aanwezig maar omdat Melissa er bij was heb ik meteen voor haar gekozen. Op de een of andere manier lijkt het zo is mijn ervaring, dat ze aanvoelt wat ik lekker vind.
Ook dit keer weer lekker gezoend en getongd, en vervolgens een tijdje in standje 69 aan haar kutje gelikt, en zij heerlijk met mijn pik spelen. Uiteindelijk klaargekomen terwijl ze me lekker aan het pijpen en aftrekken was. Het was weer een heerlijk uurtje. Herhalingsgevaar
Is dat dezelfde Melissa die ook bij multi massage heeft gewerkt? Met c cup siliconen?
 
Melissa is geweldig. Ze kijkt naar de klok. Ik ga meestal voor een uurtje. Pijpen, neuken, massage en daarna nog een keer aftrekken.
Ik vind wel jammer dat Sandy daar niet meer werkt. Ze was een volle, blonde, Hollandse meid die lekker kon masseren. Ik had voor de lockdown van haar begrepen dat ze opleiding tot masseuse deed. Wellicht weet iemand waar ze nu werkt?
Sandy kon ook heerlijk tongzoenen. Ik heb heb wel eens een half uur met haar gedaan en dan snel alles verder afraffelen
 
Goedemorgen ik weet niet waar ik dat kan posten, maar ik ben opzoek naar een privehuis in noord holland, is mijn eerste keer dat ik naar een club ga. Hoor graG
Penthouse Prive in Haarlem.


Ook in Amsterdam zijn er een aantal te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan