Algemeen Salon Bali, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor oogvitamientjes (zeker als het je eerste keer is) zou ik ook ergens anders gaan. De andere privéhuizen hebben websites met fotos. Er zit vast wel een type van jouw smaak ertussen.

Ik zou alleen voor Bali gaan als je zonder onderhandelen zonder condoom gepijpt of gerimd wil worden.
 
Voor oogvitamientjes (zeker als het je eerste keer is) zou ik ook ergens anders gaan. De andere privéhuizen hebben websites met fotos. Er zit vast wel een type van jouw smaak ertussen.

Ik zou alleen voor Bali gaan als je zonder onderhandelen zonder condoom gepijpt of gerimd wil worden.
Mag je er voor 50 ook boven op? En meerdere keren aan je behoefte komen?
 
Mag je er voor 50 ook boven op? En meerdere keren aan je behoefte komen?
Laat ik het zo zeggen. Als je €80 betaalt dan kan je best veel doen in een uurtje. Zeker paar keer klaarkomen met je rooie kop als je een kamagra hebt genomen. Ervaring leert dat ze meestal wel meer condooms mee naar beneden neemt als je eerder een uurtje tekeer bent geweest.
 
Heb afspraak gemaakt komende week
Heeft iemand advies wat ik betaal?
En is dat dan automatisch all in?
If niet ik dat nog " onderhandelen"?
 
Daar ben ik het niet mee eens. Je kunt bij Balie helaas geen jonge meisjes van 22 jr verwachten. De dames hebben hun jeugd al enkele jaren achter zich gelaten. Dat wil ecnter niet zeggen dat je er geen lekker uurtje met ze kan sexen. Ik kan het altijd goed vinden met Melissa en met Christien. De dames zijn van het type buurvrouw nexdoor, en daar mankeert vlg. mij niets aan.
 
Heb afspraak gemaakt komende week
Heeft iemand advies wat ik betaal?
En is dat dan automatisch all in?
If niet ik dat nog " onderhandelen"?
Je doet moeilijk man.
Je hebt een afspraak gemaakt?
Er zit geen tandarts bij Bali dus wat bedoel je? All in? Wat is jouw all in? Dat is anders dan mijn all in.
 
Laatst bewerkt:
Van Salon Bali
"Laat u prettig verrassen in privéhuis Salon Bali. In een ontspannen sfeer kunt u kennismaken met onze dames. Onze salon is dagelijks geopend van 10.00 tot 22.00 uur. Nieuw bij salon Bali. Alveira, een prachtige antilliaanse dame"

Iemand ervaring met Alveira????
 
Van Salon Bali
"Laat u prettig verrassen in privéhuis Salon Bali. In een ontspannen sfeer kunt u kennismaken met onze dames. Onze salon is dagelijks geopend van 10.00 tot 22.00 uur. Nieuw bij salon Bali. Alveira, een prachtige antilliaanse dame"

Iemand ervaring met Alveira????
Die tekst kan in Google toegevoegd worden. Wie deze erin gezet heeft? En wanneer? Ik weet niet hoe je dat opzoekt
 
Ik kom geregeld bij salon Bali tot mijn grote tevredenheid.Je kan meestal kiezen uit rond de 4 a 5 dames die allen in leeftijd ruim boven de 30 jr uitkomen. Ik kies meestal voor Melisse of voor Christien, allebei lieve dames die echt hun best doen je een lekkere sexervaring te geven. De afgelopen tijd 2 x bij Melissa geweest en dat was weer een heerlijke ervaring. Lekker tongen en vingeren wat ze vlg. mij lekker vindt en een flinke tijd met haar in standje 69 gelegen. Daarna lekker klaargekomen. Al met al een paar uurtjes waar ik met plezier op terug kijk.
 
Ik lees iets over een dame Elveira. Als er iemand is die met haar ervaring heeft., dan zou ik graag willen weten wat ze allemaal bereid is te doen met een geile klant. Ik vind het belangrijk als je lekker met een dame kan zoenen en tongen.
Hou me op de hoogte
 
Nou nog een keer proberen het uit te leggen.
Als je in Google iets gaat opzoeken bv een sportclub dan geeft Google adres, openingstijden en nog wat info terug. Soms ook een tekst bv 'hier word je fit'.
Dat tekstje kan die sportclub zelf toevoegen aan de gegevens die Google teruggeeft. Ik weet niet hoe die sportclub dat moet doen, hoe dat werkt maar iedereen die zich in Google een beetje wilt presenteren kan dat dus doen.
Hier heeft een fan van Elveira haar op een voetstuk geplaatst.
 
Van de week Mira (of Myra) gekozen iets nieuws proberen.
Kleine latino, niet zo oud, 30+ denk ik.
Het lijkt of ze een E cup heeft maar het is een flinke C (kleine D) met een pushup BH.
Mooie borsten hoor beetje zacht en lekker warm, je mag met die borsten intensief spelen vindt ze lekker.
Beffen (prima), pijpen zc (kan beter), heel klein beetje tong met het zoenen en een paar standjes bij het neuken. Het neuken is echt top, jammer dat de andere dingen beter kunnen.
Aardige dame, leuk koppie een 7/10.
Misschien ga ik terug als ik een keertje het tongen niet zo belangrijk vind
Ben laatst weer bij haar geweest
Goeie date pijpen zc kan niet meer beter
Het was dus 8/10
 
Gewoon gaan, voordeur kun je opendoen zonder aanbellen, binnen lijkt het weleens wat rommelig alsof oma zo de was gaat doen, sommigen vinden de gastvrouw knorrig maar ik zou zeggen stuurs-vriendelijk. €50 betalen, meer geven wordt gewaardeerd als leuk. Ongecompliceerd.
 
Gewoon gaan, voordeur kun je opendoen zonder aanbellen, binnen lijkt het weleens wat rommelig alsof oma zo de was gaat doen, sommigen vinden de gastvrouw knorrig maar ik zou zeggen stuurs-vriendelijk. €50 betalen, meer geven wordt gewaardeerd als leuk. Ongecompliceerd.
En wat nou als ik de dame 2 groene briefjes geef, wat kan ik verwachten en hoelang, en zou ik eerst moeten onderhandelen of hoe zit het?
Ik heb niet veel ervaring dus daarom de vragen.
 
Ik weet niet wat 'groene briefjes' zijn, sorry. Ik heb ook niet heel veel ervaring maar ben er een aantal keren binnengestapt. De dames hebben wel veel ervaring dus als er iets speciaals is dat je graag wil, gewoon vragen op de kamer en zij zegt dan wel hoe en wat. Het is hun belang om jou op je gemak te stellen. Het is geen roversnest maar een relaxte plek. Mia is leuk. Anderen hebben Melissa genoemd als ook fijn. Kijk je in de kamer waar ze zitten dan gewoon op je eerste indruk/gevoel afgaan, niet bang zijn dat je 'de verkeerde' koos of zo. Het is voor de leuk, no worries, even genieten.
 
Ik weet niet wat 'groene briefjes' zijn, sorry. Ik heb ook niet heel veel ervaring maar ben er een aantal keren binnengestapt. De dames hebben wel veel ervaring dus als er iets speciaals is dat je graag wil, gewoon vragen op de kamer en zij zegt dan wel hoe en wat. Het is hun belang om jou op je gemak te stellen. Het is geen roversnest maar een relaxte plek. Mia is leuk. Anderen hebben Melissa genoemd als ook fijn. Kijk je in de kamer waar ze zitten dan gewoon op je eerste indruk/gevoel afgaan, niet bang zijn dat je 'de verkeerde' koos of zo. Het is voor de leuk, no worries, even genieten.
Een groen briefje is 100 euro
 
Beste Meeloper de ervaring was zeg maar apart.ik kwam binnen en kon doorlopen naar een kamer links achter in.
Daar zaten 3 oudere dames 2 zeg maar waar ik het niet op zou kunnen en 1 zuid Amerikaanse met dikke tieten. Met de laatste naar de kamer pijpen was oké maar neuken niet heel bijzonder dus geen herhalings gevaar.
Nee Danielle was haar naam
Ben ook bij Daniëlle geweest.
Helemaal met Roby eens, ik hoef er niks aan toe te voegen
 
Terug
Bovenaan Onderaan