Algemeen Salon Bali, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag bij binnenstappen de gastvrouw niet, kwam ook niet tevoorschijn dus was het vermoedelijk 'vasteklantendag' voor wie de weg weet. In de huiskamer zaten twee aardige dames, een aantrekkelijke blondine maar ook kleine slanke wat oudere Filippijnse Claudia. Met haar naar de benedenkamer geweest. Ik hoef nooit zoveel dus ik legde uit dat ze haar kleertjes aan mocht houden. Ze is zeer handvaardig en daar gaat het bij mij vooral om. Kosten waren €50 maar ik heb er €40 bij gegeven voor haar inzet en meegaandheid. Alles keurig, schone lakens, washandjes en handdoekjes genoeg, ook aan het einde maakte ze alles weer ordelijk schoon. Vriendelijk, bescheiden, spreekt heel weinig Nederlands maar wel met keurige uitspraak, klinkt zoals oudere Indische dames spreken.
 
Wat mij betreft hoeft dat niet.
Er is een aparte thread waarin mannen klagen over het verschijnsel dat dames steeds hogere prijzen vragen.
Er is nog geen thread waarin mannen kunnen klagen over mannen die naar hun mening teveel betalen.
Vooralsnog laat ik iedereen vrij om al dan niet iets extra's te geven.
En evenzo ga ik ervan uit dat vier4maal op zijn beurt ook mij daarin vrij laat
:)
 
Ja maar ze hebben er niet altijd zin in.
Christien bijvoorbeeld deed ik het vroeger best vaak mee (geen extra kosten) maar de laatste keer weigerde ze. Ik was toch al niet zo tevreden dus niet meer geweest. Ik heb het ook met Caroline en Susan gedaan.
 
Ja maar ze hebben er niet altijd zin in.
Christien bijvoorbeeld deed ik het vroeger best vaak mee (geen extra kosten) maar de laatste keer weigerde ze. Ik was toch al niet zo tevreden dus niet meer geweest. Ik heb het ook met Caroline en Susan gedaan.
En het is te begrijpen het moet daaronder wel schoon zijn natuurlijk anders wordt het een smerige boel.
 
De dames daar hebben zich niet speciaal voor jou schoongespoeld. Ze weten niet dat jij zou komen dus soms werd het een ietsje bruine boel. Op iedere kamer is er water en zeep. Maar het valt reuze mee hoor als de dame geen diarree heeft neukt het heerlijk in die aarsjes.
 
En vanmiddag Lorena, kon ook weer een tweelingzusje van Mia & Carolina zijn, klein lief wellustig figuurtje in lekkere bodystocking & legging. De huiskamer zat goed vol met dames en dan was Carolina al bezet op een van de kamers. Zou de malaise van "wat is er weinig keuze" voorbij zijn?
 
Ik ben er vandaag langs gefietst en vroeg naar de prijzen Het is nog stééds 50 half uur,
100 per uur. Ik dacht dat ik bij een bejaardentehuis aan heb gebeld, wat een bejaarde vrouwen !!
Dat je daar plezier mag hebben jongens :)
 
Ik ben er vandaag langs gefietst en vroeg naar de prijzen Het is nog stééds 50 half uur,
100 per uur. Ik dacht dat ik bij een bejaardentehuis aan heb gebeld, wat een bejaarde vrouwen !!
Dat je daar plezier mag hebben jongens :)
Dan was je waarschijnlijk op je driewielertje óf op je step.
Als je dat een bejaardentehuis noemt ben je veel te jong om dames te mogen bezoeken.
Ik zou verhoging van zakgeld vragen of gewoon lekker verder sparen. 🤭

Leuk, zo'n eerste reactie van een newbie!
 
De dames met wie ik op kamer ben geweest daar zijn minstens 20 jaar jonger dan ik. Ligt deels aan hoe oud ik zelf ben. Eenmaal een wat oudere gehad, dat werd niks, heb haar vriendelijk bedankt (en betaald) en gevraagd of ze haar collega wilde sturen, dat ging uitstekend.
 
#GijsOne
Ik ben een 55+ Als je mijn fiets zou zien zou je zuiver jaloers zijn. Deze tent was 33 jaar geleden mijn eerst bezochte club.
Dus wat deze dingen betreft ben ik een ouwe rot Gijs
 
Ik kwam er al toen ze nog in de Bilderdijkstraat zaten, moet eerlijk zeggen toen liepen er leuke dames rond en was de gastvrouw een leuk en gezellig mens, maar ja dat is voorbij.
 
Ik ben er recent geweest.
Toen idd alleen wat oudere dames, qua uiterlijk allemaal boven de 50 vlgs. mijn schatting.
Ik heb met Maya gekamert, zij beweerde nog 44 te moeten worden dit jaar. Vlgs. mijn schatting moet je er toch 20 jaar toegeven, hoor. Aardige dame, maar zeker niet jong.
Daar komt dan toch markteconomie kijken:
De mooiste (en/of jongste) dames zijn niet voor het laagste tarief verkrijgbaar.
 
Ik ben er recent geweest.
Toen idd alleen wat oudere dames, qua uiterlijk allemaal boven de 50 vlgs. mijn schatting.
Ik heb met Maya gekamert, zij beweerde nog 44 te moeten worden dit jaar. Vlgs. mijn schatting moet je er toch 20 jaar toegeven, hoor. Aardige dame, maar zeker niet jong.
Daar komt dan toch markteconomie kijken:
De mooiste (en/of jongste) dames zijn niet voor het laagste tarief verkrijgbaar.
Ik dacht dat jij alleen van slank en jong hield
 
Vorige keer dat ik er was, recent, was het druk. Dat wil zeggen, in de huiskamer de kleine blonde Mia (als ik de naam goed heb gespeld) en een oudere dame die een beetje sip keek dat ik haar niet meevroeg. Voor het eerst dat ik daar was waren de kamers bezet. Ik heb een minuut of zeven naar de tv gekeken, er was een quiz met zulke makkelijke vragen dat ik het heel raar vond dat sommige kandidaten mis gokten (de naam van de Rolling Stone die verdronk, herken een boomhut, kubuswoning en paleis, van die vragen). Daarna was er een kamer vrij en kon het feestje beginnen. Zoals gezegd, ik wil weinig, betaal daar graag extra voor en ik vind het opwindend als er dan bijna meer gebeurt dan ik wilde waarbij ik het zelf wat afhoud/afrem, geen intiem, geen pijpen. Na 15 min sta ik dan zeer zeer happy buiten ;-)
 
PS complimenten voor de hygiëne: ik had gevraagd of ze haar kleren aan wilde houden en na afloop toen ik mij waste en aankleedde, kleedde zij zich juist helemaal uit, waste zich ook en deed de jurk e.d. die ze had gedragen in de was. Schoongewassen met schone kleertjes aan voor de volgende. Netjes.
 
PS complimenten voor de hygiëne: ik had gevraagd of ze haar kleren aan wilde houden en na afloop toen ik mij waste en aankleedde, kleedde zij zich juist helemaal uit, waste zich ook en deed de jurk e.d. die ze had gedragen in de was. Schoongewassen met schone kleertjes aan voor de volgende. Netjes.
Nu begrijp ik dat je, al na 15 minuten alweer tevreden buiten stond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan