Algemeen Salon Bali, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

gertje

Newbie
Forumpionier
10
04/07/21
3
al tijden hier niet meer geweest..
altijd 80 euro voor een uur sex... wel oudere dames..
iemand de laaste tijd nog geweest..... nog steeds dezelfde prijs of verhoging..
 
Ik kom er geregeld.
Ze hebben de prijs 3 jaar geleden geprobeerd te verhogen tot €100 per uur.
Veel protest en toen ging de prijs weer naar €80. Ik vond dat protest erg goedkoop en betaal sindsdien €100
Ik weet niet wat nu de officiële prijs is.
 
Club Bali heeft geen site dus Google heeft geen zin.
Het is een oude club, interieur en alles is een beetje sjabbie, paar jaar geleden provisorisch opgeknapt.
Openingstijden van 10 tot 22 uur, 4 kamers en meestal tussen de 8 a 10 dames, in de ochtend vaak rustig, shift wisseling tussen 16 en 17 uur.
Ik denk dat de jongste dame 40 is en de oudste 70 jaar
Samenstelling van de dames wisselt natuurlijk net als bij de andere clubs maar sommige dames zitten er al 8 jaar of misschien langer
Bloedmooie dames zal je er niet vinden maar meestal wel erg geil.
Heel veel mogelijkheden zijn all-in dus pijpen zonder, tongen en dergelijke hoef je zelden voor bij te betalen en de dames doen het bijna allemaal. Anaal vaak ook inclusief maar bijbetalen ook wel en wordt ook vaak niet gedaan. Dat is nooit zeker.
Zonder condoom wordt er ook geneukt, altijd bij betalen en nooit verder vertellen want de leiding vindt dat niet goed dat komt dus heel weinig voor.
Op hooker stonden er veel recensies hier is dat minder
 
Recent nog 2x geweest. Eerste keer vroeg de dame 80 euro voor een uur. Met pijpen zonder. Dame niet heel aantrekkelijk maar toch gedaan. Tweede keer 2 weken terug met een leuke colombiaanse dame. Zij vroeg of ik wist dat de prijs verhoogd was naar 100 euro voor een uur. Vond het verder best. Voor half uur nog steeds 50 euro. Aanbod dames nog steeds matig maar sommigen wel bloedgeil. Leuk voor een keertje.
 
Ellen is helemaal niet vreselijk.
Je moet haar gewoon vriendelijk gedag zeggen.
Je kan meteen doorlopen naar achter naar de huiskamer waar alle dames naast elkaar zitten tv te kijken.
Als je wilt kan je de kring rond om hun naam te vragen. Erg simpel hoor
 
Beste Meeloper de ervaring was zeg maar apart.ik kwam binnen en kon doorlopen naar een kamer links achter in.
Daar zaten 3 oudere dames 2 zeg maar waar ik het niet op zou kunnen en 1 zuid Amerikaanse met dikke tieten. Met de laatste naar de kamer pijpen was oké maar neuken niet heel bijzonder dus geen herhalings gevaar.
 
Christine heeft last van schat ik 15 corona kilo's
Maria is Braziliaanse en is er vrijdag tot en met zondag
Caroline is er wel vaak, dinsdag nooit, ik weet niet of zij nog meer vrije dagen heeft
Bij Bali zitten ook Duitse, Poolse en Indische dames
 
Terug
Bovenaan Onderaan