Recensie Samadhi Maya, Brugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Perluna 3

Newbie
5
23/05/22
3
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/samadhi-maya/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week nog eens langs geweest op dit adresje, gelegen in de 'langste' straat van Brugge. Het betreft een woonhuis waarbij de benedenverdieping smaakvol ingericht is
als ontvangst-en massageruimte. Je wordt er hartelijk ontvangen en ze doet zeker haar best om je snel op je gemak te laten voelen. Redelijk extraverte jonge dame met, naar mijn mening, een slanke sexy body met een heerlijke B-cup. Na de financiële kant geregeld te hebben, wordt je mee begeleid achter een gordijn, waar de massage plaats vindt.
De massagetafel was aangenaam verwarmd (warmtedekentje) en er wordt gebruik gemaakt van een geurloze, natuurlijke olie. Die keer toch.
Ik vond het een heel aangename massage, maar er mocht misschien wel wat meer 'teasing' zijn. Ook wordt ze niet zo graag aangeraakt tijdens de massage. Een lichte streling hier of daar mag nog net, maar ze maakt, op een vriendelijke manier, duidelijk dat de focus op JOU moet liggen tijdens de massage ( Tantra). Wel nog een 'specialleke' naar het einde toe,
waar ze mee op de tafel komt om je 'jongeheer' alle aandacht te schenken. ( lingam-massage). Wel een heerlijk gevoel...en het klaarkomen idem dito !
Voor massage-liefhebbers een aanrader. Voor een uitgebreidere sex-ervaring ( pijpen, likken, tongzoenen etc...) ben je hier niet op het goeie adres denk ik. Toch niet bij mij althans ;-).
Maar daar zijn andere 'adresjes' voor denk ik dan....
 
Vorige week nog eens langs geweest op dit adresje, gelegen in de 'langste' straat van Brugge. Het betreft een woonhuis waarbij de benedenverdieping smaakvol ingericht is
als ontvangst-en massageruimte. Je wordt er hartelijk ontvangen en ze doet zeker haar best om je snel op je gemak te laten voelen. Redelijk extraverte jonge dame met, naar mijn mening, een slanke sexy body met een heerlijke B-cup. Na de financiële kant geregeld te hebben, wordt je mee begeleid achter een gordijn, waar de massage plaats vindt.
De massagetafel was aangenaam verwarmd (warmtedekentje) en er wordt gebruik gemaakt van een geurloze, natuurlijke olie. Die keer toch.
Ik vond het een heel aangename massage, maar er mocht misschien wel wat meer 'teasing' zijn. Ook wordt ze niet zo graag aangeraakt tijdens de massage. Een lichte streling hier of daar mag nog net, maar ze maakt, op een vriendelijke manier, duidelijk dat de focus op JOU moet liggen tijdens de massage ( Tantra). Wel nog een 'specialleke' naar het einde toe,
waar ze mee op de tafel komt om je 'jongeheer' alle aandacht te schenken. ( lingam-massage). Wel een heerlijk gevoel...en het klaarkomen idem dito !
Voor massage-liefhebbers een aanrader. Voor een uitgebreidere sex-ervaring ( pijpen, likken, tongzoenen etc...) ben je hier niet op het goeie adres denk ik. Toch niet bij mij althans ;-).
Maar daar zijn andere 'adresjes' voor denk ik dan....
Wat precies mag ik verwachten van dat specialleke?

Jammer dat het teasing beperkt is. Zo heeft het weinig met tantra te maken…
 
Volledig mee eens een tantra of erotische massage zonder teasing dat is zoals bier zonder schuim...
En dat specialleke lijkt me gewoon een lingam massage? Is ze trouwens volledig naakt en is body to body inclusief? Voor 120 zou dit wel mogen.
 
Haar prijzen : 100 voor topless massage en 120 volledig naakt.

Ze werkt enkel met de handen dus van b2b geen sprake…

Mooie meid op foto maar ik wil echt een uur gek gemaakt worden zodat je bijna tegen de plafond spuit… jammer genoeg bijna nergens meer te vinden.
 
Good luck 😉
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Reeds meermaals deze mooie dame bezocht, zij ontvangt in het hartje van Brugge, makkelijk bereikbaar & communiceert zeer vlot.
Als je binnenkomt bij deze dame wordt je dan ook steeds hartelijk verwelkomd, draagt ze steeds slechts een doorschijnend kleedje & biedt ze altijd een drankje aan.
Bij het eerste bezoek eerst wat uitleg ontvangen, welke massagetechnieken zij gebruikte, wat zij wel/niet toestaat, ... eerst ook even een gesprekje voeren met wat koffie of water en dan beginnen aan de actie:
Een zeer uitgebreide massage van kop tot teen, keuze tussen geurloze- of kokosolie, zoals eerder aangehaald in dit thread teased deze dame jammer genoeg wel zeer weinig.
Na een uitgebreide massage neemt ze mee plaats op de massagetafel tussen je benen en demonstreert ze haar fantastische aftrekkunsten, hier neemt ze uitgebreid haar tijd voor en laat je ook niet meteen klaarkomen (voor de mannen onder ons die hier soms wat last van hebben, zij beheerst technieken om dit uit te stellen ;)), na een spetterend einde komt ze jou nog persoonlijk schoonmaken & neemt ze even de tijd om nog een gesprekje met je aan te gaan.
Deze dame kijkt zeker niet op de klok, reeds meermaals heel wat langer gebleven dan de geboekte tijd.

Wat wel spijtig is is dat niet meer mogelijk is bij deze dame, ook al mis je extra's zeker niet bij haar toch wenste ik dat oraal, footjobs of een ander eind mogelijk zou zijn.
 
Klinkt allemaal vrij positief echter…wat ik altijd teleurstellend vind is een schaars geklede dame die zich positioneert tussen de benen zodat je hoogstens wat over haar knieën kunt wrijven🥺 Al is het maar wat over de poep wrijven ik moet iets in mijn handen hebben bij de afwerking anders zegt het me weinig (meer).
 
Terug
Bovenaan Onderaan