WHEM Samantha Leiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry_A

Vaste klant
133
29/05/22
87
9

Ziet er leuk uit, maar in haar menulijstje staat vrijwel niks, alleen:
Anaal bij klant
Pijpen
Pijpen deepthroat
Tussen borsten (russisch)

Iemand die meer info heeft?
Alvast bedankt
 
Heb tot dusver twee keer met Samantha een date gehad: één keer in Utrecht, en één keer in Leiden.

Lieve en leuke dame en de seks was lekker (o.a. aan het einde van de tweede date verraste ze me met een erg goede en geile deepthroat).

Haar profielfoto's zijn deze maand genomen dus geven accuraat weer hoe ze eruit ziet (vind sommige foto's niet erg flatteus; ze kan wel mooier in beeld gebracht worden).

Ik geloof dat Samantha niet zo goed Engels spreekt (wij spraken Spaans), dus houd daar wel rekening mee.
 
Heb tot dusver twee keer met Samantha een date gehad: één keer in Utrecht, en één keer in Leiden.

Lieve en leuke dame en de seks was lekker (o.a. aan het einde van de tweede date verraste ze me met een erg goede en geile deepthroat).

Haar profielfoto's zijn deze maand genomen dus geven accuraat weer hoe ze eruit ziet (vind sommige foto's niet erg flatteus; ze kan wel mooier in beeld gebracht worden).

Ik geloof dat Samantha niet zo goed Engels spreekt (wij spraken Spaans), dus houd daar wel rekening mee.
Zijn de mogelijkheden zo summier als in haar profiel of zijn de wat meer 'standaard' dingen wel mogelijk? (PZC, tongzoenen, beffen, etc).
 
Of PZC en tongzoenen mogelijk is weet ik niet: daar heb ik niet expliciet om gevraagd. We zoenden wel, al was dit wat voorzichtig, en ik weet niet of ze dit met iedereen doet. Beffen was geen punt. Integendeel, daar genoot ze van. In haar profieltekst noemt ze anaal, maar ik zie dit niet terug bij de opties en ik heb er ook niet naar geïnformeerd.

Het WhatsApp-contact verloopt via een planner. Je kunt je wensen even voorleggen, dan weet je snel wat mogelijk is en wat niet.
 
Ik ben bij Samantha in Leiden geweest.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan