Recensie Samantha, Roosendaal (voorheen Delft, Enschede, Leiden, Almere, Utrecht) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry_A

Vaste klant
132
29/05/22
86
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/6269152-samantha
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Samanta is wel een lieve dame, maar de communicatie was beroerd. Ze spreekt alleen Spaans en aangezien ik dat niet spreek moest alles via een vertaal app. Storend voor mij.
Nadat ik de straatnaam had gekregen meldde ik me later weer voor het huisnummer. ze wilde me eerst even bekijken en vroeg om voor een ander huisnummer te gaan staan. Tijdje gestaan, maar daarna kreeg ik alleen moeilijke berichtjes dat ik hier of daar naar toe moest, maar geen nummer. Ik stond al op het punt om weg te gaan toen ik toch eindelijk het nummer kreeg, maar toen had ik al minutenlang voor het oog van de hele buurt rondgelopen.

Helaas zoende ze niet, maar de rest, pijpen en neuken, was ok. Beffen was wel heel lekker en ze waardeerde het ook best wel.

Toen ik op het laatst mijn fietssleutel kwijt was, was ze heel geduldig en hielp me minutenlang zoeken zonder te mopperen.

Kortom, voor mij geen herhaling, maar als je Spaans spreekt kun je zomaar een prima tijd met haar hebben
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6269152-samantha
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben bij Samantha in Leiden geweest.
Afspraak via whatsapp verloopt soepel en doel gericht in het Engels.
Eenmaal in de straat aangekomen gaf zij mij het huisnummer.

Samantha is de dame van de foto. Als kennismaking had ik een leuk praatje met Samantha waarbij zij goedlachs is.
In haar advertentie is te lezen dat zij niet zoent, pijpt en sex met condoom. Ik vond dat duidelijk, en daar was ik ook opzoek naar.

Het pijpen op bed was eerst standaard op haar knieën naast mij, en op haar knieën tussen mijn benen. Later pijpte zij ook terwijl zij op haar zij ging liggen, en ik haar kon vingeren.

Intiem begon zij boven op mij, waar ik haar billen met mijn handen in het ritme mee kon laten gaan, en het ritme sneller en langzamer kon laten gaan. Samantha heeft een prettige natuurlijke B cup waar haar tepels lekker hard worden tijdens het zuigen en likken eraan.

Ik heb geen douche, of vochtige doekjes gezien. Er kreeg wel papieren doekjes om mijn piemel schoon te maken. Voor mijn handen heb ik altijd hand alcohol bij mij.
Voor een langer moment met Samantha moet ik over nadenken, dit vanwege de hygiëne.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6269152-samantha#photos
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
was eigenlijk de bedoeling niet meer om dit jaar nog iemand te sexen..maar ik heb geen schoonfamilie of wat dan ook,,dus bij mij loopt 2e kerstdag IETS anders dan bij velen hier
en ik was weer eens flink geil..kan ik ook niks aan doen.
mijn toko is tot 4 januari dicht..dus tijd zat om te relaxen..en ik had deze dame al eerder gespot in de buurt..maar nog nooit doorgezet
laatste keer was Roemeense Tina slachtoffer ..en was Samantha na 3 dagen weer weg..
vandaag dus mijn kans gepakt..
er zit inderdaad een planner tussen die je in het Engels te woord staat..en die je met veel poeha inderdaad naar het adres stuurt waarna Samantha je eerst wil zien..
ik confronteerde haar daar mee ,en haar antwoord was dat ze bepaalde mannen van bepaalde afkomst en cultuur niet binnen wil..(begrijpelijk)
ik mocht dus wel binnen..adres kende ik al natuurlijk..en huisnummer ook ,maar ja you go with the flow en speelt het spelletje mee

Samantha is 100% het meiske van de foto's ..foto 2/3/4 is getrouw wat je gaat zien..en dat is eigenlijk best wel een bombshell van een dametje..
bovendien is ze echt vriendelijk en heeft ze iets geeky ,klunzigs over zich..
toen ik de deur van de slaapkamer dichttrok begon ik meteen in het Spaans over het weer en vanalles..dat was genoeg om heel de zuidpool te laten smelten..want ze lulde vollop terug..
muziekje opgezet en snel haar topje uit..terwijl ze met haar kont tegen mijn kruis stond te rijden..
zoals gezegd was ik heel de dag al goed geil..dus dat resulteerde bijna meteen in een keihard lid..
ik draaide haar om en liet haar dat dus zien..daar moest ze wel om lachen..
begon haar maar gelijk te zoenen op de mond ,in haar nek ,tevens haar tepels meegenomen..en dat kon ze zeker waarderen..
handje in haar string..en jahoor..ze ontdooide daar ook al..
op bed gegooid en eigenlijk meteen een rubber rond mijn pik..en in missio volle bak begonnen..na een minuut even gestopt anders was het al weer gebeurt
het jammere is dat PZC niet mogelijk is ,dan had het helemaal feest geweest..maar ze zoog me dus met rubber waar ik haar net mee geneukt had dat kon ze niks schelen..
gelijk maar even opgepakt omgedraait en in 69 haar gebeft..voorzichtig haar kontje gevingerd..
vraagt ze ineens ofdat ze bovenop mag zitten omdat ze klaar MOET komen,ze MOET van dat gevoel af.
nou weet ik en lees ik heel dikwijls dat de meeste dames daar niet op uit zijn..want ze moeten bij wijze van nog 5/6/7 keer die dag..
maar ik proefde al dat ze zeiknat was ,en niet van mijn speeksel..dat smaakt anders..
heb ze dat laten doen..ben maar gaan liggen..haar schouders gepakt en af en toe haar tepels gelikt..terwijl ze dus in cowgirl MIJ afreed..
na een paar minuten was ze helemaal plakkerig van het zweet..en ineens vloekte ze ..voelde ik haar kut samentrekken.ze viel bovenop me..
mocht ook nergens meer aanzitten..al bleef ik zachtjes stoten om mijn erectie te houden..dat kon ze nog net hebben..
na een minuutje of 2 gaf ze aan dat ik haar doggy moest neuken ..want nu moest ik dus klaarkomen van der
nou had ik haar nog anaal willen nemen..maar ik had zoiets van ..'doen we de volgende keer wel'..als dit zo de eerste keer al gaat..dan beloofd dat nog wat..
zo gezegde zo gedaan..dame op der knieen gezet en mezelf klaargeneukt..ze duwde gewoon terug met haar kont vragend om 'leche'..
voor mijn gevoel spoot ik dwars door het rubber heen..
jeeeee..riep ze terwijl ze in haar handen klapte toen ze het bomvolle condoom zag..ze is een beetje geeky wat ik al zei..heeft ook wel wat..
heb haar nog fijn gemasseerd met babyolie..want dat wilde ze eerst bij mij doen..maar die troep plakt .laat maar zitten..
stiekum nog een likje over haar kutje..maar inmiddels zat ik al op 45 minuten..dus lekker de voorkant nog meegepakt en af en toe een tepeltje zuigen..
beetje small talk over haar reis door Nederland en haar thuissituatie ..ze zegt 29 te zijn en dat geloof ik..
ze blijft een week en verkast dan weer richting Leiden..
waarschijnlijk komt ze dan in Februari weer naar Roosendaal..al denk ik dat ze dat zelf niet eens weet en zo maar wat zegt..
maar goed,,
normaal ben ik toch meer van het pijpen zonder en een ander soort date of sex..
maar dit krijgt zeker een vervolg..al denk ik wel dat wanneer je geen Spaans machtig bent ,of je bent haar type niet dat het anders word..
ik merkte wel dat ze het te gek vond dat mijn gereedschap al op volle sterkte was ,zonder dat ze er aan had gezeten..
geen idee hoe dat had gelopen als ik (of jij) daar moeite mee heeft..

resume..leuke meid..looks zijn goed ..neukt goed
volgende keer gaan we nog ietsje verder met haar..dan staat anaal op het menu..eerst zeiknat likken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan