Recensie Alexia/Chloé, Apeldoorn (voorheen Maastricht, Enschede) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Obly

Vaste klant
126
09/01/22
60
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/enschede/4093680-chlo
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze mooie dame zojuist bezocht. De foto's zijn echt van haar, en ze is een prachtige verschijning. Ze heeft een mooi gezicht en een heerlijk lichaam. Het is overduidelijk dat ze veel sport.

Tijdens het maken van de afspraak zei ze dat pzc tijdens een date van 30 minuten €30 extra kost, maar ik zei haar dat ik €130 te duur vond voor een half uurtje en wenste haar een goede avond en zei erna nog dat ik haar een hele mooi vrouw vond. Daarop reageerde ze dat ze een uitzondering zou maken omdat ik oprecht overkwam, geen extra kosten voor pzc dus. Ze zei overigens dat pzc tijdens een date van een uur standaard bij de prijs in zit, maar ik vind €200 voor een uurtje het geld niet waard.

De date begon iets later dan gepland door onvoorziene omstandigheden waar we beiden niets aan konden doen. Ik was bang dat de date helemaal niet meer door zou gaan, omdat het een paar minuten duurde voordat ze reageerde toen ik voor de deur stond (ze geeft trouwens niet meteen haar daadwerkelijke huisnummer, die krijg je later). Eenmaal binnen was ik er direct van overtuigd dat het een leuke date zou worden, ze is heel prettig in de omgang, opgewekt en vrolijk. Gewoon een leuk karakter.

Ze kan lekker pijpen, hield zich ook aan de afspraak dat pzc niet extra zou kosten. Volgens mij praat je tijdens het appen direct met haar, en niet met een planner. Ze eist (gelukkig) wel hygiëne, is zelf ook heel hygiënisch. Ze pijpte lekker een tijdje door, ging jammer genoeg niet heel diep, maar ze kan goed pijpen.
De seks was prima, begonnen met cowgirl en vervolgens afgemaakt in doggy. Ze kreunde wel een beetje nep, maar niet overdreven.

Het enige minpunt vond ik het zoenen, welteverstaan het gebrek aan. Had liever wat uitgebreider met haar gezoend i.p.v. af en toe een klein kusje. Tongen zat er niet echt bij, ook al zegt ze dat wel in haar advertentie.

Ze praat wel in gebroken Engels. Ze spreekt het een beetje, maar af en toe onduidelijk in wat ze zegt. Volgens mij blijft ze nog tot zondag in Enschede (was een beetje moeilijk te verstaan, misschien dat ik me vergis), daarna gaat ze een tijdje ergens anders heen en zou misschien eind april of eind mei weer terugkomen voor een paar weken.
Moedertaal is Spaans, maar dat spreek ik zelf niet.

Het was een geslaagde date, ik zou haar weer bezoeken. Voelde niet als haastwerk, ook al was ik na zo'n kleine 20 à 25 minuten weer buiten. Lag meer aan mezelf dan aan haar.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/enschede/4093680-chlo#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Chloé was laatst mijn "plan B" omdat de dame waar ik eigenlijk mee af wilde spreken een weekje vrij had genomen.
Een afspraak maken met Chloé ging makkelijk en eenmaal in de buurt nog even beeldbellen op haar verzoek. Daarna prima begeleiding naar haar onderkomen.
De dame van de foto's op kinky deed de deur open en ze verontschuldigde zich direct dat haar Engels niet perfect was. Dat klopte inderdaad maar ondanks dat was communicatie goed mogelijk. Vervolgens begeleiding naar de plek waar het allemaal zou gaan gebeuren. Tijdens het uitkleden maakte zij er al een klein showtje van en begon lekker tegen me aan te bewegen. Erg sensueel en ik liet het allemaal gebeuren terwijl ik haar lichaam verkende. Dat lichaam was goed in orde en ik heb de indruk dat ze daar ook wel veel tijd in steekt om het zo te houden. In haar advertentie schrijft ze dat alles puur natuur is, die indruk heb ik ook al denk ik dat ze haar borsten wel een beetje heeft laten liften zodat ze nog mooi recht vooruit staan. Want natuurlijk is zij al, volgens de advertentie, 46 en dan gaan borsten over het algemeen toch wel een beetje hangen, zeker met een cup D die zij heeft.
Het eerste gedeelte van de date had zij een eigen invulling, eerst zoals net geschreven het sensuele gedeelte. Daarna begon ze met een btb massage om vervolgens zich over mijn hard geworden pik te ontfermen. Pijpen deed zij niet diep maar wel erg lekker. Ook werd mijn pik van boven naar onder tot en met de ballen helemaal bewerkt. Al met al een prima begin. Toen het condoom tevoorschijn kwam ging ze bovenop zitten en begon me heerlijk te berijden. Daarna werd het allemaal wat losser. Na het begin met haar eigen invulling was het nu blijkbaar mijn beurt en vroeg ze mij of ik wilde aangeven welke positie we zouden gaan doen. Met zo'n vraag weet ik wel raad. Ik hoefde maar wat te zeggen en ze ging gelijk in de goede positie. Ze liet zich erg makkelijk nemen en ik had de indruk dat ze het allemaal erg fijn vond. In missio kon ik het niet meer houden en heb de lading heerlijk over haar heen mogen spuiten.
Na de schoonmaakwerkzaamheden en haar douchemomentje heeft ze mij nog een lekkere massage gegeven. Daarna douchen en afscheid genomen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/enschede/4093680-chlo#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
En nu in Apeldoorn. Ik heb haar bezocht na het vinden van een goede positieve review. En zien van haar foto's op kinky.nl. Ze ziet er fantastisch uit en is heel erg vriendelijk als je haar met respect behandeld. Ik ben een uur geweest voor 200 euro. Had afgesproken met tongzoenen wat volgens kinky 30 euro extra kost. Dus 230 euro. Maar toen ik daar was vroeg ze maar 200 euro. Helemaal top. Heerlijke sex gehad. Fantastisch lichaam en ook leuk na afloop gepraat.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/enschede/4093680-chlo#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na het lezen van bovenstaande recensie zou ik verwachten dat een bezoek aan deze dame geen teleurstelling zou zijn. Helaas was dat het wel, op het "neuken" na. Normaal zou ik intiem zeggen, maar het was niet meer dan dat. Nog gevraagd naar tongzoenen en pzc maar dat kon niet, alleen maar "i have good service, you don't miss that, blablabla. Nou ik mis dat wel. Lichaam is op zich wel goed, wel wat minder strak als de foto's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan