Recensie Samantha, Luik 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

veli

Vaste klant
217
20/10/21
3.181
21
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/sexy-girl-32499415071.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik was in een bui om eens wat nieuws te proberen. Ik was helaas ook in een bui waarin ik merkte dat de dame hard haar best zou moeten doen om mij strijdklaar te krijgen.
En over die combinatie had ik wat langer moeten nadenken.

Ik zal meteen met het positieve nieuws beginnen: het lijkt er op dat de dame haar berichten zelf beantwoordt, de ontvangstlocatie is best mooi en ruim en de dame zelf is heel lief.

Omdat ze zo lief was wou ik meteen beginnen met een verwennerij van haar muisje, maar dat sloeg ze af. "Kietelt teveel met je baard" zei ze.
Ter info mijn baard is zeer kort getrimd dus waarschuwing aan de liefhebbers van de orale kunsten.
Dan maar zelf gaan liggen op bed en haar mondje aan het werk gezet, echter ging dat meteen gepaard met een condoom en weinig variatie noch zuigkracht.

Overgeschakeld naar de drie klassieke standjes, maar het mocht niet baten. Ze heeft er weinig plezier in of doet iig weinig moeite om de klant was wijs te maken. Ik was zodanig weinig gestimuleerd dat piemelmans resoluut weigerde te komen. Dan maar best aanvaarden dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt ipv door te blijven beuken als een trol.

Douche genomen, kusje gegeven en adios.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan