Recensie Sammy, Amsterdam, Stoofsteeg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kwam net van stoofsteeg ze is er vandaag niet of misschien in de middag uren maar ik zag al dat er heel wat heren naar haar opzoek waren, rondjes lopen bij haar raam. Ik denk niet dat als ik d'r aantref nog er tussen ga komen 😂😂

Telefoonnummer vragen en contact via sms. Zo deed ik dat vroeger en ik ga er van uit dat ze nog steeds dezelfde werkwijze hanteert. Maar ik bezoek haar al een tijdje niet meer dus zeker weten doe ik het niet.

Ik ben nu op stoofsteeg en ze is er gewoon. Ze hield d'r deur op een kiertje en iemand liep meteen naar binnen dus je hebt gelijk dat ze enkel op afspraak werkt
En als je haar aanspreekt op een moment dat er een klant weggaat, laat ze je dan niet binnen omdat ze alweer de volgende afspraak heeft? Erg klote als je er als nieuwe klant nooit tussen kan komen.

Lastig is het niet perse, het is meer dat iedereen op stoofsteeg komt voor haar speciaal er staat nu op moment 17.21 letterlijk mannen rondjes te lopen voor haar deur dus ik ga weer weg en mij zal ze niet meer zien
Weet je tot.hoe laat ze werkt ? Ik blijf nog max 10 min wachten dan ga ik weg het is 17.45 en er zijn veel heren vóór haar deur te wachten. Ik kom ook niet uit Amsterdam

Laatst bewerkt:
Lastig is het niet perse, het is meer dat iedereen op stoofsteeg komt voor haar speciaal er staat nu op moment 17.21 letterlijk mannen rondjes te lopen voor haar deur dus ik ga weer weg en mij zal ze niet meer zien
Weet je tot.hoe laat ze werkt ? Ik blijf nog max 10 min wachten dan ga ik weg het is 17.45 en er zijn veel heren vóór haar deur te wachten. Ik kom ook niet uit Amsterdam
Schrijf je telefoonnummer op een papiertje en geef het haar als je de kans krijgt. Vraag of ze jou 1 keer appt voor een afspraak

Als ik de kans krijg om er tussen te komen dan zal ik het doen! Heeft ze WhatsApp dan? Weet je ook tot hoe laat ze werkt? Ik sta op het punt weg te gaan maar ik zie wel nog steeds heren koekeloeren vóór haar deur dus ik twijfel nog even om weg te gaan

Als ik de kans krijg om er tussen te komen dan zal ik het doen! Heeft ze WhatsApp dan? Weet je ook tot hoe laat ze werkt? Ik sta op het punt weg te gaan maar ik zie wel nog steeds heren koekeloeren vóór haar deur dus ik twijfel nog even om weg te gaan
Ze gebruikte bewust geen WhatsApp, alleen sms. Ik denk dat dit nog steeds het geval is.

Vreemd verhaal. Kom al heel wat jaren in de Stoofsteeg en ken Sammy ook en ze werkt veel op afspraak. Maar heb nooit meerdere mannen rond haar deur zien hangen, wat bij iemand die veel op afspraak werkt zo ie zo gek is. Niemand komt een uur te vroeg om dan een beetje in de Stoofsteeg bij haar deur rond te gaan hangen tot het tijd is. Op een enkele zonderling na misschien.

En dat er meerdere mannen om 17.45, bijna aan het eind van de shift, rondhangen voor één dame is ook vreemd. Kans dat je nog binnenkomt is dan klein. Sammy werkt best onregelmatig. Komen ze dan elke dag kijken of het beertje er hangt, een paar uur rond de deur te hangen en dan weer zonder succes naar huis? Lijkt me sterk.

De Stoofsteeg is overdag al best een tijdje niet zo druk meer en is in mijn ogen ook niet echt een plek om langere tijd bij een deur te gaan staan. En al helemaal niet met meerdere mannen. Als je op Sammy wacht zou ik in het inhammetje gaan staan. Kun je haar gelijk aanspreken als ze een klant uitlaat.

Op Sammy's service is niet veel aan te merken, maar er is naar mijn idee niet echt iets speciaals aan of zo. Zeker niet op een manier dat je verwacht dat er een rij mannen voor de deur staat.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan