Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe was er gisterIk vraag me ook af of ze er nog is
Weet je of ze er vandaag is en ook op welke dagen ze werkt
Ik zag haar gistermiddag vrij staan.Ik kwam net van stoofsteeg ze is er vandaag niet of misschien in de middag uren maar ik zag al dat er heel wat heren naar haar opzoek waren, rondjes lopen bij haar raam. Ik denk niet dat als ik d'r aantref nog er tussen ga komen![]()
Dat worden een hoop lamme armen vanavond... ik zag al dat er heel wat heren naar haar opzoek waren, rondjes lopen bij haar raam.
En als je haar aanspreekt op een moment dat er een klant weggaat, laat ze je dan niet binnen omdat ze alweer de volgende afspraak heeft? Erg klote als je er als nieuwe klant nooit tussen kan komen.Ik ben nu op stoofsteeg en ze is er gewoon. Ze hield d'r deur op een kiertje en iemand liep meteen naar binnen dus je hebt gelijk dat ze enkel op afspraak werkt
Schrijf je telefoonnummer op een papiertje en geef het haar als je de kans krijgt. Vraag of ze jou 1 keer appt voor een afspraakLastig is het niet perse, het is meer dat iedereen op stoofsteeg komt voor haar speciaal er staat nu op moment 17.21 letterlijk mannen rondjes te lopen voor haar deur dus ik ga weer weg en mij zal ze niet meer zien
Weet je tot.hoe laat ze werkt ? Ik blijf nog max 10 min wachten dan ga ik weg het is 17.45 en er zijn veel heren vóór haar deur te wachten. Ik kom ook niet uit Amsterdam
Pfffff wat een ellende hè?Als ik de kans krijg om er tussen te komen dan zal ik het doen! Heeft ze WhatsApp dan? Weet je ook tot hoe laat ze werkt? Ik sta op het punt weg te gaan maar ik zie wel nog steeds heren koekeloeren vóór haar deur dus ik twijfel nog even om weg te gaan
Ze gebruikte bewust geen WhatsApp, alleen sms. Ik denk dat dit nog steeds het geval is.Als ik de kans krijg om er tussen te komen dan zal ik het doen! Heeft ze WhatsApp dan? Weet je ook tot hoe laat ze werkt? Ik sta op het punt weg te gaan maar ik zie wel nog steeds heren koekeloeren vóór haar deur dus ik twijfel nog even om weg te gaan
Als je van ver komt en er dan pas achter komt dat het om de populairste vrouw van de hele walle gebied gaat en je een "afspraak" moet maken en heren ziet lopen ijsberen voor haar deur dan is dat zeker een gedoePfffff wat een ellende hè?![]()