Recensie Sammy, Rijswijk ZH 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Royy87

Wandelaar
37
10/01/22
36
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/sensuele-dame_7979819
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij deze dame geweest. Eerste contact via de app.. Bij aankomst in de buurt even bellen en word je naar d'r huis toe geleid. Daar staat ze achter de deur te wachten. Het is wel een beetje een oud huis met hier en daar een mankement. Tevens is de parkeer druk in de buurt erg hoog. Dus het was even zoeken voor een parkeer plekje. Ze is goed te bereiken met het ov

De dame zelf is een hele vriendelijke spontane dame.. Werd heel vriendelijk ontvangen.. Denk dat ze van hindoestaanse afkomst is Of iets Indisch.. Voelde me gelijk op me gemak. In de kamer gelijk vooraf afrekenen.

Vervolgens werd me een douche aangeboden. Beschikt over een schone douche. Na het douche mocht ik op bed liggen daarna ontkleed zij zicht.

Eerst beginnen op de buik. Een redelijke goede massage.. Verwacht er niet veel van. Maar goed te doen.. Daarna volgde er een uitgebreide b2b massage. Ze heeft lekkere grote borsten.. En een buikje.. Totaal niet storend.. Heerlijk hoe ze over je heen glijd. Dit deed ze een geruime tijd. Daarna omdraaien

Toen kreeg de voorkant een beurt. Niet gelijk aftrekken.. Gewoon rustig masseren en eveneens een uit gebreide b2b waarbij ze d'r borsten heel goed gebruikt. Deze gaan over je hele lichaam heen en je gezicht word ook meegenomen door d'r borsten. Vervolgens pakt ze een condoom en begint langzaam te pijpen. Dit doet ze heel lekker.. Stond op springen dus d'r laten stoppen. Vervolgens kwam ze lekker cowgirl op me zitten.. De nood was hoog.. En al snel spoot ik het condoompje vol.
Na afloop weer even douchen en nog even gekletst.
Al met al een fijne date gehad.
 
Laatst bewerkt:
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb ook met haar afgesproken. Goeddeels eens met de beschrijving in de vorige review.
Aardige praatgrage en ook gezellige dame best knap om te zien. Foto op SJ is wel wat kilootjes geleden. Ze is en vindt zichzelf ook mollig. Volgens mij de 40 al even voorbij.
Gekozen voor een uur dat ik zelf mocht invullen. De massage was op mijn verzoek vooral op de voorkant dus penis gericht. Ze pijpt helaas niet zc maar wegens goede hygiëne (kaal geschoren) was aan mn ballen likken en zuigen wel mogelijk en dat kan ze heel goed. Ze laat zich graag vingeren en is verder voor veel in. Geen tongzoenen wel op de mond. Ze heeft heerlijke borsten en billen. Hygiëne is top.
Gekozen voor een Russisch hp en daar werkte ze met wat dirty talk goed aan mee.
Op zich een goed en fijn adres en wie weet ga ik nog wel s langs als ik in de buurt ben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Recent bij Sammy geweest voor een half uur all-in. Heel vriendelijke en spontane dame, met wat extra kilootjes, maar mocht de pret niet drukken. Eerst massage achterkant en behoorlijke teasing, daarna massage voorkant. Vervolgens condoom erom met de mond en een paar lekkere halen, haar gebeft en in miss afgemaakt.
Leuk halfuurtje maar niet zo mijn type.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan