Recensie Roos, Oudenbosch 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

K-Zis

Vaste klant
Forumpionier
116
08/07/21
77
9
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ontspannende-spanning-_6794937
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het aanbod voor erotische massages is in Zuid Brabant nogal aan de magere kant. Een gevolg is dat je dan toch wat eerder naar een dame gaat die nog niet zo uitgebreid is beschreven op dit forum. Roos heeft een WHEM topic met wat info, maar nog geen volledige recensie. Daar ga ik me als eerste aan wagen.

Roos ontvangt in een nette woning en je kunt prima parkeren in de buurt. Ze is een ontzettend aardige dame met een vlotte babbel. De leeftijd die bij de advertentie staat klopt, iets aan de oudere kant wat op zich geen probleem is, maar de foto's zijn wel van even geleden.

Begonnen op mijn buik. 2B2 was geen optie, maar met een goede massage ben ik al lang tevreden. Helaas was het geen goede massage. Het was een beetje wrijven en meer niet. Ook niks erotisch aan. Jammer dus. Daarna omgedraaid en werd mijn penis gemasseerd, dat kon ze heel goed. Dat maakte het een en ander goed. Ik mocht kiezen tussen klaarkomen door pijpen of intiem. Ik ben voor pijpen gegaan en dat kon ze ook prima!

Waarschijnlijk hou ik het bij deze ene keer. Ik zal er in ieder geval niet meer heen gaan met het idee een goede massage te krijgen. Andere zaken waren prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan