Algemeen Samya algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
353
02/07/21
328
12
Kirschbaumweg 26a
50996 Köln-Rodenkirchen
Tel. +49 2236 969636

http://www.samya.de

Maandag-donderdag 11:00 – 03:00

Vrijdag en zaterdag 11:00 – 05:00

Zon-en feestdagen 13:00 – 03:00

Entree : 60 euro (vanaf 1 oktober 2022). Er is een kortingsysteem : na 4 betalende bezoeken is de 5e keer gratis. Vraag er naar aan de receptie.
Je krijgt een badjas en badslippers, handdoeken zijn er ook a volonté.

In de club is 1 sauna binnen en 1 buiten (op de eerste etage), er is een hammam en er is ook een masseur aanwezig. Er is geen zwembad of bubbelbad; er zijn wel een paar kamers met bubbelbad doch deze zijn te betalen.

Damesprijzen : 50 euro per half uur, extra's te bespreken. Er zijn in de avonduren vaak +50 dames aanwezig, hoofdzakelijk Roemeens.

Eten en drinken zijn gratis, ook bier. Champagnes en wijnen zijn te betalen.

Dit is een typische avondclub en het merendeel van het publiek zijn Turken. Toch : als je hier door heen kijkt kan je hier veel fun hebben.
 
Laatst bewerkt:
Belangrijk : vanaf nu vrijdag gelden er in alle clubs in NRW de volgende regels : alleen toegang mits de 3 G's : gevaccineerd, genezen of getest. En getest betekent met een PCR-test, dus de sneltests zijn niet voldoende.

De normale activiteiten zijn dan ook weer toegelaten.
 
Ab heute gilt im Samya 2Gplus!
Ich habe gestern nachmittag selbst dort angerufen. Was wichtig ist, der Schnelltest muß die Dauer des Besuches im Club abdecken! (was ja auch logisch ist, hätte ich selber drauf kommen können).
Für unsere Gäste aus den BeNeLux oder anderem EU-Ausland...die Schnelltest sind nur kostenlos für Leute mit festem Wohnsitz in
Deutschland:p.

vanKees
 
Aankomende vrijdag van plan om een bezoekje te maken naar samya. Iemand die weet of deze club een beetje vergelijken is met sixsense? Met name de hoeveel meiden en het service pakket. Alvast bedankt
 
Ben er voor de corona periode meerdere malen geweest. Ik kan me herinneren destijds dat de bezetting tussen 30 en 50 meiden waren. Sfeer was wel luidruchtig en dansende meiden op een verhoogde podium met danspaal 😂. Maar al met al wel gezellig. Trouwens, ben nooit naar sixsense geweest dus kan geen vergelijkbaar info daarover geven.
 
Ben er voor de corona periode meerdere malen geweest. Ik kan me herinneren destijds dat de bezetting tussen 30 en 50 meiden waren. Sfeer was wel luidruchtig en dansende meiden op een verhoogde podium met danspaal 😂. Maar al met al wel gezellig. Trouwens, ben nooit naar sixsense geweest dus kan geen vergelijkbaar info daarover geven.
Hoe was de service van de dames? En moet je bijv voor tz en pzc vaak bijbetalen?
 
Destijd als ijsbeer met 8 dames gekamerd. Mijn ervaring was 6 van de 8 dames prima! Maar vraag geen namen, middels 2,5 tot 3 jaar geleden denk ik. Het bedrag was 50 euro voor 20 a 30 min inclusief tz en pz. Maar alle dames hebben diverse service pakketten o.a. wel of niet tz. Wellicht eerst van te voren bespreken met desbetreffende dame over haar service pakket. Heel veel geile hatseflatse plezier haha...
 
Gezien het afgelopen zaterdag zo teleurstellend was in Sixsens (geen sfeer, dames zaten er verveeld bij, upselling,...) heb ik van daaruit koers gezet naar Keulen voor een fijne avond in Samya. Kwam er omstreeks 2200 u aan en stelde een prachtige lineup vast, minstens 50 dames. Eerst lekker gegeten want schreurde van de honger, die maatjes en halflauwe sushi zijn mijn ding niet. Daarna 4 uitstekende kamergangen gemaakt. Er was een lekkere partysfeer zoals het hoort te zijn.
 
Voor de rest weet elke ervaren ijsbeer dat je in Samya niets te zoeken hebt als je naar deftige service verlangt.
Ik heb het over het ganse plaatje. Vooreerst, het oog wil ook wat. Qua optics zeer mooie LU, het gaat mij om kwaliteit en niet kwantiteit. Liever 40 bloedmooie meiden dan een tiental die constant bezet zijn en 30 of 40 overige waarmee je niet gezien wil worden. Sfeer is steeds optimaal op een zaterdag, echte partysfeer en dames dansen volop. Vier kamers naar wens kunnen doen en hier geen vaste opstartkosten in rekening. Alles samen meer Club en plezier voor mijn geld en dames die het waar maken. Nu niet zeuren over wat geld meer want voor de dames wordt het leven ook duurder. Misschien de roze bril eens afzetten en blik verruimen.
 
Jammer dat deze club nog 2g plus hanteert
Is niet meer het geval zoals in alle NRW Clubs, alle maatregelen zijn geschrapt. Gisteren weer een topavond beleefd, minstens 50 bloedmooie dames geteld. En qua service was er niets te klagen, integendeel. Op basis van schoonheid, leeftijd, en kwaliteit de beste LU op dit ogenblik. Men moet het wel willen zien en toegeven natuurlijk maar zeurpieten zoeken het in de mindere club langs de andere kant van de grens.
 
@Dr Drake wat ben je toch een vervelend en gefrustreed menneke door telkens SS af te kraken. Het kan best zijn dat je Babylon zo geweldig vind maar dat geeft je nog niet het recht om een top club , want dat is SS,, telkens weer uit frustratie negatief in beeld te brengen
 
Is niet meer het geval zoals in alle NRW Clubs, alle maatregelen zijn geschrapt. Gisteren weer een topavond beleefd, minstens 50 bloedmooie dames geteld. En qua service was er niets te klagen, integendeel. Op basis van schoonheid, leeftijd, en kwaliteit de beste LU op dit ogenblik. Men moet het wel willen zien en toegeven natuurlijk maar zeurpieten zoeken het in de mindere club langs de andere kant van de grens.
Jij vind sixsense geen leuke plek hè 🤣🤣
 
Jij vind sixsense geen leuke plek hè 🤣🤣
Ik was er 2 weken geleden en viel wel mee. Zeer rustig, haast geen wachttijd op een kamer,... dus allemaal positief hoewel minder voor de dames natuurlijk. Is het de crisis, tijd van het jaar of spelen er andere factoren,... Samya valt mij veel beter momenteel qua line up kwaliteit en kwantiteit, service, sfeer,...
 
Omdat ik zekerheid op succes wenste, afgelopen weekend naar Samya. Omwille van Ramadan in de late uurtjes minder druk als normaal wat klanten betreft, maar dat gaf meer keuze voor wie er wel was want veel dames waren terug op post. Moeilijk een juiste schatting te doen want er zitten er altijd een heel deel op de kamer, maar er zullen niet minder dan 50 dames zijn geweest. Eten zoals immer in Duitse clubs van goede kwaliteit. Maar het gaat om de dames, ik denk dat samen met Sharks deze club de meest hoogstaande line-up heeft qua looks en diversiteit. En de partysfeer zat er flink in, werd flink gedanst en geanimeerd. Een zestal kamers als resultaat en elk naar zeer grote voldoening. Eigenlijk zou je je afvragen waarom je het elders zou zoeken, maar deze week mazr eens poolshoogte nemen in de NL SC. Benieuw of ze een beetje op zelfde niveau kunnen komen. We zullen het beleven.
 
Ik wil donderdag een bezoekje brengen aan Samya, maar ik ben geen nachtbraker.
Dus rond 21h wil ik daar ten laatste terug vertrekken. Of is er voor 21h niets te beleven en kan ik beter een hotel in de buurt boeken en wat langer blijven.
Ik zou er al rond de middag kunnen zijn, maar dan is er nog niet veel te beleven heb ik opgevangen. Dus misschien eerst een 2 uur sessie doen in Babylon en dan doorrijden naar Samya (ik heb een vrijkaart voor Samya)
Iemand tips. Ik passeer ook op de autostrade langs Sixsens, maar daar ben ik al een paar keer overdag geweest.

Update een half uur later. Ik heb het mij gemakkelijk gemaakt en hotel geboekt. Ga ook eens bij Pascha kijken. Heb ik dat ook eens gezien.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan