WHEM Sandra Alphen ad Rijn vh Boskoop

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
kan me niet voorstellen dat nog niemand bij haar langs is geweest gezien haar uiterlijk.
Waar heb jij het over?
Er valt totaal niks te zien.
En verder:

- nieuwe SJ advertentie
- advertentie is niet meer geupdate na aanmaak (21 dagen geleden)
- geen telefoonnummer
- vage foto's (onscherp, ingezoomd, niet zichtbaar of het wel dezelfde dame is)
- teringzooi op de achtergrond van de foto's (dan weet ik het niveau wel)
- suffe tekst
- 21 jaar is wel erg jong hè (lokkertje)

Succes ermee!
 
Kleine update, ik heb contact gehad met deze mooie dame. Ze doet niet moeilijk over het uitwisselen van fotos en moet zeggen dat ze er erg leuk uitziet. Helaas nog geen datum kunnen prikken die ons beide uitkomt. Mocht het tot een date komen dan zal ik een formulier invullen. Mocht iemand me voor zijn dan verneem ik graag hoe het verlopen is.
 
Kleine update, ik heb contact gehad met deze mooie dame. Ze doet niet moeilijk over het uitwisselen van fotos en moet zeggen dat ze er erg leuk uitziet. Helaas nog geen datum kunnen prikken die ons beide uitkomt. Mocht het tot een date komen dan zal ik een formulier invullen. Mocht iemand me voor zijn dan verneem ik graag hoe het verlopen is.
Waar heb je haar advertentie gevonden? Op sexjobs of kinky
 
Had ook wellicht interesse maar dit vind ik wel een bijzondere vondst bij de reverse image search: https://nl.xhamster.com/users/sensual_muse
Had ook wellicht interesse maar dit vind ik wel een bijzondere vondst bij de reverse image search: https://nl.xhamster.com/users/sensual_muse
Goed gespot, ik heb geen idee of het dezelfde dame is. We hebben fotos uitgewisseld maar kan niet op de video's zien of het dezelfde dame is. Haar en neuspiercing lijken wel te kloppen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan