Recensie Sandra, Pieter Vanderdoncktdoorgang 44/2 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1473

Vaste klant
Forumpionier
198
18/07/21
113
13
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze avond eens een bezoekje gebracht aan Gent, uit nieuwsgierigheid om te kijken hoe de bezetting er nu is na de lockdown.
Er waren niet enorm veel dames aanwezig maar wel voldoende keuze als je niet kieskeurig bent.
Wat me wel opviel, is dat er enorm veel volk aanwezig was in de straten en vooral van 'vreemde' origine, waardoor je je als persoon alleen daar al wat minder op je gemak voelt, tussen telkens groepjes van 4,5,6 of meerdere personen te moeten lopen.

In de Vanderdonckdoorgang zag ik dan wel een lekker wijf zitten en ze was nogal heel snel om me binnen te trekken... ik was benieuwd en ging dus binnen.
Eens we binnen waren verwelkomde ze mij in het Nederlands om dan al heel snel over te schakelen in gebrekkig Engels. Ze begon meteen over de prijs (dat het standaard 50€ is) en toen zei ik dat ik wel voor wat langer wilde blijven en gaf 100 euro. Toen vroeg ze me of ik een 'fantasy' had en ik vroeg aan haar welke ze kon aanbieden en toen wou ze me GFE aanbieden en dit leek me wel leuk met zo'n knappe verschijning, tot ze er 100 euro extra voor vroeg (ik ging er in mee omdat ik benieuwd was hoe het zou zijn met haar), daarna vroeg ze me of ik hield van PZC en ik zei natuurlijk ja en toen vroeg ze hiervoor nog eens 100 euro ?. Het werd me al heel snel duidelijk dat ze enkel maar interesse had in heel veel geld te verdienen in zo weinig mogelijk tijd, want van GFE heb ik niks gemerkt. Het PZC was wel goed maar toen ik vroeg of ze me nog eens wou PZC na enkele standjes zei ze van neen. (Dikke tegenvaller).
De standjes doggystyle en zij on top waren best ok maar toen ik haar in missionarishouding neukte begon ze zelf haar hand aan haar kut te houden, waardoor ik precies in een open zwembad zat en 0,0 gevoel had dus.
Uiteindelijk ben ik dan toch klaargekomen in doggystyle maar over het algemeen was dit een hele domper bij deze dame.
Ze had dus 300 euro ontvangen voor 30min, waarbij ze 5min PZC gedaan heeft en dus eiste ik op z'n minst 100 euro terug omdat ik haar enkel mocht kussen op het lichaam en niet op de mond, dus van GFE was er geen sprake.

Zijn er nog mensen bij deze dame geweest?
Ze noemt zichzelf Sandra, heeft ook boven haar kont een tattoo met die naam op.
Ze is 30 jaar en afkomstig uit Hongarije.

Zeker GEEN aanrader!
 
Aan Levensgenieter: Ik betaal precies 50 euro voor net hetzelfde (uitgezonderd: pijpen is wel met condoom, vooral ook omdat ik dit uit veiligheidsoverweging zo wil). In de rubriek totale kosten schrijft U 200 euro en dat lijkt mij er ver over hoor. Is het mogelijk om het huisnummer en de kamernummer door te geven aub. (anders weten wij onmogelijk om wie het gaat). Dank bij voorbaat en meer succes toegewenst bij volgende gelegenheden. Ik geef het plattegrondsplan van nog door zodat je makkelijk het huis en kamernummer kan vinden. Grt. Dorisday. 'Ghent Red Light District' intikken in Google en op de eerste link volledig naar beneden scrollen daar vind je alle huis -en kamernummers van de Rosse Buurt in Gent (ps: Ghent is voor die link wel degelijk met Gh geschreven)
 
Laatst bewerkt:
Succes en doe haar vooral NIET de groeten van mij ?

Ook nog vergeten te melded... ze was al van toen ik binnen kwam volledig ingesmeerd met olie, waardoor haar stevig vast grijpen in doggy en dergelijke het een stuk moeilijker maakte.
 
Deze dame zo'n anderhalf jaar geleden ook eens bezocht, ze zat toen in het overdekte gedeelte, ze stelde toen ook voor om langer te blijven, zoenen en zoveel meer maar ik had geen extra's betaald, bh deed ze voor 50 euro niet uit, wel voor 100 en meerdere standjes enz.
Wat ook opmerkelijk is aan dit soort dames is dat ze niet honkvast zijn, ze stond op 2 verschillende plaatsen al in het overdekte gedeelte, ze stond ook al in Le Pink lange tijd geleden en ik vond ze destijds ook al niet van de properste, nee ze is inderdaad geen aanrader!
 
De feiten zijn wat ze zijn. Smaken verschillen uiteraard maar ik ben nogal kieskeurig. Ik verlang evenwel geen buitensporige seksuele acts, Wel, laat ons zeggen de gewone gangbare seksuele handelingen: pijpen, aftrekken, neuken in verschillende standjes,... Als ik er moet een cijfer op kleven: ongeveer 10% van de bezochte dames vind ik nagenoeg perfect en voldoen 100% aan mijn wensen (het wouw gevoel, hier kom ik terug). Zo'n 50% vind ik middelmatig en niet voor herhaling vatbaar en de overige % vind ik ondermaats tot slecht. Daarom ga ik veelal naar dezelfde dames in Gent (steeds nachtshift) (een 4-tal). Ik krijg er altijd waar voor mijn geld en keer steeds met een goed gevoel huiswaarts...
 
Voor Corona eens bij dame geweest die nu haar diensten verleend in de nachtshift op het huisnummer 8 raamnummer 10A (dus op de hoek) in het Glazen Straatje te Gent. Gemakkelijk herkenbaar: mooi lichtbruin getinte huidskleur, veelal ingesmeerd met olie, ziet er goed uit ondanks haar leeftijd (ik denk 40 j of meer (?). Heeft een mooie aanstekelijke lach, mooi lichaam,...en doet er alles aan om je binnen te lokken. Mijn ervaring was eerder negatief: ze had namelijk totaal geen kaas gegeten van pijpen en deed dit meer met haar tanden dan met haar lippen. Behoorlijk pijnlijk en het is dus ook bij die enige keer gebleven.
 
De feiten zijn wat ze zijn. Smaken verschillen uiteraard maar ik ben nogal kieskeurig. Ik verlang evenwel geen buitensporige seksuele acts, Wel, laat ons zeggen de gewone gangbare seksuele handelingen: pijpen, aftrekken, neuken in verschillende standjes,... Als ik er moet een cijfer op kleven: ongeveer 10% van de bezochte dames vind ik nagenoeg perfect en voldoen 100% aan mijn wensen (het wouw gevoel, hier kom ik terug). Zo'n 50% vind ik middelmatig en niet voor herhaling vatbaar en de overige % vind ik ondermaats tot slecht. Daarom ga ik veelal naar dezelfde dames in Gent (steeds nachtshift) (een 4-tal). Ik krijg er altijd waar voor mijn geld en keer steeds met een goed gevoel huiswaarts...
Naar welke 4 dames ga je dan steeds terug, die de moeite zijn?
 
1/ Alexandra (Roemenië) ong. 30-35 jaar. Lang zwart haar Schepenvijverstraat nr 21 raam 3 (nachtshift). Rustig type, vriendelijk en correct geen klokkenkijkster
50 euro
2/ Anna (Roemenië) ong 25-30 jaar.(nachtshift) Lang zwart haar dat ze vaak kamt voor haar venster. Mooie looks. (Zeer) vaak bezet. Eerder softy type maar vriendelijk en correct. Heeft tijdens corona allicht borstverkleining ondergaan (had idd; nogal hangborsten) Schepenenvijverstraat nr 2 raam M (middelste raam met groene verlichting als je van uit de Vanderdonckstraat komt bar Navy (vroeger noemde dat allicht bar Unique; zie grondplan) 50 euro
3/ Antonia (Roemenië) ong 25 jaar. (nachtshift) Lang donkerblond haar. Mooie looks. Iets zwaarder geworden na Corona. Schepenenvijverstraat nr 23 raam 3. 50 euro. Een trio met haar vriendin Anna 26 jaar (naast haar maar momenteel nog niet terug aan het werk) op raamnummer 4 is prima. 100 euro
4/ Vanessa (Albanië): Schepenenvijverstraat bar Chrystal (nachtshift) nummer 19A raam 2. Een ongelofelijk heet konijn. Lijkt er nooit genoeg van te krijgen. Geen softy ! Blondine van rond de 35 jaar met opgeschoren haar aan 1 kant. Als je respect toont voor haar krijg je veel terug 50 euro (ps: evenwel nog niet terug aan het werk na heropening na Corona, 'zou' niet meer terugkomen (?)
Steeds pijpen met condoom. Heb geen van de 4 ooit ervaren als klokkenkijksters (ben er soms iets langer binnen dan 20 min nooit probleem. Ik zeg altijd: when you do it good i come back...
Geef jij mij jou beste ervaringen vanuit de rosse buurt in GENT ook eens door Levensgenieter ? Merci Dorisday !
 
Laatst bewerkt:
Ik ben persoonlijk niet vanuit de streek rond Gent, dus ik kom eigenlijk maar zelden eens in de rosse buurt daar... voor de lockdown enkele meisjes bezocht maar daar heb ik er geen enkele meer van terug gezien bij mijn afgelopen bezoek... eens een Roemeense gehad, een Hongaarse en 1 keer een Spaanse die in de Vogue zat. Misschien werken ze nu voor 17u, dat weet ik niet. De hongaarse vond ik iet wat te timide en was heel 'saai' en pijpte als een slak als het ware (zat in de verdoncktgang), de Roemeense zat dan weer op de hoek van de verdoncktgang en het glazen straatje, was jong, blond en echt een topper! De Spaanse zat in de Vogue en wist ook wel waar ze mee bezig was en had ik ook een goede ervaring mee + neuken op Spaanse muziek is nooit niet slecht ?
 
@dorisday heb je het dan al eens gewaagd om naar deze dame te gaan? ?
Ik denk dat ik nog bij geen enkele van deze dames die je beschrijft geweest ben Levensgenieter . In bar Vogue Schepenenvijverstraat 21/3 ben ik wel al een 12-tal keer bij Alexandra geweest. Een Roemeense meid van half de dertig met lang zwart haar die altijd in de nachtshift werkt en meestal een jeans short draagt. (maandag = rustdag). Ik ga er steeds voldaan naar buiten en betaal nooit meer dan 50 euro , ook als het soms eerder een klein half uur is iplv 20 min. Ze heeft er ook geen probleem mee om te pijpen dan te neuken in verschillende standjes om dan (met nieuw condoom) opnieuw te pijpen en te neuken. Je mag zonder condoom klaarkomen op haar buik (niet op haar borsten) en met condoom in haar mond (stelde ze zelf eens voor toen ik vroeg om te mogen klaarkomen op haar borsten wat ze dus weigerde). Vriendelijke en aangename meid waar je je op je gemak mee kan voelen en die je behoorlijk kan opgeilen met haar pijpwerk en blik ! Grt. Dorisday.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan